Drumul catre mall a fost destul de tacut. Eu ma gandeam la incidentul de mai devreme, Eve statea pe Facebook si Kim isi planifica antrenamentele in micul ei carnetel roz cu putin sclipici.
Directoarea a lasat tot elevii liceului sa plece iar majoritatea au hotarat sa vina la mall, primtre care si noi trei. Dupa cam patru semafoare pe care am avut norocul ca le-am prins verzi, am ajuns. Parcarea mall-ului este aproape plina, masina mea alba fiind inghesuita intre un jeep mare si negru care mi se pare extrem de cunoscut si o decapotabila rosie.
Kim a iesit prima din masina, ea stand pe locul din dreapta mea, apoi am iesit si eu urmata de Eve care statea pe bancheta din spate. Eve si Kim au pornit repede inaintea mea, eu ramanand foarte in urma.
In spatele meu se aud pasi care clar nu sunt de fata. Imi intorc putin capul si il vad pe Harry impreuna cu inca patru baieti. Unul blond, altul tatuat cu ochii albastrii, un baiat cu freza perfecta si ochi ciocolatii si inca unul cu parul aranjat astfel incat arata ca o periuta.-Selena! striga Harry din spate
-Ce e? intreb eucontinuandu-mi mersul fara sa ma uit in spatele meu
-Stai putin.
-Nup.
-Trebuie sa vorbesc ceva extrem de important cu tine, Selena!
-Gah, ce e?? intreb eu grabita
-Hai la o cafenea sa discutam. spune el calm.
-Pfff bine daca zici ca e asa important.Eu si Harry ne indreptam spre o cafenea din apropiere. El mi-a deschis usa eu zambindu-i. Ne-am asezat la o masa mai retrasa, in colt, eu a comandat un cappuccino iar Harry o cafea.
-Deci. spune Harry
-Deci ce? intreb eu
-E adevarat ca esti fiica lui Alpha?intreaba el
- Nu chiar fiica lui. Dar da, e adevarat. De ce?
-De ce, ce?
-De ce intrebi, Harry?
-Sunt nou in mafie si nu stiu multe asa ca m-am gandit ca poate ma ajuti.
-Ok... o sa te ajut. Asta doar petru ca stiu cum e sa fii ala nou.
-Ieiii! se bucura Harry.
-Stii sa tragi cu arma?
-Normal
-Cate crime ai comis?
-Cred ca... Le-am pierdit numarul,cam 50 cred.
-Ohooo multe. Deci ai experienta.
-Tu de cat timp esti in mafie?? intreaba el. Nu am intalnit pe nimeni care atunci cand aude cate am comis nu are absolut nimic.
-Ăă sunt in mafie de... doi ani cred.
-Wow... De la 16 ani??
-Da. Cati ani ai tu?
-19. Tare, huh?
-Aham. spun eu plictisita. Stii regulile mafiei?
-Normal ca da.
-Ok atunci, cred ca esti gata.
-Vrei sa fim prieteni?? Nu am prea avut prieteni in celelalte mafii.
-O-ok.Eu si Harry am schimbat numerele de telefon, iar ieu am fost uimita cand am vazut ca el nu m-a notat in telefon Sel sau Selena, ci m-a notat Ingerul meu.
Mi-ai luat la revedere de la Harry care a ramas sa isi bea cafeaua si am plecat in cautarea fetelor. Cat de greu poate sa fie sa gasesti doua fete intr-un mall gigantic plin de oameni? *nota de sarcasm*-In sfarsit v-am gasit!! spun eu exasperata catre Kim si Eve.
-Unde ai fost?? intreaba Kim.
-Umm la baie!
-Ok... ciudata! spune EveMa omoara gandul ca trebuie sa le ascundlui Kim si Eve ceva. Dar o mafie e o mafie.
Harry POV
La naiba, de ce trebuie sa ma bag in seama cu Selena numai ca sa ma razbun pe unul din oamenii lui Alpha? Dar merita. Josh, mana stanga a lui Alpha, mana dreapta fiind Selena, merita. Mi-a omorat familia. Acum o sa moara el.
Allyson e o fata buna, e frumosa si inteligenta, imi pare rau ca o folosesc. Tot nu inteleg de ce ma simt altfel cu ea decat cu alte fete. O plac? Ce tot zic, eu nu am placut pe nimeni niciodata. In afara de ea. Ea era diferita. Si Selena e foarte diferita si e mult prea frumoasa si- termina Harry! Nu o plac. Nu-i asa?Selena POV
Am plecat de mall abea dupa ce am cumparat 6 rochii: doua albastre, una rosie, una neagra scurta, alta neagra mulata si inca una alba cu dantela.
A obosit de la atatea cumparaturi.
Cand am intrat pe usa casei primul lucru pe care l-am vazut a fost um om imbracat in negru, cu o cagula pe fata si o arma in mana. Am cautat relede prin geanta si am gasit mica arma pe care Alpha m-a pus sa o car mereu cu mine. Multumesc Alpha!!!
Am indreptat arma spre omul acela pana sa apuce sa isi indrepte pistolul spre mine.
-Cine esti? intreb eu putin speriata dar din fericire frica nu se citea in glasul meu.Omul nu a raspuns.
-Raspunde! tip la elDin cauza tipatului meu omul a scapat arma, iar eu am profitat de asta si am apucat-o rapid de jos. Omul s-a dat un pas in spate iar eu am inaintat. Am aruncat pistolul lui care acum era in mana mea undeva in dreapta mea ca sa-i distrag atentia, iar cand s-a uitat spre pistol eu a venit spre el si l-am lovit unde doare mai tare. A cazut pe jos iar eu l-am imobilizat.
-Matahala fara creier. am zis si i-am dat un pumn in fata. Alphaa!!
Alpha coboara scarile rapid, inca fiind in halatul sau de azi dimineata.
-Avem musafiri. spun eu.
-Impresionant printesa. Se vede ca ai sange de mafiot in tine.
-Aham. spun eu plictisita si ii mai dau un pumn matahalei de pe jos. E al tau acum, Alpha.Dupa ce mafiotii nostri au luat omul acela din mijlocul camerei am hotarat sa urc la mine in camera si sa ma culc.
M-am schimbat in niste pijamale pufoase roz cu ursuleti si am intrat putin le telefon. Aveam un mesaj de la Harry.
"Ce faci mafioata mica? :)""Incerc sa dorm"
" Somn usor ingeras "
CITEȘTI
Dangerous Love (vol I: Lie to me)
FanficEa: Singura fata care a fost inclusa in mafie. El: Vrea razbunare. El si ea. Cel mai placut pericol.