Κεφάλαιο 17

4.1K 443 79
                                    

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ..ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ.

Μπαίνοντας στο δωμάτιο την είδε με σκυμμένο κεφάλι.
Εκείνη άκουσε την πόρτα και γύρισε το κεφάλι απο την μεριά του παραθύρου.
Χάιδεψε την κοιλιά της και ενα δάκρυ κύλησε στα κατακοκκινα μάγουλα της.
"Συγγνώμη " ακούστηκε η φωνή της.
Ο Άρης ομως δεν μίλησε.
Πλησίασε στο κρεβάτι και της γύρισε το κεφάλι.
Της σήκωσε το πηγούνι και τα κατακόκκινα μάτια της απο το κλάμα τον έκαναν κομμάτια.
"Δεν πειράζει μωρό μου."
"Θα υπάρξει και άλλη ευκαιρία μωρο μου"
Της έλεγε.
"Σταματά να κλαις ματακια μου."
Εκείνη ομως θύμωσε, μα πιο πολύ ζήλεψε.
'Θα τκυ χαρίσει εκείνη ενα παιδί'
"Σταματά Άρη. Καμια αλλη ευκαιρία δεν θα υπάρξει. Μην με λες μωρο σου και ματάκια σου. Το μονο που μας ενώνει πλέον είναι ο Στέφανος."ειπε και σκουπισε τα μάτια της.
Εκεινος εκανε κινήση να φην αγκαλιάσει αλλα η Εύα τον έσπρωξε.
"Ποτε θα βγω απο εδω;" τον ρώτησε.
"Σε λιγο θα μας δωσουν εξιτήριο μην ανησυχεις σε κράτησαν δυο μέρες τελος τωρα."
"Που εξαφανιστηκες δυο μερες Άρη; δυο γαμημενες μερες που ημουν εδω μόνη μου με την Λυδία;"
Εκείνος ενιωσε τοσο χαλια που την ειχε αφησει δυο μερες μονη στο νοσοκομείο και μόνο τώρα ηρθε να της μιλήσει. Αλλα ηταν και η Ανθή στην μέση.
Ναι ναι ναι. Δυο μερες που βρισκόταν η Εύα σε άθλια κατάσταση που εχασε το παιδί αυτος ήταν με την Ανθή διότι το μωρο κλοτσούσε.
"Στην Ανθή"
Ποια καρδιά να γινόταν τωρα κομμάτια; Αυτη που είχε ραγίσει χιλιάδες φορές για εκείνον;
Δεν υπήρχε καρδιά να ραγισει τώρα. Μόνο μίσος να δημιουργηθεί.
"Εντάξει" απαντησε ξερα εκείνη.
Ενας ηχος μηνύματος έσπασε την σιωπή που υπήρχε τωρα μεταξύ τους.
Ηταν το κινητό του. Και μαντεψτε. Ηταν η Ανθή.
"Πρέπει μα φυγω" ειπε ο Άρης κοιτάζοντας την Εύα στα μάτια.
"Φυγε" ο Άρης ήξερε ομως πως τον ήθελε εκεί. Και αυτο το φυγε που του ειπε δεν το εννοούσε.
Αλλα έφυγε.
Η Λυδία που ήταν απέξω οταν τον ειδε πηγε μπροστά του.
"Δεν θα πας." του ειπε αποφασιτηκα.
"Με χρειάζεται."
"Σοβαρεψου ηλιθιε, και η Εύα εδω τι νομίζεις; δεν σε χρειάζεται; Αλλά βέβαια. Οταν μάθεις την αλήθεια Άρη θα θες να χτυπήσεις το κεφάλι στον τοίχο για τις μαλακιες που κανεις. Αλλα όχι δεν θα πας , θα κατσεις εδω. Πρέπει επιτέλους να σας μιλησω τωρα που η Εύα ειναι λίγο καλύτερα."
"Ολο αυτες τις μαλακιες για μια αλήθεια λες και με έχεις τρελάνει Λυδία αν υπήρχε καποια αληθεια που λες θα μου την ελεγες αλλα οοοχι θες να την πεις και στην φίλη σου. Εγω φευγω" της ειπε και την έσπρωξε για να περάσει.
Η Λυδία τρομαγμένη πως ο Άρης θα έφευγε οντως σε εκείνη φώναξε.
"το παιδι που περιμένει η Ανθή δεν ειναι δικο σου."
Στο ακουσμα αυτων των λέξεων γυρισε προς το μερος της.
Ανοιξε τα ματια του και την πλησίασε απειλητικά.
Οταν έφτασε κοντα της ειπε μεσα απο τα δόντια του.
"Τι στο διαολο μολις ειπες;"
"Αυτο που ακουσες. ή θα μπεις και εσυ μεσα να μαθεις την αλήθεια ή φύγε και την  Εύα δςν πρόκειται να την  ξαναδεις στο ορκίζομαι. Τερμα η Εύα δεν θα μείνει με εναν σαν εσένα. Βλακα"
Την έπιασε βίαια απο το χερι και την οδήγησε στο δωμάτιο της Εύας.
Η Εύα τους είδε και τους δυο νευριασμενους.
'Ωχ Λυδία τι του εκανες πάλι;' σκέφτηκε απο μεσα της
"Μίλα. Και γρήγορα." ειπε αυστηρά ο Άρης.
"Το ατύχημα της Εύας δεν ήταν ατύχημα." εκεί σταμάτησε.
Η Εύα ενιωσε ένα τσίμπημα στο στήθος της.
"Τι εννοεις;" ρωτησε αδύναμα.
"Ο Σωτήρης κρύβεται πίσω απο το ατύχημα και οχι μόνο."
"Μιλα ξεκαθαρα επιτέλους πες οσα ξερεις ,χωρίς παύσης."
"Ο Σωτήρης τα είχε με μια κοπέλα, οσο ήμουν Γαλλία προσπάθησα να μαθω ποια είναι αλλά  και καλα ειχαν χωρίσει αυτη γυρισε Ελλάδα και εκείνος πήγε Ιταλία. Οταν έψαξα περισσότερες πληροφορίες για την κοπέλα εμαθα ονομα , επίθετο και που μένει. Αλλα έμαθα πως δεν ειχε χωρίσει ακομα με τον Σωτήρη. Η κοπέλα είχε συγγένεια με την Ινα.
Μετα απο λιγο καιρό έμαθα πως η κοπέλα εκανε σχέση με εναν φιλο του Σωτήρη. Πριν λιγο καιρό έμαθα πως έμεινε έγκυος απο εκείνον. Το ιδιο έμαθα ομως πως η Ινα πρόσφατα έμεινε έγκυος.
Η κοπελα αυτή ειναι η Ανθή. Και το παιδί που περιμένει είναι του φίλου του Σωτήρη. Και η Ινα τον ειχε βάλει να σε χτυπήσει με αυτοκίνητο Εύα. Η Ινα περιμένει το παιδί του Σωτήρη. Εχουν σχέση πανω απο 10 χρόνια."
Ο Άρης και η Εύα άφωνοι απο ολα οσα τους ειπε δεν μπορούσαν να καταλαβουν τίποτα.
Πως; Γιατί; Τοσα ερωτήματα στο μυαλό τους. Μα καμια απάντηση.
"Θεε μου..." αναφωνησε η Εύα αδυναμα και αμεσως ο ήχος του μηχανήματος ακούστηκε.
Η χτυποι της καρδιάς της άρχισαν να μειώνονται.
Ο Άρης γυρισε να την δει. Αλλα ειδε μόνο μια χλωμή Εύα με κλειστά μάτια.

Αγάπησα Τον Εχθρό Μου(2ο Βιβλίο)Место, где живут истории. Откройте их для себя