Sadece Sen #1

498 6 1
                                    

  Uyan, kahvaltını yap, telefon ile uğraş,uyu ve tekrar uyan.  Arada bir de kediyle ilgilen. Hayatım daha fazla sıkıcı olamazdı herhalde.
  Adım Ayşe Asude Narlı. Asude'yi kullanıyorum. 17 yaşındayım. Aile yaşantısı beni bunalttığı için ayrı eve çıktım. Yalnız yaşıyorum. Normalde de yalnız değil miyim zaten?
  Pek fazla arkadaşım yoktur. Soğuk bir tipimdir. Sınıfımda ki çocuklar bana sürekli 'Buzlar Kraliçesi' der.
  Hayatım her zaman ki sıradanlığıyla giderken geçen hafta gelen line mesajı ile değişti. Mesaj tanımadığım bir çocuk tarafından gönderilmişti.
Gönderen:Emre Bozucu
Selam:)
  Çocuğu tanımadığıma emindim. Ama yakışıklı çocuktu.
Gönderen:Asude Narlı
Selam?
Tanıyor muyum?
  Yazdım ve gönderdim.
Gönderen:Emre Bozucu
Sanmam;)
  Ya insan bir kendini tanıtır. Aslında şu an bunu acayip bir tersleyesim geldi ama belki sanal da olsa bir arkadaşım olur.
Gönderen: Asude Narlı
Peki :) kendini tanıtırsanız daha kolay anlaşırız sanki. Ha?
Gönderen: Emre Bozucu
Ela gözlüyüm yakışıklı biriyim 18 yaşındayım yarışmaya Manisa'dan katılıyorum.
Gönderen Asude Narlı
Hayır öyle değil Doğa kolejinde mi okuyorsun yani beni nereden tanıyorsun
Gönderen Emre Bozucu
Hayır Natural kolejinde okuyorum ama sizin okulda tanıdıklarım var
Gönderen Asude Narlı
Kim?
Gönderen:Emre Bozucu
Öykü Bozucu ve Yağız Koçyiğit. Bir de Barış Sarsılmaz var.
  Abi Barış ismini duyduğumda zaten bende hatlar koptu.
Bu benim ilk hikayem ve daha önce hiç hikaye denemem olmamıştı inşallah güzel olmuştur.
Bence güzel oldu yani bu arda medya Asude nin kedisi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin