Day 13.1

1.9K 229 6
                                    

Prajem príjemné čítanie

Zažívam šok. Pozerám sa na nočný stolík a ruže nikde. Obzerám sa po izbe, avšak nikde nič. Ani kartička. Nič. Rýchlosťou blesku sa hrabem z perín, až sa mi zamotájúbnohy a ja dopadnem na podlahu. Som poriadne nahnevaná. Okno je ale pootvorené. Takže tu v noci bol. Ale prečo nepriniesol ruže? A ani odkaz.
Ani len nedokážem popísať svoje pocity. Čo sa to deje? Prečo to urobil? Zrazu sa stiahne, teraz, keď som konečne objavila o koho ide? Hajzel! Zmrd! Vychcanec! Podrazák. Mám na jazyku ešte horšie slová, ale držím sa na uzde.

Do práce idem autom a prídem prekvapivo skôr. Ladne si vykračujem vo svojich nových lodičkách, ktoré mi priniesol kuriér včera ku večeru, keď sa na nich skoro ztrieskam, pretože na mojom stole stoja ruže. A nie trinásť, ale omnho viac. No to ma poser. A vidím v nich zastrčenú bielu obáločku. Skoro behom sa rútim k stolu a ledva udržujem rovnováhu. Nie len ja prekvapene zízam, ale aj pár kolegýň, dokonca aj môj gay kolega. Ten chlap sa načisto zbláznil. Devädesiatjeden. Presne.
,,Rose, príď prosím ťa za mnou," volá na mňa môj šéf a ja mám trochu bobky, že kvôli tomu bude problém. Usadím sa do mäkkého kresla a napravím si sýto červené sako. ,,Volal mi pán Clark a chce, aby si dnes prišla do domu a podpísali ste zmluvu o kúpe a následne pošle peniaze prevodom na účet." Ani nemám šancu namietať a odchádzam z kancelárie.
Opäť som za polhodinu v Queense. Pred domom už stojí auto a mne zoviera žalúdok. A má to aj svoj dôvod. Otváram dvere do domu, keď sa za mnou ozve hlas. A ten hlas som už počula, vtedy v bare. Aj tá vôňa je známa, cítila som ju najskôr na ulici, potom v práci a teraz tu.
,,Konečne sa opäť stretávame," prehovorí muž a ja sa na neho otočím. Už rozumiem, prečo som sa zamilovala.
~
Zostávajú už len dve časti a čaká nás pokračovanie

Ruže v mojej izbe (Ruže #1) ✅Where stories live. Discover now