EGOLU ÖKÜZ~13 "O insan değil ki,Öküz!"

3.4K 206 53
                                    

*********
Deniz'in ağzından

Sabah yine aynı beni uyandırmak için götünü yırtan ablamın sesiyle uyandım. Her Allah'ın günü şu malın sesiyle uyanıyordum. Sanırım bu benim kaderim.

"Ayh Aman!  Her sabah, başımın dibinde bokumsu sesinle kulaklarımı şey ediyorsun. Yeter yani!"dedim. Sinirleniyorum ama.

"Aa terbiyesiz! Sen kendi sesine bak, karga sesli ergen! İyilik yapan da kabahat.  Şimdi annem terliğiyle popono şaplak atmak için gelsin de sen o zaman gör!"dedi ve kapıyı sertçe çarpıp çıktı. Ay,millet hep artist. Neyse çok da şeyimde.

Odamdan çıkıp banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkayıp giyinmek için odama geri döndüm.

Bugün herhangi bir planımız olup olmadığını bilmediğimden özenmedim. Bir şort ve salaş bir tişört çıkarıp giyinmeye başladım.

**********
"Ee bugün ne yapıyoruz?"dedim,ağzıma bir salatalık daha atarken.

"Henüz bir plan yok daha çocuklar."dedi annem hepimize bakarak.

Kahvaltımı bitirip geri odama döndüm. Kapının ordan uçup yatağa attım kendimi. Elimi uzatıp komidinin üstündeki telefonumu aldım. İnterneti açtığımda telefonum uzun bir süre durmadan titredi. Whatsapp'dan 300 yeni mesaj bildirimi vardı. Abbovv,bana kim bu kadar mesaj atar ? Hemen whatsapp a girdim.150 mesaj Gaye'den, 100 mesaj Berk'ten, 50 mesaj'da Burak-ben-gaye'nin olduğu gruptandı. Gözlerim faltaşı gibi açılırken bana niye bu kadar mesaj atıldığını merak ettim. Acaba bana bir şey olmuştu da benim mi haberim yoktu? Bu düşüncemin mallığına daha sonra üzüleceğimi beynimin bir köşesine kazıdım. Hemen mesajları okumaya başladım.

Berk'in mesajlarına göz gezdirdiğimde pek önemli bir şey olmadığını anladım. Can sıkıntısından bana yazmıştı. Ama yazdıklarının içinde bazı kısımlar dikkatimi çekti. Cem ismini görünce kaşlarımı çattım.

"Bu arada sana zarar veren o Cem  pezevenkini buldum. Yakında gününü göstereceğim." Ow my Allah! Gerçi işime gelirdi. Ne kadar üzülen ve tipsiz bir Cem,o kadar mutlu ve göbek atan bir  Deniz.

Diğer mesajları okumadan ayağa kalktım. Cem'in odasına baktım. Camları açıktı. Yatağında yarı çıplak uzanıp telefonuyla oynuyordu. YARI ÇIPLAK!ÜSTÜNDE TİŞÖRT YOK!! Allah'ım sana geliyorum..  o nasıl bir baklavadır, o nasıl bir kastır? Mübarek seni neyle besliyorlar? Neyse kendine gel Deniz.

Ben onun kaslarını kesmekle meşgulken bir anda kafasını bana çevirince afalladım. Çıplak vücuduna baktımı anlayınca yüzünde çarpıkca bir sırıtış oluştu.

"Gülüşüne sokim.!"dedim. Aslında süper gülüyordu vicdansız ama rezil olmuştum ya bir kere illa laf şey yapcaktım.

Tamam,laf şey yap sen.

Off içses, her bi boka karışıyorsun.

Ayağa kalkıp camın yanına geldi. Ben zaten camın yanındaydım.

"Ne o bayram mı geldi?"dedi.

"Ha?"

"Gözlerine diyorum. Maşallah bayram ettiler."dedi. Rezil olmuştum naled olsun! Ama yani o da öyle cıbılak cıbılak durmasaydı.

"Haha, ben sana mı bakacam be?  Kendini Francisco mu sandın?"dedim. Altta kalmama çabaları vol.1

"He he. Bende yedim. Hem ben ondan daha yakışıklıyım."dedi. Hee götüm he.

"Agsbmsnsbagahgs.  Güldürdün beni şapşal. Bu suratla senin yakışıklı olduğunu düşünen tek varlık orangutan. "Dedim. Söyleyecek laf bulamayınca işte böyle saçmalayabiliyorum.

EGOLU ÖKÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin