telefonumda ne var

287 8 3
                                    

Hepinize merhaba 🙋
Bi bölüm geldi aklıma.Belki biliyorsunuzdur.Youtube'da bu aralar telefonumda ne var videosu çok popüler.Ben de size yararlı olacağını düşündüğüm uygulamalarımı anlatacağım..

Sosyal media bölümü:
İnstangram (Ha bu arada benim hesap 👉ilaydatansuciftcii👈)
⭐Facebook (Evet bu çağda hâlâ facebook kullanıyorum 😼)
Snapchat
Bitmoji (Snapchat'e nisbeten)
Onedio (Arada sırada haberlere bakıyom.Bu arada çok güzel testler var)
Twitter (ilayda_tansu)
Whatsapp
Messenger
⭐We heart it (Gerçekden süper bir uygulama.Her telefonda olması lazım.Çok güzel ve ilham verici fotoğraflar bulabilirsiniz.)
Scorp (Vine'nın bi benzeri gibi.)
⭐Ask fm (Pek fazla aktif değilim ama sorularınız olursa 👉ilaydatansuciftci 👈)

Ayrıca pinteres,tumblr gibi uygulamalar da hoşunuza gidebilir.Benim bunlardan da hesabım var ama we heart it bana yettiği icin sildim telefonumdan 😻

Fotoğraflar bölümü:
Boomerang (Gif gibi videolar çekip instangram da paylaşabilirsiniz)
Candy camera (Çok güzel efektleri var sahiden yaa 🙌)
⭐No crop ( Instangrama fotoğrafları atmadan önce kare yapıyorum bu uygulama ile ayrıca kenarlarina beyazlık katabilirsiniz.)
Picsart
Fotorus
VSCO (Gerçekten çok güzel efektler var bu uygulamada da ayrıca çok da doğal duruyor.)
Snapseed
MOLDIV (İstediğiniz kadar çok kolaj yapmanıza yarar)
Color Pop (Fotoğraflarınızı siyah beyaz yapıp sadece bir bölümünü renklendirebilirsiniz.Benim çok sevdiğim bi uygulama 😻)
InstaSquaremaker (Burada da hakketen çok güzel efektler var yahu)
Flipagram (Fotoğraflarınızı birleştirip video haline getirebilirsiniz)
Retrica (Bunu bilmeyen yoktur sanırım 😜)
Ewt tamam çok fazla fotoğraf uygulamam var.Kabul😇.Ama tabii ki efekt güzeli değilim.😻Sadece fotoğraflar ile oynamayı çok seviyorum..

Oyunlarım:
⭐Piano Tiles2
Smash Hit
⭐The Line Zen
⭐The Pit
Circle
Jelly Jump
Duet
Arrow
Stick Hero
SpeedX 3D
Red Ball4
Pou
Oyunlarım da fazla çünkü sürekli yolculuk yapmak zorundayım.Vakit öldürmek için bire bir.Haa bu arada bildiğiniz oyunlar var .😊

My love(alışveriş):
LC Waikiki
Bershka
H&M
Stradivarius
⭐D&R
Aslında internet üzerinden çok nadir alışveriş yaparım.Bunların telefonumda olma sebepleri indirimleri ve yeni çıkanları takip edebilmek için.

Müzik:
Spotify
⭐Music Player (Aslında bu sadece müzik çalar ama video çekerken bile şarkının kapanmaması çok güzel)
Shazam (Kulağa çok güzel bi şarkı geldi.O zaman shazamla ve şarkının ismini öğren)
Relax Melodies (Rahatlamak için bire bir abi yaa.)

Ekstra:
InstaDownloader (Instangramda beğendim fotoğraf ve videoları indirmek için kullanıyorum)
⭐Fox ve Kanal D (Sevdiğim bir kaç dizi için)
⭐Nefis yemek tarifleri (Ne alâka değil mi 😂.)
Takipçiler+ (Instangramda takip etmeğeni etmem tarzından.😄)
⭐Ücretsiz günlük spor (Yürümeye pek vakit yok maalesef.)
Webtoon (Bu uygulama super ya.Çizgi roman seviyorsanız mutlaka indirin.Her turden çizgi roman bulabilirsiniz.)
Wattpad
⭐Line Brush (resim çiziyorum işte 😉)
⭐Art of Glow (Şekiller çizip izlemeyi çok seviyorum ben ya)
eReader Prestigio (İnternet üzerinden e pub kitaplarımı buraya indiriyorum.)

Eveet.Benim telefonumdakiler bu kadardı.Umarım beğenmişsinizdir.Lütfen vote yapmayı unutmayın.
Bana önerebileceğiniz uygulamalar varsa yorum yapabilirsiniz.😇
Ayrıca bir daha ki bölüm hakkında yardımcı olur musunuz 🙌😘

lise için tavsiyeler-kızlara tavsiylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin