Okul'da Populer Olmak İkiye Ayrılır;
#Ya havalı olacaksın.Değişik bir tarzın olacak.Bir giydiğini sık sık giymeyeceksin.Markalı olacaksın.Saçlarını değişik ve güzel yapacaksın.
Diğer Yol
#Sakin ve tatlı olacaksın İyi birisi olacaksın.Kimseyi kötülemeyeceksin.Yargılamıyacaksın yardımsever olacaksın.---------------------------------------------
1-)Çalışacağınız ortamı çalışma koşullarına (sıcaklık,ses,ışık,düzen) uygun hazırlayın.
2-)Çalışacağınız dersin kitap,defter ve yardımcı kitaplarını hepsinden rahat faydalanacak şekilde masaya yerleştirin.
3-)Severek aldığınız bir şeyi kendinize ödül olarak koyun.Mesela:Eğer 100 soru çözersem çikolata yiyebilirim.
4-)Kendinize hedef koyun,şu dersi çalışacağım,eğer yapmazsam yarın 100 soru fazla çözeceğim diye.Yani ödül/ceza sistemini uygulayın.
5-)Anladığınız konuları değil,anlamadıklarınızı çalışın.
6-)Nasıl anladığınızı keşfedin.Yani yazarak mı,okuyarak mı,görerek mi anladığınıza karar verip ona göre çalışın.----------------------------------------------
Tırnak bakımınıza dikkat edin!Hizada vede kısa olsunlar.Eğer uzun tırnak seviyorsanız aralarını temizlemeyi unutmayın yoksa çok bakımsız ve pis görünür.
Okulda desenli çantalar kullanırsanız daha havalı görünürsünüz.Sakın bebekçe şeyler almayın sonuçta büyüdünüz boş yere rezil olmak istemezsiniz.
Okulda dikkat çekmenin bir diğer yolu ise defterler her ne kadar
çok ufak bir detay olsada bu ufak detay çok büyük bir ilgi oluşturabilir.Renkli defterler çicekli veya şeker bir hayvanlı defter olabilir mesela.
okulda kombinlerinizi saat yerine bilekliklerinizle tamamlayın,renk seçimine dikkat edin kıyafetlerinizle uyumlu olsun.
Okul için belirli bir kokunuz olsun,zaman geçtikçe insanlar bu kokuyu hissettiklerinde sadece sana ait bir koku olduğunu anlayacaklardır.Ve dikkat et okulda fazla koşturma,terlersen parfüm kokusunu ter kokun bastırır ve sınıfta "terli" olarak anılırsın.
Derste hoca not tutturmasa bile önemli yerleri not alın. Ders sonunda sizden not isteyenler olacaktır. Ayrıca unutmayın her hoca önemli bulduğu yerleri kendi yöntemleriyle belirtir. ''dikkat'' demesi, elini tahtaya vurması gibi.Ayrıca bir de not tutarken renkli kalemler kullanırsanız hem aklınızda daha çok kalır hem de defteriniz güzel görünür.
Kış için kazak seçiminizi salaş olanlardan yana kullanın.Üzerinde baskıları olan değişik kazak modellerini deneyebilirsiniz.
EVET ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.vOTELEMEYİ UNUTMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5.Sınıf Tavsiyeleri#wattys2016
ChickLitHerkese Merhabalar ! Ben Nilay.Bu Kitap,sizlere,Coolluğu,Başarıyı,Düzeni,Tavsiyeyi Ve Birçok Şeyi gösterecek.Başka Kitaplara Bakmadan Haydi Buraya !