"OKUL ÖNERİLERİ PART- 1- "

63 11 2
                                    


Herkese Yeniden Merhaba ! Biliyorsunuz ki,okulların açılmasına sayılı günler kaldı.Ve Ben de,bu bölüm de "OKUL ÖNERİLERİ" Vereceğim.Ayrıca,"OKUL ÖNERİLERİ"Nİ,SERİ HALDE YAYIMLAYACAĞIM.

  (¯'v'¯)
.'·.¸.·'
¸.·'¸.·'¨) ¸.·*¨)
(¸.·' (¸.·' .·' ¸¸.·¨¯'·¦¦ 




  ˙·٠•● OKUL  ÖNERİLERİ ●•٠·˙  


1- 4.sınıftan sonra dersleriniz çoklaşacak.Branş öğretmenler girmeye başlayacak. Ama altından kalkabilirsiniz. çok zorlanmassınız.


2-   Bu sene tartışacağınız bir sürü kişi olacak.Kendinizi savunun ama asla saçma cümleler kurmayın . Bu sizi komik duruma düşürür.


3-  Arkadaşlarınız veya öğretmenleriniz mutlaka bu yaz ne yaptınız diyecek.göğsünüzü gere gere şuraya gittim buraya gittim demeyin. sizi hava atıyor sanarlar.


4-   Öğretmenlerinizle iyi anlaşmaya bakın.Sene sonunda işinize yarar.


5-   Erkeklerle çok yakın olmayın . Sakın sevgili yapmayın. İnanın siz pişman olursunuz ─═☆ Bu Yaşta da,yapılmaz sevgili de o ayrı bir konu ☆═─ 


6-  Bu sene derslerinize yoğunlaşın. Baştan nasıl olursa öyle devam eder.


7-  Okula giderken sakın renkli oje sürmeyin. Parlatıcı oje ideal. 


8-  Bir idolünüz olsun. Onun gibi davranın mesela benim idolüm ''Taylor Swift '' 


9-  Sınıftaki kızları ''kıskanmayın'' bırakın onlar sizi kıskansın.


10- Bir, tarzınız olsun . Sizi birine anlatırken tarzınızla anlatsınlar .Farklılık Yaratın Tarz Konusunda.


11- Kendinizden büyüklerle asla kavga etmeyin. 


12-   Özür dilemeyi ''bilin''. Bu sizin 1 adım ileride olmanızı sağlar .






 ☆.¸¸.•'¯'•.¸¸.♡.¸¸.•*'¯'♥  Evet Arkadaşlar! "OKUL ÖNERİLERİ'NİN " PART 1'İ BİTTİ !PART 2'Yİ DE HEMEN ŞİMDİ YAYINLAYACAĞIM ! GECE OKUYAN VARSA,İYİ AKŞAMLAR GECE KUŞLARIM! ♥'¯'*•.¸¸.♡.¸¸.•'¯'•.¸¸.☆

5.Sınıf Tavsiyeleri#wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin