Dragă Crush...

261 18 2
                                    

Dragă Crush,

Când am intrat în școală m-am dus țintă spre dulapul meu și mi-am verificat orarul. Astăzi avem teatru, amândoi! Sunt atât de entuziasmată!

"Hei"aud din spate. mă întorc și te văd.
"Oh, hei!"
"Hai la oră să nu întârziem" apoi ma iei de mână și începem să mergem.

De unde știi că facem teatru împreună?? Ai verificat special pentru mine?? Sau? Nah. Nu contează.
Ajungem în clasă și ne așezăm în bănci. Salutăm profesorul, apoi ne zice: "Vom începe cu o tragere la sorți pentru piesa cea nouă "Dragoste sub Apus". Am inceput să mă agit când a ajuns la mine. Am extras un bilețel din pălărie: "Aria".

"Aria este personajul principal. Se îndrăgostește de Ezra dar părinții vor să își termine studiile așa că o trimit din țară. Însă iubirea e prea mare, Ezra se duce să o caute" face o pauză. "Rândul tău"

"Ezra" zici și parcă te înroșești. Sau eu eram aia care s-a înroșit? Da, cel mai probabil.

"Pai bun, faceți pereche. Ora s-a terminat. Buna ziua!" Apoi profesorul iese din clasă.

"Pai? Felicitări noua! Hai să sărbătorim diseară! Am bilete la concertul Rihannei! O să fie un spectacol de 60 de minute pentru că e un fel de invitat surpriza dar am pile. " râzi. "Deci?"

Zâmbesc entuziasmată și dau afirmativ din cap. O să fie așa minunat!

Cu drag fata care te iubește...

Dragă Crush...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum