I-am curatat cu grija ranile lui Kim, si spre ghinionul ei, nu erau putine. Ii dezinfectam bratul, iar cand am dat de zona din care curgea tot sangele, am inlemnit. Era injunghiata!
-Hei,Sel! Ce-i cu fata aia? ma intreaba prietena mea cu o expresie ingrijorata
-Tu...Tu..., nu reusesc eu sa zic din cauza balbaitului
-Euuu...ce?
-Ai fost injunghiata! raspund eu rapid, raspunsul sacandu-ma de aer
Kim a inceput brusc sa planga in bratele mele, in timp ce tremura. Bratul ii sangera din ce in ce mai mult, si panica crestea in fiecare secunda.
-Kim! Kim!! Incearca sa stai locului, vei sangera mai rau! ii spun eu pe un ton rastit ppentru ca se pare ca are un atac de panica. Trebuie sa sun un doctor, Kim, nu te misca si tine rana apasata.
Mi-am insfacat telefonul ce zacea pe gresia alba a baii lui Kim si am apelat rapid salvarea.
-911, cu ce va pot ajuta?
-Prietena mea a fost batuta si injunghiata de catre mama ei, si acum are hemoragie si un atac de panica!!
-Domnisoara, calmati-va. Care va este adresa?
-Uuum... stati putin! am spus eu panicata de situatie. Kim,care e adresa ta? am susotit catre satena speriata din fata mea.
-Strada... W-Wembley num-numarul 9. spuse ea printre suspine.
-Strada Wembley numar 9! Grabiti-va ca altfel o sa va grabiti in inchisoare,cand mergeti spre carcera!!
Si cu asta i-am inchis telefonul femeii de la urgente.
-Kim, o sa fie bine. am incurajat-o pe prietena mea ai carei ochi caprui sunt invadati acum de lacrimi.
In mai putin de 5 minute, sirenele au inceput sa se auda pe strada. Am coborat in graba scarile, lasand-o pe Kim in baie. Le-am deschis usa doctorilor ce s-au grabit sa o ia pe Kim. Norocul lor ca au inteles ce e aia graba!
Usile ambulantei s-au deschis iar targa pe care era asezata Kim a fost urcata inauntru. Am dat sa intru dupa ea, dar un medic batran m-a oprit:
-Imi pare rau, domnisoara, doar rudele au voie.
-Asculta, tataie! Fata asta nu mai are pe nimeni, si nici eu de alt fel! ne avem una pe alta! Asa ca lasa-ma odata sa intru sau pumnul meu va face cunostinta cu fata ta!
-Desigur, poftiti... a incuvintat din cap medicul semn ca a inteles.
Am prins-o pe Kim de mana si am continuat sa-i spun ca va fi bine.
----------------------------------------------------------------------------------
Kim's POV
M-am trezit intr-o camera alba, predominant fiind mirosul medicamentelor. Sunt la spital. Apoi toate amintirile mi-au navalit in minte: mama, bataia, Selena, doctorii... Selena! Unde e? Am scanat atent camera ca mai apoi sa vad deasupra patului un buton prin care puteam chema o asistenta. L-am apasat cu putina ezitare, iar in catea secunde o asistenta a intrat pe usa salonului meu.
-Cum va simtiti? ma intreaba ea cu un mic zambet incuajator in coltul gurii.
-Eu sunt bine, unde este prietena mea?
-Ohh, este pe hol, doriti s-o chem?
Eu am incuvintat din cap, neavand suficienta energie pentru a vorbi.
-Kim!! Esti bine!
Selena dadu navala peste mine si imi sari in brate.
-Da, acum hai sa mergem acasa. spun eu, linistind-o
Selena POV
-Ok,haide. spun eu. Ups?? nu avem masina.
-Serioooos? se miorcosi satena de langa mine. Suna pe cineva sa ne ia
-Pe cine propui?
-Pe Harry
-NUUU! Ce zici de... uuumm... Mos Craciun!
-Sel! spuse Kim amuzata
-Bine, bine. am cedat eu bombanind cateva injurii la adresa ei
-Styles. raspunde Harry cu clasicul lui ton de "sunt un om important si periculos dar defapt arat a pudel"
-Harry, am nevoie de ajutor
-Selana! Ce s-a intamplat? spuse el ingrijorat
-Umm... Pai sunt cu Kim la spital si eu cam am venit cu ambulanta. Nu avem masina.
- Asteapta-ma acolo,vin imediat. spuse Harry pe un ton alert
---------------------------------------
Harry POV
M-am ridicat cu greu din pat, iar cand m-am uitat in dreapta mea am zarit o claie de par roscat. Ce am facut aseara? Sper totusi ca mi-a placut.
Am luat cheile masinii mele si am iesit in tromba din garaj. Arghh cate trebuie sa fac ca sa puna Selena botul la mica mea minciunica?? Totusi,ea pare diferita... Nu Styles, nu e! Ma mustra contiinta cu speranta de a o face pe bruneta mea sa imi paraseasca gandurile.Dupa cateva minute am ajuns in fata spitalului si am intrat pe usa mare din sticla.
- Buna ziua,va pot ajuta cu ceva? Ma intreaba asistenta de pe hol incercand sa para politicoasa,dar dupa cearcanele ei se vede ca ii este cam greu.
-Da, care e salonul lui Kim... Kim... Ohh,nu stiu cum o cheama. A venit cu o fata bruneta,cu o ambulanta acum 2 ore cred.
- Aa,da sigur. Salonul 18 de la etajul 2.
Am murmurat un mersi si am trecut pe langa asistenta, indreptandu.ma spre scari.Am intrat pe usa salonului, iar privirea mea cauta cu disperare acei ochi de coniac.
-Harry? Intreba un glas cristalin pe care l-as recunoaste imediat.
- Selena,sunteti bine?
- Mda, mersi ca ai venit,acum putem pleca? Spune ea,oboseala citindui-se pe chip.
- Sigur. Am incuvintat eu.---------------------------------
Selens POV
Dupa ce Harry ne-a lasat la casa lui Kim, eu si prietena mea ne-am uitat la un maraton din The Big Bang Theory,in timp ce ne inecam amarul in pizza si inghetata.
-Kim,e tarziu si tu esti epuizata,mai bine te-ai culca. Ii recomand eu satenei de langa mine
- Bine mami. Spune ea pe un ton amuzat,imediat dupa aceasta replica eu am izbucnit in ras.
-Noapte buna! Spun eu incercand sa-mi potolesc rasul
-Noapte buna!Am urcat si eu intr-un dormitor,mai apoi urmand sa adorm cu gandul la Harry.
CITEȘTI
Dangerous Love (vol I: Lie to me)
FanfictionEa: Singura fata care a fost inclusa in mafie. El: Vrea razbunare. El si ea. Cel mai placut pericol.