Amikor felébredtem észre vettem hogy Sean már nincs mellettem, ezért felöltöztem és sétáltam kifelé. Lementem a hallba hátha ott lesz, de nem így lett. Már feladva a keresést eszembe jutott hogy létezik telefon és internet is. Sehol semmit nem írt ki és a telefont sem veszi fel, ezért gyorsan léptekkel berontok Devin szobájába, aki több mint valószínű hogy még alszik.
- Jó reggelt - köszönök hangosan, mire ő álmos fejjel felül.
- Mit akarsz? - ásított
- Hol van Sean? - húztam fel a szemöldökömet.
- A te pasidat, honnan tudjam - dőlt vissza az ágyba.
- A telefont sem veszi fel és a többiek sincsenek sehol - forgattam a szemeimet.
- Mi az hogy nincsenek meg a többiek? - ugrott ki az ágyból Devin.
- Ha nem hiszed el nézd meg - járkáltam fel alá
- Várj, megpróbálom Jadent felhívni - kezdte nyomkodni a telefont.
Hosszas várakozás után megkaptuk azt válasznak hogy " Lillával vagyok, majd visszahívlak ". Jött Dylan, aki kicsörgött, de nem vette fel. Egyetlen reményünk maradt ő pedig Julian. Ő hála istennek fel is vette.
- Hol vagytok? - kérdeztem kicsit mérgesen, de féltem is a választól.
- Nyugi nem vesztünk el - válaszolta, mire Devin kikapta a kezemből a telefont.
- Mégis hol? - kiáltott bele a telefonba a fekete hajú. Szegény Julian.
- Akkor elmondom, ha Enery nincs a közeledben - mondta
- Ez nem válasz. Ma koncertünk van - vetett rám nyugtató pillantásokat Devin.
- A kórházban - hallottam hogy eléggé szomorkásra vette a figurát.
- Minek? - kérdeztük egyszerre Devinnel.
- Gyertek ide és megtudjátok - folytatta.
Lediktálta nekünk a címet, majd rohantunk is. Nagyon remélem hogy semelyiküknek sincs baja. Félóra aggódás töltötte meg a perceimet, amíg oda nem értünk. Ekkor akadt egy bökkenő, mert nem is tudjuk hogy kit keressünk. Ahogy oda léptünk a recepcióhoz láttuk hogy jön kifele Julian, aki intett hogy menjünk vele. Most már még jobban aggódtam, mint eddig. Az ajtó előtt megálltam és sóhajtottam egyet, amit Devin is észre vett.
- Nem lesz semmi baj - adott egy puszit.
- Remélem - szorítottam meg a kezét.
Julian miután megbizonyosodott arról hogy nem leszek se rosszul, se bőgni nem fogok kinyitotta az ajtót.
* Sean szemszöge *
Láttam hogy kinyílik az ajtó. Nagyon remélem hogy csak Julian az, de tévedtem. Enery és Devin kézen fogva jöttek be. A barátnőm kicsit sokkos állapotban, de hozzám szaladt.
- Mi történt? - kérdezte sírva.
- Jött az a Dominik vagy kicsoda - nevettem
- Verekedtetek? - amint kimondta még jobban elkezdett sírni.
- Csak kicsit - nevettem ismét.
- Minek kell össze veretni magad? - ült le Dylan mellé Devin.
- A szobánk ajtaját próbálta feltörni - szorítottam ökölbe a kezemet, amit Enery is észre vett és megfogta.
- Feltudsz ma lépni ? - forgatta a szemeit Devin.
- Igen, de még lesz egy vizsgálat - Pont ekkor lépett be a szobába egy ápolónő.
- Mi ez a gyülekezett itt? - emelte fel a hangját. - Az utolsó vizsgálat és utána mehetnek is, de kifelé - folytatta.
* Daenerys szemszöge *
A történtek miatt még mindig sokkos állapotban vagyok. Ezek szerint apa nem viccelt tényleg haza akar vitetni minket. Szomorúan dobtam le magamat az egyik székre, majd csatlakozott Julian is. Dylan elment nekem hozni egy innivalót, Devin pedig próbálta felhívni Jadent, aki szintén eltűnt. Julian pedig nem hagyta hogy sírjak.
- Azt mondtad nem fogsz sírni - simogatta a hátam.
- Mindenre számítottam csak erre nem - szipogtam.
- Minden rendben lesz. Aranyos tőled hogy így szereted Seant - nevetett, mire Devin felhúzott szemöldökkel nézett ránk.
Hamar elszaladt a pár perc amíg Seant vizsgálták. Hála istennek nem lett komolyabb baja és formalitás kedvéért fektették be az osztályra. Amire haza értünk addigra Jaden és Lilla is előkerült. Jaden volt az első, akinek feltűnt hogy nem vagyunk a toppon.
- Mi történt? Jó volt az éjjeli hancúrozás? - nevetett
- Öhm... nem vagyis na izé - hebegtem - habogtam
- Verekedett azzal a sráccal, aki elvitte volna a lányokat haza - morgott Devin, mire Dylan elkezdett nevetni.
- Kár hogy kihagytad - folytatta Dylan.
Miután végre mindent elmagyaráztunk az eltűnt gerlepárunk elmentünk enni. Azután pedig mindenki felment még a szobájába.
- Köszönöm hogy megvédtél - pusziltam meg Seant.
- Szeretlek - fogta meg a kezemet.
A délutánt tévé nézéssel töltöttük Sean-el összebújva a szobában. Sikeresen elaludtunk egymás mellett, de nem sokáig tartott, mert kopogást hallottunk. Ránézett Sean a telefonjára, ami negyed hatot mutatott. Beengedtem Dylant, aki mosolygott egyet, majd tovább is indult. Gondolom a másik gerlepárt terrorizálta. Szokásosan a srácok eljátszották hogy " hű de szépek vagyunk és nézünk titeket egy darabig még ". Miután befejezték elindultunk a koncertre. Éppen a csajok táncoltak amikor oda értünk. Amíg a három lány fent a színpadon addig a srácok autogramot osztottak és fotózkodtak. Bekísértük a srácok a színpad mögé és jöttek le a csajok.
- Denny - ugrott a nyakamba Hannah, akit Julian úgy nézett hogy majdnem kiestek a szemei, majd beszélek vele.
- Hanci - nevettem.
- Te is itt vagy? Azt hittem apád haza vitetett - pimaszul mosolygott Selena.
- Honnan tudsz te ilyet ? - kerekedtek ki a szemeim.
- Valami srác nyilatkozott egy lapnak. Asn mi is volt a neve? - nevetett a szöszke.
- Te olvasod azt a szennylapot - vonta meg a vállát Ansley.
- Á, Dominik volt - mosolygott gúnyosan.
Pár perc múlva a szervező bekiabált a New District nevet, ezért a srácoknak menniük kellett fel, de előtte kaptam Seantől egy csókot, Devintől meg egy puszit, amit nem értettem, de mindegy. Kimentünk négyen és több ezer rajongóval együtt ugráltunk és énekeltünk. Egy órás volt a koncert és mosolyogva jöttek le a srácok.
- Ez rohadt jó volt - Dylan nyújtózkodott egyet.
- Tényleg szupcsi volt fiúk - jelent meg Selena egy mellkidomborítós ruhában.
- Jól nézel ki - nevetett Devin.
Itt besokalltam és akkora pofont lekevertem Devinnek hogy szerintem még ő is meglepődött. Sean és én vissza mentünk a szállásra, a többiek elmentek bulizni.
Íme, megint egy hosszabb rész. Megpróbálok mostanában hosszú részeket írni. Ti melyik srácot választanátok Enery helyében? #TeamSean vagy #TeamDevin. Komiba várom a válaszokat. Ne feledjetek szavazni sem.
Puszi,
L,
YOU ARE READING
When I met you... [ Devin Dressman FF] • BEFEJEZETT •
FanfictionDaenerys élete megváltozik amikor megismerkedik egy bizonyos sráccal. Vajon hogyan alakul a kapcsolatuk? 2018. 08. 25 ----》 #1 💎 NEW 2018.09.02 ----》 #19 💎 NEW 2018.12.26 ----》 #10 💎 NEW