Amikor kinyitottam a szemeim Devin aggódó tekintetével találkoztam. Szerencsére most nem a kórházban feküdtem, hanem otthon az ágyunkban.
- Mi történt ? - kérdeztem.
- Rosszul lettél és elájultál, de kérted hogy ne vigyelek orvoshoz - válaszolt, majd adott egy csókot.
- Mennyi az idő? Mindjárt itt lesznek a többiek - kapkodtam a fejem, mire szerelmem megfogott.
- Már elmentek és üzenik finom volt a pizza
- Miért nem szóltál? - dőltem vissza az ágyba.
- Hagytunk pihenni, mert folyton talpon vagy, ezt mi se bírnánk - nevetett, mire én is elkezdtem.
Hajnal volt amikor felébredtem, szóval mind a ketten vissza feküdtünk aludni. Dél körül keltem, de Devin már nem volt mellettem, ezért leszáguldottam az emeletről, ahol ott ült Lilla és Jaden.
- Drágám - nyújtotta el a végét a barátnőm.
- Én is örülök nektek - mosolyogtam.
- Srácok arra gondoltunk mi lenne, ha beiratkoznánk az egyetemre? Ahogy látom van ének tagozat is - olvasgatta a szórólapot a szőke fiú.
- Úgyis tovább akartam tanulni a családalapítás előtt - nevettem, mire a másik szerelmes pár rám nézett.
- Megkérte a kezed? - pislogott rám Lilla.
- Nem, de egyszer biztosan megfogja, igaz? - mosolyogtam rá, mire ő is majd megszólt:
- Mindjárt jönnek a többiek, mert látni akarnak
Mindenkinek tetszett az ötlet hogy beiratkozzunk a suliba, szóval az öt srác, valamint Lilla, Hannah és én megyünk. Ansley-t nem érdekli az iskola, Sean meg szingli.
Pizzáztunk és filmeztünk, tehát bepótoltatták velem a tegnapi napot. A srácok választottak filmet, mint mindig, tehát horror lett. Én továbbra is utálom, szóval kiszabadult barátom karjaiból és felmentem a szobába, ahova ő is követett.- Mi a baj? Megint rosszul vagy? - feküdt mellém.
- Tudod csak a horror - mosolyogtam, majd legyintettem egyet.
- Figyelj, gyere le úgyis félbe akarom szakítani a filmet - nevetett zavartan.
- Indulj el és mindjárt követlek
Ahogy kért le is mentem, ahol a többiek nagy része már aludt. Kikapcsoltam a filmet, amire szinte mindenki felkelt csak Lilla és Hannah nem.
- Devin akar valamit mondani, szóval rám ne nézzetek - nevettem.
- Bocs srácok, de egy fontos dolgot szeretnék kérdezni Enerytől - mondta az előbb említett személy, mire én felhúzott szemöldökkel pislogtam rá.
- Most én kérdezem hogy mi a baj? - kérdeztem, mire elém lépett és letérdelt, majd kinyitotta kezében lévő kis dobozkát.
- Daenerys Summer lennél a feleségem?
- Hogy micsodád? - döbbentem le.
- Összekötnéd velem az életed? - kérdezte mégegyszer.
- Hisz már most is azt teszi - rontotta el a szép pillanatot Sean, mire Hannah, aki felébredt fejbe dobta egy párnával.
- Persze hogy leszek. Szeretlek - mondtam és Devin felhúzta az ujjamra a gyűrűt.
Egyből mostmár vőlegényem nyakába ugrottam. Szórakoztunk tovább, mert elérkezett a nyár vége, tehát ha egyetemre akarunk járni akkor holnap elkell menni beiratkozni.
* Másnap *
Össze szedtünk magunkat és indultunk nyolcan az iskola fele. Voltak néhányan még ma beiratkozni, de szerintem sokkal kevesebben, mert ma van az utolsó nap. Végül mi is sorra kerültünk mind a nyolcan bementünk.
- Jó napot - hebegtem- habogtam.
- Üdvözlöm önöket - nézett ijedt arccal egy hölgy. - Miben segíthetek?
- Beiratkoznánk a ének tagozatra - folytatta Jaden.
A hölgy futkosott kicsit, majd átnézett pár papírt és kérdezősködött. A folyamat kb tíz percig tartott.
- Sajnálom csak hat hely van már - mutatta meg a jelenléti ívet. - Valamint mindenkinek lesz egy általunk választott órája is
- Én táncra szeretnék jelentkezni vele - magyarázta Hanci, közben Lillára mutogatott.
- Rendben, tehát akkor a másik hölgy és a öt fiú megy énekre? - kérdezte, mire helyeselt Jaden.
Mindenki bemutatkozott. Gondolom hogy a titkárságon dolgozhat, mert ennyit egyik tanár sem szokott futkosni. Hihetetlen volt, mert most csak öt percig tette.
- Ezen a papíron minden rajta van, szóval készen is vagyunk - mosolygósan köszönt el.
- Viszlát - köszöntünk el egyszerre, kivéve Seant.
- Mi az hogy fodrászat? - akadt ki az említett személy.
Forgattam a szemeimet, majd elkértem a papírt hogy felolvassam mindenkinek. Meg is kaptam a morci barnától és a következő állt rajta:
Amikor meglátta Lilla akkor egy kisebb sokkot kapott, mert azt hitte lesz szerencséje a festészetet kifogni. Az iskola előtt elköszöntünk egymástól, mert mindenki ment készülődni. Holnap lesz az évnyitó, szóval össze kell kapni magunkat.- Ugye minden rendben lesz? - kérdeztem vacsora közben a szerelmemtől.
- Persze, de bármi van szólj - mosolygott.
- A sport nem annyira jön be
- Hidd el nekem se hogy te kaptad - mondta, majd elkezdett mosogatni.
Miután végeztünk lezuhanyoztunk és befeküdtünk az ágyba, ahol kaptam egy jó éjt csókot, majd oldalra fordultam és lehunytam a szemem, miközben a következő járt a fejemben:
Úristen, Devin megkérte a kezemet.
Muffinkáim!
Ahogy ígértem itt a következő rész. Lehet kicsit lapos lett, de a folytatásban megint beindulnak az események. A szakok kitaláltak, mert nem volt kedvem annyira formálisnak lenni és lusta is voltam utána nézni... ><
Spoiler: Lesz egy szakítás.
Ha tetszett akkor tudjátok ☁ és/vagy ⭐.
Pusszancs,
Li,
YOU ARE READING
When I met you... [ Devin Dressman FF] • BEFEJEZETT •
FanfictionDaenerys élete megváltozik amikor megismerkedik egy bizonyos sráccal. Vajon hogyan alakul a kapcsolatuk? 2018. 08. 25 ----》 #1 💎 NEW 2018.09.02 ----》 #19 💎 NEW 2018.12.26 ----》 #10 💎 NEW