#6 Rebeliune

57 5 0
                                    

Selena POV

De dimineata m-am trezit cu ganduri marete. Mi-a ajuns! Gata cu suferinta dupa Alpha, gata cu fata loiala tuturor. De azi, voi fi alta persoana.

M-am ridicat din pat, am imbracat rapid o pereche de blugi negri taiati in genunchi, si niste botine negre cu toc gros. Parul mi l-am indreptat si l-am lasat pe spate. Pentru planurile mele de azi trebuie sa arat foarte serioasa, deci am aplicat si un machiaj negru.

-Neata Sel! ma saluta Kim vesela

- Neata! Kim, eu plec putin, ma intorc peste cateva ore.

-Ok Sel! Pa

Dupa ce imi iau la revedere de la satena mea preferata, imi insfac geanta neagra din cuierul de pe hol si ma urc mai hotarata ca niciodata in masina mea. Imi pare rau masinuto, dar azi te schimb. Am calcat pedala de acceleratie pana in podea si am pornit repede spre banca. Am castigat destui bani din transporturile de arme, deci imi pot lua o noua jucarie. Daca ma gandesc mai bine, o sa ma reapuc de curse.

Am ajuns relativ repede la banca, am parcat masina pe unde am apucat si am intrat increzatoare in banca.

-Buna ziua, va pot ajuta? intreaba politicos bancherul. Este blond, iar ochii sai au nuanta unui ocean inghetat.

-Da, vreau sa scot 2 milioane de dolari din contul de pe numele Selena Evans.

-I-in regula, ast-asteptati putin. se balbaie bacherul ametit de suma ce mi-a parasit buzele.

Chiar daca nu dau toti banii pe masina, restul tot eu ii cheltui deci ce mai conteaza?

-Poftim... imi inmaneaza barbatul o geanta plina cu toti banii, dupa care semnez tot ce trebuie si ma intrept spre "magazinul de jucarii".

M-am plimbat printre multe masini, insa doar una mi-a atras atentia. Un Ferrari TuNero negru. Nu am stat pe ganduri si l-am cumparat.

La iesire din sediul auto am avut voie sa pornesc masina. Am fluierat apreciativ in timp ce motorul torcea ca o felina sub mine.

Piciorul meu a atins acceleratia odata cu iesirea pe sosea. Masina asta e perfecta!

Am parcat Ferrariul in fata casei lui Kim, care se pare ca acum e si casa mea, si am pasit in sufragerie.

-Selenaaaaaa! Ce mama ma-sii e aia? incepe Kim sa zbiere pe langa mine

-Calmeaza-te,mi-am luat masina noua.

-Aia nu e masina, aia e o racheta spatiala in toata regula.

Am izbucnit in ras la comparatia facuta de satena in legatura cu masina mea.

Am mai zabovit putin cu Kim la parter, dupa care am urcat sa ma pregatesc pentru cursa de mai tarziu.

Am optat pentru niste blugi rupti, un maieu alb si o geaca de piele neagra, putin mascara si un ruj rosu mat. Dupa inca cateva minute in care mi-am aranjat parul, am coborat la parter, m-am incaltat si am pornit spre pista. Masinuta asta chiar e geniala.

Odata cu intrarea mea pe pista, toti au inceput sa aclame veseli numele meu,chiar si porecla. Mi se spune Queen aici. Pentru ca mereu inving.
- Uitati cine s-a intors!! Bun venit acasa, Sel! Incepe Jason sa tipe si sa aclame.
- Jason,gata amice. Pufnesc eu amuzata
- Ooo doamne nu pot sa cred ca te-ai intors! Sare pe mine o veche prietena, Skyler,sau Sky, iar ironia este ca are parul albastru.
-Sky! Ce faci fato?
- Ma bucur ca s-a intors regina! Spune si ma trage intr-o imbratisare.
- Incepe cursa! Ne anunta Francisco, un baiat de pe pista. Haide Queen. Spune si cu asta ma impinge in masina

Ne-am asezat toti la linia de start, iar o tarfa urma sa ne dea startul.
Imediat se ultima ei piesa de imbracaminte a atins pamantul,am apasat pedala de acceleratie si dusa am fost. Cursa asta e foarte usoara,doar putin drifting. Nici macar nu a trebuit sa activez sistemul cu azot.
Am trecut prima linia de finish, adrenalina pompand inca prin venele mele, la sfarsit eu urmand sa ies din masina si ca imi revendic premiul de 10 mii de dolari. Pentru o cursa de genul asta nu as fi castgat la mult de 2 mii,dar s-a intors regina! Regulile se schimba.

-Uitati cine s-a intors...cateaua number one! Spune o voce pitigaiata din spatele meu,am recunoscut-o imedia.
-Amber. M-am intors strangandu-mi pumnii. Cum mai e viata pe centura?

Imediat dupa replica asta in jurul nostru s-a auzit un sir de "oooo"
- Fira.i tu sa fii! Spune blonda si se repede la parul meu,dar nu apuca sa ma atinga pentru ca eu ii trag un pumn.
Dupa care,o iau de par si incep sa o tarasc pe jos, ii mai dau cativa pumni si picioare,dupa care ramane inconstienta pe jos.
-Asa Sel!! Ma felicita Sky de pe marginea cercului care s-a format datorita bataii.

-Bun venit intr-o noua era!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 15, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dangerous Love (vol I: Lie to me)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum