24. Bölüm

365 27 19
                                    

Selam kızlar yüreğim sızım sızım sızlarrrrrrrr.

Neyse boşverin beni nasılsınız bakalım ? Beni sorarsanız şu sıralar iyiyim hem de çok iyiyim. Artık aklım galiba sahiden başıma geldi kızlar en son tartıda 65 kiloyu gördüğümde baygınlık geçirecektim ve sonrasında çığ gibi büyüyen hakaretler benim bedenime yönelik olunca kırıldım ama sahiden güzel kırıldım hani öyle böyle değil parça pinçik oldum ulan ! Kimse de biz bu kızın böyle yaparak hevesini kırıyoruz biraz destek olsak ne olur diye düşünmedi ben hep yalnızdım gene yalnızım.

Neyseeeee, size anlatmak istediğim şeyler var başlayalım öylseyse efenim buyrun bu delinin
anlattıklarına 🙆🏻‍♀️ :

Öncelikle aldığım hakaretlerden başlayayım öhöm öhöm ( ben de ne malım bir de hoşuma gidiyor gibi yazmışım seşelfmelekfn ) .

Sınıfımda bir tane kız vardı cici uzun ve zapzayıf bir şeydi fiziği sahiden güzel ona lafım yok ama başkalarının dış görünüşüyle dalga geçen bir insan istediği kadar güzel olsun anında gözünüzden düşer öyle değil mi ? Her neyse sadede gelmek gerekirse bir tane hoşlandığı çocuk varmış ben kim olduğunu bile bilmiyordum bu çocuğun arkadaşı geldi benimle konuştu yanında o çocuk da vardı her neyse tanıştık falan sonra sınıfa gittiğimde bu aptal kızımız bana kötü kötü bakışlar attı en sonunda da çıkışta olayı patlattı ben de sinirlendim çünkü yanlış bir şey yapmadım ve kimse benim özel hayatımı sınıf içinde ifşa edemezdi o günden sonra en ufak şeyde, atıyorum sınıfta hocaya soru sorsam balina karaya vurdu demeler, gelip bana sataşsa ben de ağzının payını verip sustursam fok balığı demeler falan.

Açıkçası çok gücüme gitti ve şu an öyle çok zayıflamak istiyorum ki ona o kelimeleri yedirmek için size anlatamam.

Bir de bundan bir önceki bölümümde okurlarımdan birisi " Zayıflamak için her şeyi yaparım demiştin ama yapmıyorsun" yazmış. Ona o kadar hak verdim ki. Ve sonra kendi kendime konuşmaya başladım; daha ne kadar bekleyeceğimi, insanların laflarına daha ne kadar katlanacağımı... Ve şu 3 gündür sıkı bir diyet ve spordayım şimdiden göbeğim küçülmeye başladı bile ve artık hemen doyuyorum. Nefsime hakim olmayı öğrendim, hiçbir şeyin sağlığımdan ve güzelliğimden daha özel ve önemli olmadığını öğrendim, bu hakaretleri duymayı hak etmediğimi öğrendim bunu için de harekete geçtim.

Bu sefer sahiden farklı olacakmış gibi hissediyorum eskiden üşenir ve spor yapmaya diyetlik bir şeyler hazırlamaya yanaşmak yerine direk başladığım şeyi bozardım, fakat artık öyle değil çünkü ben kendime saygı duymayı öğrendim.

Ve artık yeni hedefim yarından itibaren saat 6:30 da kalkıp 7:00 de koşu ve yürüyüşe çıkmak ( karışık olarak ikisini de yapacağım ) 8:00 de de eve gelmek. Çünkü yaptığım bölgesel hareketlerin yetmediğini düşünüyorum eğer bu düzene geçer ve diğer egzersizlerimi de aksatmadan yaparsam istediğim bedene kavuşabilirim.

En önemli gelişme de sanırsam artık bol su içmeyi sahiden adam akıllı bir şekilde yerine getirmek. Artık kendimi eskisine göre daha dinç hissediyorum. Ve bu his paha biçilemez.

Benim hayallerim var ve onları artık yaşamak istiyorum bu sefer yapacağım bu sefer başaracağım hatta başaracağız. Siz bana güveniyorsunuz, kendime güvendiğimden daha çok bana güveniyorsunuz ve ben de size çok güveniyorum ve sizleri çok seviyorum. Ben buralarda yokken kendinize iyi bakın sizi gelişmelerden haberdar edeceğim.

Kızlar bu arada ileride sizin de işinize yarayacak sağlıklı tarifler, detoxlar ve smoothie tarifleri vermek istiyorum eğer siz de bunu yararlı olacağını düşünüyorsunuz bu satıra fikirlerinizi yazabilirsiniz beni çok mutlu edersiniz.

Ve ve ve ( bir türlü bölümü bitiremedim dşsmlfdnmdke ) en önemlisi kendime diyet arkadaş(lar)ı arıyorum eğer diyet arkadaşım olmak istiyorsanız bu satıra yorum bırakmanız yeterli.

Hadi bakalım kendinize iyi bakın ve hedefleriniz için ayağa kalkın sizler güçlü kızlarsınız yaparsınız. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere efenim.

Saygılarrr. 🙇🏻‍♀️

NEDEN HÂLÂ ŞİŞMANIM ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin