Dragă Crush...

252 19 6
                                    

Dragă Crush,

De o oră jumătate mă pregăteam pentru concert. Alesesem să mă îmbrac într-o rochiță strâmtă, neagră, din piele, iar pe dedesubt aveam niște dresuri negre. Cu părul tapat, un machiaj puțin strident, de seară, bocanci negri în picioare, eram gata. Mi-ai dat mesaj cum că ai ajuns la 8:30. Am coborât și am urcat în mașina ta. Ai exclamat un "wow" când m-ai văzut apoi am pornit. Îndată ce am ajuns acolo, ai dat biletele și am intrat în culise! WOW! O iubesc pe Riri de când eram copil și acum că am șansa să o întâlnesc.... tremur de emoții.

Tot concertul am dansat, am cantat. A FOST GENIAL! Dar, toate astea nu au fost nimic. S-a făcut liniște la sfârșitul concertului.... Era foarte ciudat. Credeam că s-a terminat. Dar m-am înșelat atunci când a început un joc de lumini și am auzit "Avem un invitat special a cărui aniversare este astăzi! VANESSA MCCALL, vino pe scenă!"

În secunda urmatoare am izbucnit în lacrimi. Mi se părea că era un vis. Atâtea lucruru mi-au trecut prin cap. Inima parcă voia să iasă din piept iar eu țipam în interior. M-am uitat la tine... CUM AM PUTUT SĂ UIT DE ZIUA MEA IAR TU SĂ ÎȚI AMINTEȘTI?

"Du-te! O meriți!" mi-ai zis apoi ai zâmbit. Te-am îmbrățișat strâns și apoi te-am STAI. NU, NU, NU, NU! NU POT SĂ CRED CĂ TE-AM SĂRUTAT! M-am dezlipit de buzele tale, mi-am cerut iertare prin privire și am plecat spre scenă.

"Deci, dragă Vanessa! Cum te simți în această seară?" m-a întrebat Riri.

A FOST AȘA FRUMOS! AM CÂNTAT CU EA, M-AM DISTRAT IAR LA SFÂRȘIT A FOST UN FOC DE ARTIFICII! La ultimul 'foc' scria ceva. OH MY GOD... Scria: "Vrei să fii iubita mea?". Ai urcat pe scenă cu un trandafir în mână. DOAMNE DUMNEZEULE CE SE ÎNTÂMPLĂ?? M-ai întrebat asta încă o dată iar eu ți-am sărit în brațe și te-am sărutat. POATE SĂ FIE MAI MINUTAT?

Cu drag, fata care te iubește...

ALMOST THEREEE

Dragă Crush...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum