🍃...Herbişeyim..🍃

202 46 5
                                    

Alarmın sesiyle gözlerimi yavaşça açtığımda gövdemde ki ürpermeyle kendime geldim yağmurun sesini duyabiliyordum, ezanın okunmasına daha on dakika vardı hemen geceliklerimi çıkarıp namaz elbisemi giydim.

Henüz uyanmamış olan Aybükenin yatağına yaklaşıp üzerine atladım. Tabi uyku sersemi ufak bir çığlık attı neyse ki yetimhane annesi duymadı. Diğer kızlarda Aybüke sayesin de uyanmış oldu.

Yani hepsini tek tek uyandırmak zorunda kalmadım. Tabi ki bu durum çok uzun sürmedi yetimhane annesi fatıma anne geldi.

"Aaaa kızlar daha oturuyo musunuz hadi kalkın abdest alın."
Bakmayın bizi böyle fırçaladığına kendisi bizi evlatları gibi sever ee tabi biz de onu annemiz gibi seviyoruz.

Namazlarımızı kılmıştık . Fatıma anne bizi uyutmaz dı çünkü keraat vakti uyunmazzzzz... Bu lafı her duyduğumuzda kıkırdardık aynı şimdi yaptığımız gibi.

Biz kızlarla kardeş gibiyiz çünkü kendimizi bildik bileli biz beraberiz. Kimimiz doğar doğmaz burdaydı kimimiz sonradan geldik buraya.

Ben buraya yedi yaşım da geldim. Annemle babamı trafik kazasında kaybettim, teyzem bana sahip çıktı ama sadece 1,5 ay çünkü o gıcık eniştem beni istemedi. neyse o gıcık adamı konuşmayalım.

Aybüke doğduğu gün buraya getirilmiş annesi her hafta ziyareti gelir ama iki sene önce vefat etti. Bu kadar dedikodu yeter keraat çıktı işrak namazımızı kılıp yatalım. seni seviyorum günlük.

_____________

Aybükeden

Bugün unnim (korece abla demek) gelecek çok mutluyum ahh ben burada hazırlanırken birileri hâlâ uyuyor~

"ELİF!! uyan saat 7.30 derse geç kalacağız tabi senlik sıkıntı yok akşamdan yaptın fizik ödevini.
Elif!!"

Elif yavaşça yattıği yerden doğrularak
"Ne var baş belası ne var ? sende yapsaydın ödevini yeni şarkı gelecek diye bilgisayarın başında bekliyeceğine."

"Pişman değilim ben elif hanım, neyse bugün kim geliyor tahmin et" dedim sesim birazcık bağırarak çıkmış olabilirdi.

"Kim?"dedi elif uykuya hasret gözlerle

"Unnimmm!!" diye sevinçle bağırdım

"Sen o yüzden 32 diş sırıtıyosun" dedi yorganı üzerinden atmak için tekmelerken içeri Fatıma anne girdi bir anda bütün gözler onun üzerine çevrilmişti.

"Kızlarımm bugünki fizik dersi iptal edilmiş hocanızın çocuğu hastalanmış"

"Yaşasınn!! yani geçmiş olsun" dedim hemen durumu toparlamak için ama gelmediğine o kadar sevinmiştim ki

"Tabi kesin gecmiş olsundur o aybükecim"

"Ya öyle deme fatıma anne yazık yinede çocuk'a yani ben ders olmadığı için sevindim"

"Tamam tamam bir şey demedim neyse hadi çabuk hazırlanın da kahvaltıya inin" dedi ve odadan çıktı bense sevinçle elifin üzerine atladım.

''Aybüke sevincini az ilerde yaşar mısın sanırım ezildim de"

"Elif kırıyorsun beni tüy gibi hafifim ben" dedim sırıtarak Elif beni iterek yataktan kalktı."

ZIT KUTUPLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin