Prolog

126 7 0
                                    

- Selena!
- Harry! Ce se intampla?
- Stai jos si incearca sa nu mori.
- Ce?!?! intreb eu panicata
- Nu te misca de aici! mai mult imi tipa Harry.
- Bine... Dar nu te duce acolo, poti sa fii impuscat! Te rog, Harry...
- Selena, ma voi intoarce la tine, promit.

Harry a pornit pe scarile de fier ce duc spre etaj, noi aflandu-ne intr-un fel de subsol. Mi-am sters lacrimile ce se prelingeau pe obrajii mei. Ce a fost in capul meu cand am intrat in asta? Nimic, nimic nu a fost. Insa ma consolez cu gandul ca daca nu intram in mafia lui Alpha, nu il mai cunosteam pe Harry. Alpha m-a luat sub aripa lui pe cand aveam doar 16 ani, la 3 luni dupa ce parintii mei adoptivi m-au parasit. Eu sunt singura fata care a intrat in mafia lui Alpha. Aici, in mafie nu pot avea incredere in nimeni. Exceptandu-l pe Harry. El a hotarat sa ma ajute sa rezist, avand in vedere ca povestile noastre seamana mult. Prea mult.
Gandurile mi-au fost intrerupte de un sunte asurzitor, asemenea unui bici. Erau gloante. Multe gloante ce spargeau linistea, insotite de multe tipete. Pasi apasati se aud din ce in ce mai aproape de usa subsolului in care ma aflu. Nestiind ce sa fac, am luat o arma la intamplare in mana si am pus-o la spatele blugilor mei albi. Usa s-a deschis larg, si din fericire pe ea a intrat Harry. Bluza lui neagra era patata de sange, sange care nu era al lui.
-Selena, esti bine?
-Da, da, da, nu conteaza cum sunt eu. Te-au ranit??
-Nu, sunt intreg din fericire.
-Am scapat?
-Nici macar la jumatatea luptei nu suntem. O sa ma razbun pe nenorocitul ala.
- Momentan suntem vi. Asta e important.
- Da...

Eu si Harry iesim prin spate, in timp ce baietii pe care i-am sunat strang cadavrele. Harry s-a urcat la volanul jepp-ului negru si lucios, iar eu urc in dreapta lui. Masina a pornit cu viteza, Harry luand curbele cu precizie. In 2 minute am ajuns la liceu, eu incercand sa am o fata care nu exprima faptul ca am luat parte la un macel. Harry pare sa fie ingandurat, pe fata lui frumoasa aflandu-se un mic rid. Stai, am zis frumoasa? Hopa hopa Sel, stai usor. Am intrat pe usile liceului urmand sa incep o alta zi obisnuita.

Dangerous Love (vol I: Lie to me)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum