21. Bölüm ( Final )

739 54 25
                                    

Merhaba kızlar. 🙋

4k olmuşuz. Gerçekten hepinize minnettarım. Teşekkür ederim.🙏💞

TEOG bitti ve nihayet kitabıma bölüm yazacak vakit buldum.

Ve hayatımda tabiki de bitmek tükenmeyen olaylar her zamanki gibi merkezimdeydi.

Gerçekten sizlere iyi haberler vermek isterdim. Fakat zaten başlıktan da belli olduğu gibi yolun sonuna geldik ve... Neyse, zaten okuyunca anlarsınız.

Tüm arkadaşlarımla ayrıldım. Yani okul bitti artık yeni bir hayat beni bekliyor.

Bu arada İzmir 'e gitmekten de vaz geçtim.

Çünkü planlar istediğim gibi işlemedi. İlk olarak spor salonu maceramdan(!) başlamak istiyorum.

Ben iyi güzel muhteşem bir şekilde oraya gidip geliyordum. Ta ki o lanet salı gününe kadar...

Zaten 2 haftadır gidiyordum 1 buçuk kilo vermiştim üstelik her şey güzel gidiyordu işte o dediğim salı günü gittiğimde hocam yanıma gelip burada ne işim olduğunu sorunca anlamadığım için garip bir surat ifadesiyle tek kaşımı kaldırdım. Sonra da spor hocam bana kaydımın babam tarafından silindiğini söyledi.

Aman ne hoş...

O, benim sadece kaydımı silmemişti o gün aslında. Benim hayallerimi silmişti, geleceğe dair umutlarımı silmişti, sağlığımı silmişti, emeklerimi silmişti.

Aslında her şey benim yüzümden olmuştu arkadaşlar. Eğer ben zamanında yememe içmeme biraz dikkat etseydim şu an manken gibi bir kızdım ve kıyafetlerimin içinde muhteşem fiziğimle ve uzun boyumla salına salına geziyor olurdum.

Kilo benden her şeyimi alıp götürdü.

Kilo aldım alalı suratımdan siyah nokta eksilmez oldu. Hep yaralar oluştu. Eskiden fiziğime ve boyuma imrenen insanlar artık benimle alay eder oldu.

Ailem bile size yukarıdaki saydıklarımın hepsini yüzüme her gün vuruyor. Yedi yaşındaki kardeşim bile bana "şişko" diye sesleniyor.

Bununla yaşamak ne kadar zor siz de biliyorsunuz. Bu kitabı okuyan herkes bunu biliyor.

Allahım affetsin her dakika intihar etmeyi düşünüyorum.

Artık fazla geliyor.

Ben her gece Yaradan 'a "Al canımı lütfen. " demekten usandım.

Çok çabalıyorum hedefime ulaşmak için ama karşıma hep bir engel çıkıyor.

Ve ben artık çok yoruldum.

Biliyor musunuz aslında zayıflamak için o kadar çok imkanım var ki.

Kuzenimin spor salonu var ücretsiz olarak gidebilirim hemde bayağı güzel bir yer.

Fakat ailem önümde en büyük engel.

Bu sefer olmayacak gibi kızlar.

Ben artık pes ediyorum.

Çünkü ne kadar denersem deneyeyim olmuyor. Artık vücudum zaten deformasyon oldu bir daha eskisi gibi muhteşem bir fiziğe sahip olamam.

Hayallerim gerçek olamayacak biliyorum.

Şu an bunu yazarken ağlıyorum, evet.

Keşke gerçekleştirebilsem istediklerimi.

Ama bu saatten sonra olmaz.

Zamanında önlemimi alacaktım. Artık her şey için çok geç.

Artık zayıflasam bile vücudum eski muhteşemliğine geri dönmeyecek.

Bunların hepsini biliyorum. Lanet olsun ki biliyorum.

Üstelik önümdeki engelleri aşamadım. Geçen yıldan beri zayıflamaya çalışıyorum. Bu kitabı yazalı şaka maka 1 yıl oldu ve ben bu 1 yılda bir arpa boyu yol kat edemedim.

Üzgünüm. En çok da sizi yarı yolda bıraktığım için en çok da sizi boşuna oyaladığım için üzgünüm.

Hakkınızı helal edin ve kendinize iyi bakın olur mu güzel okurlarım.

Ben sizi çok seviyorum.

Umarım siz benim gibi hüsrana uğramazsınız ve hayalleriniz gerçekleşir.

Bu kitap da kalsın burada en azından baktığımda belki başarısızlığımı görüp kendime gelmeye çalışırım.

Hani bir de kitabımın açıklamasında yazıyor : " Bu, bataklıkta oynanan bir oyundu. Ya bu bataklıktan çıkacaktım ya da sonsuza dek batacaktım... " ve ben battım. Gerçekten üzgünüm.

Bu da bu kadarmış.

Desteğini, oyunu, yorumunu esirgemeyen, beni mesajlarıyla mutlu eden ve kitabı okuyan herkese teşekkürler. İyi ki vardınız ve varsınız.👐❤😚😢

- hamuru bol yazarınız

NEDEN HÂLÂ ŞİŞMANIM ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin