Merhaba! arkadaşlar bu gün sizlere YİNE VE YİNE 5. sınıflar için günlük hayat ve okul tavsiyeleri vereceğim. Okulda:1-Derslere çok katıl ve sınıf içinde kendini göster.2-Sakın küfür etme ve oha,çüş,ayı gibi argo kelimeler kullanma.3-Saçını farklı yap!4-Çok mini mini etekler giyme.5-Çantanız sade ise rozet takın.6-Arkadaşlarınla iyi geçin ve sevecen ol.7-Tenefüslerde çok koşup terleme.8-Okula giderken çok az (1 fıs) parfüm sıkıp bir de saat takıp gidebilirsin.9-Herkez gibi değil kendi tarzını yaratmalı ve farklı olmalısın.
Eğer düz bir defter aldıysanız sizde defterinize yazılar yazıp süslü ve anlamlı hale getiebilirsiniz.Bu yazıyı defterinizin sonuna yazarsanız çok komik ve anlamlı olur :D ♥
Yazı:THE END Türkçesi:Son
parfüm önemli
Okula giderken hafif (bir fıs kadar) bir parfüm sıkın. Ama parfümünüzün kokusu çok ağır olmasın.
Ağır bir parfüm olursa hem siz hem de arkadaşlarınız rahatsız olur.
Parfümü de çok abartmayın parfümün kokusu ağır olmasada az sıkmanız yeterli.
gülümse
-Herzaman gülümseyin.
Asla karamsar olmayın.
poz ver
Herkes fotoğrafının çekilmesinden hoşlanmaz. Eğer bir modellik okuluna gitmediyseniz yahut "nasıl daha fotojenik olunur" tarzı bir kurs görmediyseniz kamera gördüğünüzde tek şansınız kameraya bakıp durmakdır ki buda genellikle yararımıza olmaz.
Soru şu, peki bazı insanlar resimlerde nasıl hep güzel çıkıyor?
Kendilerini daha iyi göstermek için bazı net şeyler yapıyorlar. Siz de bu tarz bir tepki verip kendinizi daha iyi gösterebilirsiniz!
Fotoğraflarda güzel çıkmak aslında çoğunlukla fotoğraf makınesine bağlıdır. Profesyönel makineler bildiğiniz gibi çok hoş çekiyolar (:
♥ Eğer ayakta duruyorsanız; kameraya dik durmayın, hafifçe dönün ve ağırlığınızı tek ayak üzerine verin. Aptalca hissetmenizi sağlayabilir ama daha iyi gözükeceksiniz.
♥ Eğer oturuyorsanız; bir yana doğru az bir miktar vücudunuzu döndürün. Otururken çekilen fotoğraflar her zaman daha güzel çıkmıştır.
♥ Kameraya doğru biraz eğilin. Bunu yapmanız fotoğrafa daha doğal bir hava katacak, daha ilgi çekici gözükmesini sağlayıp bir boyut ekleyecektir.
♥ Duruşunuzu nasıl değiştirebileceğinizi öğrenin. Duruş değiştirmekten kasıt ise, 1. seviyeden 5. seviyeye geçmeyi bilip, fotoğraflarda hazırlıksız yakalanmış gibi bakmaktansa neşeli ve doğal bir görünüm çizmektir.
♥ Gülümsemeyi öğrenin. İnsanlar genellikle kocaman gülücükler attıkları fotoğraflarından hoşlanmazlar. Çok büyük gülücükler genelde ağızlardaki sakızları ortaya çıkartır ve gözlerinizin kısılmasına neden olur.
♥ Son olarak asla direk merceğe bakmayın biraz merceğin üstüne bakın. Sakin olun be içten bir gülümseme yaratın.
RENKLİ KALEMLEREĞER RENKLİ KİŞİLİĞE SAHİPSEN KIPIR KIPIRSAN RENKLİ KALEMLER TAM SANA GÖRE !!
dudak parlatıcısı
Malum okulda makyaj yasak ama hafif pembelik veren dudak koruyucuları kullanabilirsin.
Önerim : NIVEA
Ayakkabı
Ayakkabı konularına gelince ;
Yağışın olmadığı zamanlar Converse ve Vans tercih edebilirsin.
Yağışlı zamanlarda şirin botlarınla dikkat çekebilirsin.
DİKKAT : Okulun izin vermediği renklerde satın alma,herkesin önünde azarlanmak ve üst sınıflarda alay konusu olmak istemezsin.
Bereler
Bu Sene Bu Tür Bereler Çok Gözde Oldu.Ama En Çok Gri Ve Siyah Renkleri Tercih Edin Çünkü Siyah ve Gri Genellikle Giydiğiniz Şeylere Uyar.;) Okula Giderken de Takmayı Unutmayın Sizi Cool Gösterir.;):):):):):):)))))
Teneffüsünü değerlendir
>Tenefüste arkadaşlarınla bahçeye in ve temiz hava al.
>Mp3 çaların yanındaysa şarkı dinleyebilrsin.
>O ders anlamadığın bir konu varsa hemen öğretmenine sor,bulunmaz fırsat:D
>Hoşlandığın çocuğa bir türlü yanaşamıyorsan tenefüs yardımına yetişir!Onun yanına git ve herhangi bir konu aç.
Not=Her zaman derslerinde düzenli çalış.Ama sakın inek olma:DÇalışırken dikkatini dağıtacak şeyleri ortadan kaldır.Derse yoğunlaş.Bi sınavdan kötü not alırsan fazla canını sıkma ve yanlış bildiğin sorular üzerine çalış,konuyu kavra.Böle yaparsan başarılı olursun.Arkadaşlarına da vakit ayırmayı unutma.Bazen onlarla birlikte çalışın.Onları ewine çağır ve defterlerinizdeki eksikleri tamamlayın,o gün işlediğiniz konulara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5.Sınıf Tavsiyeleri#wattys2016
ChickLitHerkese Merhabalar ! Ben Nilay.Bu Kitap,sizlere,Coolluğu,Başarıyı,Düzeni,Tavsiyeyi Ve Birçok Şeyi gösterecek.Başka Kitaplara Bakmadan Haydi Buraya !