36.

5.5K 378 46
                                    

"Batao meri riya kaha h..."
sanyu again yelled on samir clutching his collars.
Pari started crying loudly looking at her mother's durga avatar.

Renu took pari in her arms n patted her back to stop her from crying.
Harsh n randhir were trying to gasp d piece of information dey got to know from sanyu.

"Sanyu I didn't kidnapped her. For god saying try to understand " he freed himself from her clutch.

"Dare u call me dat.
M Sanyukta for u got it" sanyu warned samir pointing her index finger to him.

Agarwals bowed der head down.

Sanyu was still blaming samir for d crime he didnt even done.

Vidz was smirking watching d whole drama.
"Ek shot banana" she ordered.
"Yeh toh ekta kapoor k daily soap se bhi mazedaar h.
4 stars for d drama. Too good. "
Vidz chipped sipping d drink.

"Par jo thappad mujhe mila h naa..." vidz caressed her right cheek , her eyes were blood red due to anger.

"Iss thappad ka jawab tumhe milkar hi rahega sanyukta.
It's bcz of u ankit slapped me.
Galat kiya sanyukta. ..
Bohot galat."
Vidz was continously staring at d crying figure of sanyu who was wailing for her baby.

Suddenly randhir's driver came inside along wid d security guards & some womens.
"Mumma...paii...paii..paii" sanyu heard riya's voice.

"Riya ...meri bachhi" sanyu cried in happiness.
She was overwhelmed to see her baby after whole 1 hour.
Before she cud clasp her in her arms , randhir took riya n hugged her wid all his might.

Sanyu took few steps back thinking dat now randhir will not trust her.
She has broken his trust by hiding her past.
She gulped her tears n stood der silently.

"Kaha mili tumhe yeh?" Randhir asked d driver.

"Sir woh aadhe ghante pehle main car mei soya tha , toh achanak riya baby k rone ki aawaz aayi.
Mujhe laga aap bahar aaye honge yaa phir madam.
Toh maine dhyaan nii diya.
Lekin baby aur zoro se rone lagi aur mujhe kuch aurton ke daantne ka awaaz bhi aaya .
Woh awaz madam aur maaji ka nii tha.
Toh main bahar aaya aur dekha ki riya baby ko yeh aurtein gaadi mei daalkar le jaa re the.
Maine turant riya baby ko unse chinn liya aur andar ki taraf bhaga.
Phir security ki madad se inn aurton ko aur unke saath kuch gundo ko pakda"

"Good job shyamlal." Harsh hugged d driver n patted his back affectionately.

"Sahab riya baby toh meri beti jaisi h. Usko kaise musibat mei dekhta mai" driver smiled .

Till then d police came n took d culprits wid them.
All d guests got dispersed as harsh announced dat d celebration was over.

Randhir widout sparing a single glance at sanyu took pariya in his arms n went out.
Renu n harsh too followed him.

Whereas sanyu stood der quiet looking at retreating figure of rd , her dolls n in laws.

"Mil gyi khushi tujhe...Haa. ..mil gyi" anju clutched samir's collar.
"Yaa aur kuch baaki hai?
Kam taklif nii thi meri bachhi ki life mei.
Kyu aaya tu ?" Bol anju yelled on samir.
"Khush nii dekh sakta tu sanyu ko.?" A mother yelled on d man who had messed her daughter's life.

"Khush thi woh . Phir se tune uski khushi cheen li. Chahta kya h tu?" Anju pushed samir harshly .

"Aunty trust me"Samir begged in front of anju.
"I care for sanyu.
Woh randhir usse khush nii rakhega.
Woh ab bhi apni biwi se pyaar karta h." Samir again started his nonsense.

"Bass samir . Bass bohot ho gya" Kishor intervened showing his palm to samir.
"Humare daamad k baare mei ek shabd aur  nii .
Woh kya h aur kya nii hum khub jaante h. Don't u dare to teach us" Kishor warned him.

Love Never Dies~2 (Under Major Editing)Where stories live. Discover now