1. Bölüm

2.7K 108 20
                                    

Hepinize yeniden merhaba ! Bu bölümümüz benim eskiden yaşadığım bir anım hakkında olacak  ve  yaşadığım duyguları size aktaracağım. Keyifli okumalar.

****
İlk kilo aldığım zamanlar... 7. sınıf. Farkında değildim aldığım kiloların. Hala kendimi geçen seneki 45 kilo olan kız gibi görüyordum. Halbuki artık 67 kiloydum... Bunu umursamadan yemeye devam ettim. Gene teneffüte kantine yemek almaya gittiğimde bir kız " hâlâ yiyor. " dedi ben onun yanından geçerken. Kalbim deli gibi atmıştı. Ama acıyla. Sınıfa çıkarken, bizim sınıftan olan Tıfıl 'ı gördüm. ( Takma isimler vereceğim. ) Bana kutup ayısı diye seslendi. İstifimi bozmadan açmamı yemeye devam ettim. Sonra sınıfa girdim. Geçen sene bana okulun en güzel kızı olduğumu söyleyen oğlanımız Bıyıklı, biri 86 diğeri 72 kilo olan arkadaşlarımın yanında bana şişko dedi ve ekledi : " bacakların damacana gibi olmuş. " bense açmayı bir hışımla çöpe attım. Kabullenemiyordum. İçime bir hırs doğdu. Zayıflayacaktım. Bana bunu diyen tüm insanlardan intikamımı alıp, 8. sınıfın Nisan ayında olacak 5 günlük Antalya 'da 5 yıldızlı otelde mükemmel fiziğimle güneşlenecektim. Artık lanet olası kilolarımla yaşamak istemiyordum. Sanırım bazı geri zekalılara gününü gösterme zamanı gelmişti.
****
Evet arkadaşlar hikayem bu şekilde başladı. İnşallah aynı şekilde bitmez. Ve zayıfladığım zaman size müthiş bir before-after yapacağım .

Bir dahaki bölümde görüşmek üzere! O zamana kadar kendinize iyi bakın, sağlıklı beslenin. 👐😙

Dipnot : Önceden verdiğim 7 kilo vardı birde. Şu an tam olarak 60.3 kiloyum. İsteyince yapabiliyoruz arkadaşlar...

NEDEN HÂLÂ ŞİŞMANIM ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin