Day 9

1.9K 212 2
                                    

Prajem príjemné čítanie

Nemám sa komu zdôveriť. Najlepšia priateľka si užíva niekoľkotýždňové medové týždne so svojím bohatým, ale láskavým princom, ktorý nie je od nej až tak starý. S kolegyňami neriešim súkromné záležitosti, mám problém s dôverou.
Pijem už tretiu kávu a vyzerám byť v celkom pohode. Až kým si nevšimnem odkaz, ktorý som ráno vzala so sebou. Nežiješ, len prežíváš. O takom živote si niekedy snívala?
Ružičkár má pravdu. Len prežívam zo dňa na deň. Stále som pomerne mladá, mala by som žiť. Strasie ma, lebo si uvedomím, že je to skutočne tak. Kuriér mi donesie môj obed, do ktorého sa lačne pustím. Popritom si na papierik spisujem všetkých mojich bývalých priateľov, ktorých je málo a idem na to vylučovaciou metódou. Po pätnástich minútach mi ostávajú už len dvaja. Jedného z nich si dám vyhľadať na facebooku a zisťujem, že priateľku už má. Vyškrtnuté. Ostal už len on. Ale opätovne ho vylučujem, pretože po mojom odchode sa mal odsťahovať do Európy. Aspoň tak to tvrdia niektoré zdroje. Vravím si, že možno mám len nejakého šialeného nápadnika, pretože ako realitná agentka stretávam veľa mužov. Dám si podmienku, že sa v tom nebudem nijak konkrétne špárať, keď cítim známu vôňu pod návalom vánku. Nemám dostatok odvahy obzrieť sa. Na zátylku ma zamrazí.

Ruže v mojej izbe (Ruže #1) ✅Where stories live. Discover now