Prajem príjemné čítanie
Volal mi ráno nový klient. Netušila som o koho ide, no ten pán mal nádherný hlas a nemohla som ho odmietnuť. Vychádzam z bytu, nesiem smeti a na vrchu sú lístky z ruží. Dnes, keď som vstala som našla nové "krásky", ružové s bielymi fľakmi. Vložila som ich do ďalšej vázy, už tretej v poradí. Všetky vyzerali ako úplne nové, tie z prvých dní už strácali trochu farbu a lesk, ale stále boli krásne. Stretneme sa znovu, možno to bude poslednýkrát, využiješ svoju šancu?
Akú šancu mám využiť? Včera som si povedala, že to nechám tak, ale dotyčný mi to neuľahčuje. Zasekávam sa v dopravnej špičke a modlím sa, aby som stihla prísť načas. Nerada meškám a obzvlášť teraz nie, keď ide o krásny dom v staršej lokalite Queensu, kde nežijú úplní miliardári a snobi. Po asi polhodine odstavujem pred krásnym tehlovým domom. Zvonku trošku pripomína rustikálny štýl. Pred garážou stojí čierny Range Rover. Moja Toyota pôsobí oproti nemu ako brak.
Pri aute stojí muž v obleku, môže mať okolo tridsaťpäť. Ako náhle ma vidí, ide mi naproti a víta ma. ,,Dobrý deň slečna, ja som Logan Bailor. Vy ste Rose Brightová?" podávam ruku mužovi a prikyvujem. Nasleduje ma do domu, kde mu všetko vysvetľujem, diskutujeme o mesačných nákladoch a obdivujeme záhradu. ,,Ja milujem ruže, viete?" Zneistiem, hľadím na neho a spájam akýkoľvek súvis. Všíma si moju nervozitu. ,,Moja manželka je aj vášnivá zberateľka." Úľavou si vydýchnem a odchádzam do kuchyne, pričom on niečo vraví, ale nepočúvam ho. A možno to je dôležité.
YOU ARE READING
Ruže v mojej izbe (Ruže #1) ✅
Short StoryKaždé ráno som sa budila s tou istou vôňou. Vôňou ruží. Od neho. Po dobu dvoch týždňov. | 2016 • Slovensko • Ivinkaaa |