Zpět v akci

402 18 4
                                    


Henry

Za mými zády se ozval hlasitý výkřik. ,,Ach ne" zamyslel jsem se. ,,Ty tu chyběli." Sotva jsem se stačil ohlédnout, Frederico se svalil k mým nohám.

,,Nazdar, Henry." zasténal přes krvavé zuby pirát. Byl celý od krve.

,,Proboha Frederico, nemáš se mýchat co cizích věcí."

,,No co, vzali mi mojí Lýdii. A moji flaštičku rumu." zacenil se Frederico.

,,Lýdii? Jakou Lýdii?"

,,Mojí snoubenku! Budeme se brát." Škytl ožrala. ,,Půjdeš mi za svědka, viď ty můj příteli?"

,,Hmm.." odsekl jsem.

,,Tyjo, Henry, co to je za tu kočku, co mluví s tvým tatíkem?" ukázal Frederico do davu.

Byla to zase ona. Stála tam u mého otce. Vypadalo to, jako kdyby jí otec bránil odejít. V tom jí chytl za loket a něco jí řekl. Hnědovlasá cizinka sebou škubla, ale po chvilce se za mým otcem otočila, jako kdyby se nad něčím zamyslela. ,,Jak se mohou znát?" kladl jsem si.

V tom se od stolu pana Gibse ozval veliký hluk. Piráti zrovna převrhli panu Gibsovi stůl, na kterém mimo jiné stála i flaška s rumem.

,,Tak pojďte, vy mořský červi!" křičel.

Vtom se na pana Gibse vrhlo alespoň 5 Salazarových pirátů. Okamžitě jsem vytasil a postavil se za pana Gibse. Když jsem se otočil zjistil jsem, že i můj otec.

,,Takže ty si ten mladej Barbossa, jo?" rýpl do mne pan Gibs.

,,Preferuju Henry." ušklýbl jsem se.

,,Takže HENRY" zdůraznil, ,,doufám, že jsi dobrý v šermu." Jen co to dořekl, ozvala se střela.

Anabelle

Sedla jsem si na trám a koukala dolů. Pan Gibs, neznámí mladík a Barbossa byli v obklíčení Salazarových pirátů. ,,Aby je zachránila holka." uchechla jsem se. Rozhodla jsem udělat nejaký fenomenální vstup do akce. Zpozorovala jsem, že Barbossa na krku měl stejný medailonek jako já .Medailonek je neprůstřelný, takže kdybych na něj vystřelila, střela by se jistě odrazila. Zrovna naproti Barbosovi stál jeden z pirátů, tak jsem usoudila, že je vhodná chvíle. Vzala jsem do ruky pušku a vystřelila jsem na Barbossům medailonek. Střela se odrazila a zasáhla jednoho z pirátů do hrudníku. Ten se svalil k zemi a už se nepohnul.

,,Doufám, že vás, chlapci, neruším." pronesla jsem vznešeně a začala jsem v duchu počítat. ,,4."

,,Ty jedna malá.." nedořekl to, chudák. ,,3."

Jeden z pirátů vztáhnul pistoli ke mně, ale nestihl zmáčknout zpoušť. ,,2."

Ten další chtěl střelit pana Gibse, ale ani nestačil zamířít a měl kuklu v srdci. ,,1."

Seskočila jsem dolů. Zbývající pirát už se o nic nesnažil. ,, Ty malá děvko, brzo skončíš jako tvůj prašivej bra.." ani ten to nestihl doříci a schytal kulku rovnou mezi oči. ,,Nula." pronesla jsem.

,,Kulka mezi oči Ano, to je chladnokrevný." zíral na mě pan Gibs.

,,Tenhle překročil hranici. Nikdo, NIKDO, nebude urážet mého bratra!" zdůraznila jsem a podívala se na Barbossu.

Vedle Barbossy stál ten mladý cizinec. Svýma hnědýma očima neustavičně pronásledoval ty mé.

,,Pane Gibsy?" oslovila jsem piráta, ale stále jsem se dívala mladíkovi do krásných očí. ,,Zaveďte mě k Jackovi, prosím."

,,Jak si přeješ, Ano." kývl na mě pan Gibs a já se konečně odtrhla od cizincových očí.

,,Prosím, slečno Turnerová." zacenil se Barbossa a vykročili jsme směrem k lodi.

War of hearts(Piráti z Karibiku Fanfikce) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat