Epilógus

43 0 0
                                    

Hosszú idő telt el az esküvőnk óta. Egész pontosan öt év. Megajándékoztam Devint egy kislánnyal is, akinek Deborah Daenerys Dressman lett a neve.

Julian és Hannah is összeházasodtak, de ők még csak most várják az ikreiket. Ha jól tudom egy kislány és kisfiú van barátnőm szíve alatt.

Jaden és Lilla egyből utánunk ők is összeházasodtak. Ezalatt az öt év alatt lett két kislányuk, akik Alexa és Violet Bojsen, valamint várják a harmadik gyereküket.

Sean nem mondanám hogy azóta is szingli, mert akkor hazudnék. Kisebb kapcsolatai voltak, de annyira komoly hogy valakit elvegyen és gyereke legyen, olyan nem.

Dylan és Ansley nem sokra az esküvőnk után szét is mentek, de nem maradt egyedül, mert bemutattam neki Bettit az unokatestvéremet, akivel azóta is boldog párkapcsolatban élnek, sőt nemrég a göndörke meg is kérte a kezét.

Selena az újra felvette régi formáját, így vele és Ansley-vel sem tartjuk a kapcsolatot. Mind a kettejüket Dominik szédíti, miközben legjobb barátnők.

A nagy csapat együtt van és nyaralunk. Mosolyogva figyelem, ahogy Devin játszik a gyerekkel. Igazán mesés apa lett belőle, ahogy a többi srácból is lesz/lett. Hálát adok apának, azért hogy elengedett nyaralni. Annak ellenére is hogy már jó ideje fentről figyel minket.

- Egyetlenem, min gondolkodsz? - ült le mellém Devin a gyerekekkel.

- Apán - válaszoltam az égre bámulva.

- Büszke lenne rád! - mosolygott a hercegem, majd megcsókolt.

VÉGE!

Nehéz befejezni ezt a könyvet, de úgy gondolom elég sokat húztam már, szóval ideje lezárni ezt a fejezetet és kezdeni újat. Igazából sokkal hosszabbra terveztem a könyvet, de így adta magát. Nem tudom még, mert lehet hogy majd átírom és írok hozzá, de nem most. Remélem hogy tetszett a könyv és még egy utolsó ☁️ és/vagy ⭐ nyomjatok. Köszönöm a hozzászólásokat, szavazatokat, valamint díjakat is a könyvre. Ha érdekel leírom a többiek szemszögéből is [ PL: Jaden és Lilla házasságat ]. Folytani fogom az elkezdett Sean Cavaliere-es Fanfictiont is, de kicsit átírom, valamint szeretnék még egy Devin Dressman-osat is. Kérésre pedig írok Jadenről, Julianről, valamint Dylanről is.

BeataMeder, gyere olvass! 😊

Pusszancs,

Li,

When I met you... [ Devin Dressman FF] • BEFEJEZETT •Where stories live. Discover now