POV. Tineke
Ik moest deze week maar 1 keer nog gaan werken en dat was de donderdag. De rest van de dagen had ik vrij. Wat me best goed uit kwam. Geen genânte gesprekken met Koen en een paar dagen tijd om mijn huis op orde te brengen en een gepaste outfit voor zondag te vinden. Ik had al veel winkels achter de rug maar nergens een gepast kleedje. Ten einde raad was ik zaterdag middag nog vertrokken om te winkelen. Ik moest gewoon de perfecte outfit vinden. Net 20 minuten voor de winkel ging sluiten valt mijn oog op een prachtig rood kleedje. Wonder bij wonder hebben ze mijn maat nog. Het was tenslotte een koopje.
Zondag 12:00
Zenuwachtig liep ik rond op de boven verdieping. Ik had nog een telefoontje gehad van mijn schoonzus Lisa, om te vragen of ze mij moest komen halen. Zij had natuurlijk de conclusie getrokken dat ik helemaal alleen zou komen. Het voelde super toen ik zij dat Koen mij ging komen op halen. Maar door dit telefoontje had ik nu al best wat tijd verloren. Om Precies te zijn had ik nog een half uur en zoals je weet is dit niet genoeg voor vrouw. Mijn kleedje aan doen en allemaal kleine dingetjes zorgden dat ik net niet op tijd klaar was voor de bel ging.
TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGG
Op mijn blootte voetje trippel ik naar beneden en doe ik de deur open. "hoi..." Ik moest me zelf tegen houden om geen wow te zeggen of met mijn mond open naar hem te staren. Hij had echt zijn best gedaan. Chick blouw hemd met een zwarte blazer en een beige jeans broek. Ik moest toe geven dat ik hem nog nooit zo goed gekleed gezien had. Zelf op de opendeurdag van de politie had hij niet zo'n mooie kleren aan.
"Ben je klaar?" hij kijkt me vragend aan en ik word rood van schaamte. "um, ik moet nog schoenen aan doen enzo. Maar ik kom direct anders je mag binnen komen en het je gemakkelijk maken. Ik beloof dat ik door zal doen." Meteen ga ik naar de schoen kast en pak mijn zwarte hakken die eigenlijk perfect op mijn kleedje past. Me even nog helemaal checken in de spiegel en nog wat make-up aan doen en ik ben klaar. Ik wandel wat zoeken de woonkamer binnen. "Zoek je die soms?" Koen die bij de kast naar mijn foto's stond te kijken wijst nu naar mijn handtas die in de zetel ligt. "ow dankje ik zat die dus nu al heel de tijd de zoeken. Um gaan we vertrekken?" Hij knikt en we wandelen naar de auto. "Moet ik rijden of jij?" vraag ik wat nerveus. "Ik ga ander rijden want jij zou nog een ongeval veroorzaken met zoveel zenuwen." Hij had gelijk ik was veel te zenuwachtig. Het verbaasde me wel dat hij dat door had. "ja misschien zou dat het beste zijn." Antwoordde ik. "Trouwens je ziet er fantastisch uit niets om je druk te maken..." Hij lachte vriendelijk, en ik begon helemaal te blozen.
Ik ga proberen zo snel mogelijk weer te updaten en nog eens bedankt voor al die vriendelijke reactie's.
xxx Politiegirl xxx
JE LEEST
één kus veranderd alles...
Fanfictionéén kus verandert hun vriendschap één kus verandert hun leven één kus verandert hun hart één kus verandert alles... Mijn eerste buurtpolitie FanFictie hopelijk vinden jullie het mooi xxx politiegirl xxx