Artık Hayatım Birazdaha Lanetlenmişti. Çünkü Ailem Yüzünden Bulaştığım Bu Kötü Hayatıma Bir Aksiyon daha katılıyor.
Bugün Bir Gruba ben ve Max Davet edildik. Max En iyi arkadaşım ve aynı zamanda suç ortağımdır .Görüşmek İçin Şuan Yoldaydık. 10 Dakika Sonra Büyük bir villanın Önünde durduk .Kapıdaki Koruma Kimsiniz Diye soracakken Diğer Koruma lafa atladı.
''Miley Cyrus Değil mi?''
''Evet Şimdi Çekil Önümden'' koruma dediklerimi uygulayıp kapının önünden çekildi .max'le beraber içeri geçtik. Grup 5 Kişiden oluşuyordu. 2kız 3 erkek ama bunların lideri kim ?
Max Benden Önce atlayıp Karşımdaki altın sarısı saçlı balköpüğü gözlü Çocukla Konuşmaya başladı.
''Merhaba Justin '' adının justin olduğunu öğrendiğim Çocuk Max'e bakmadan bana döndü.
''Sen Miley Cyrus musun?'' Ah hadi ama
''evet''dedim sanırım liderleri Justindı. grubun içinden biri Konuşmaya başladı
''Sizin hakkınızda baya şey duyduk 2kişi olmanıza rağmen iyi işler başarıyormuşunuz , eminim sizde bizim Hakkımızda bazı şeyler duymuşsunuzdur'' dedi sırıtarak ah buna kesin Cevap vermem Lazım
''Aslına Bakarsan Hayır sizin hakkınızda Bişi Duymadım Hatta İsimlerinizi Bile Bilmiyorum''
Hepsinin Yüzleri Gerilirken Aralarından Biri Gülerek Konuşmaya Başladı.
''Ahh Ben Bu kızı Çok Sevdim Dostum en azından Bazıları Gibi Yalaka Değil ''diyerek yanındaki kıza göz ucuyla baktı.sanırım onu kastetmişti. Kız nekadar sinirlendiğiyse artık bana pis pis bakmaya başladı ah hadi ama dostum ben ne yaptım? Çocuk hala gülerken yanındaki kız dahada kızarıyordu.
''Ryan!!!'' Ryanın gülmesini kesen Justinın sinirli sesi olmuştu. sanırım Ryanle iyi anlaşacağım .Ryan Gülmeyi Kesince Kızın suratına gelen sırıtmayla kız ayağa kalktı ve Justinın Yanına Oturdu sarılıp dudağını öperken bana 'o benim sürtük 'bakışı atıyordu . Öpüşmeyi kestiler ,sonunda ''Justin Hadi Odamıza gİdelim Şunlarıda yolla gitsin''diyerek bizi gösterdi
''Şimdi Olmaz Selena İşim Var ve işime burnunu sokma ''Selenanın suratı asılırken bende gülme isteği birazdaha artmıştı. Selenanın ''sürtük ''dediğini duymuştum ama duymamazlıktan geldim yoksa o kızı döverdim .
diğer kız konuşmaya başladı.
''Merhaba Miley ve Max Ben Emily Bu Chaz ,Ryan ,Selena ve Justin'' gösterdiği Kişilere Bakarken Justin'la Gözlerimiz Buştu . ve Ben hemen Gözlerimi Kaçırdım .
anladığımı belirtmek için kafamı salladım Herkes sessizliğe bürünürken Justin Konuşmaya Başladı.
''Herneyse Sizi İstiyorum'' Max Bana Döndüğünde Kafamı evet anlamında salladım.max konuştu
''tamam '' Max Halinden Mutlu Gibiydi sırıtıyordu. sanırım Evet dediğim İçin Mutluydu.
''Eşyalarınız Odanızda '' dedi justin anlamsızca ona baktım ve sordum
''anlamadım?'' sırıtarak bana baktı.
''eşyalarınız sizden Önce Geldi Demek''dedi hala sırıtırken
''Nasıl Bukadar emin Olursun Senin Grubuna gireceğimden '' dediğimde suratı gerildi
''ah hadi ama Miley Bizim Gruba Girmek İsteyen Okadar Kişi varken sen mi istemeyeceksin Kendini Kandırma ''
''Kim Olduğun Umrumda değil Max ben Vazgeçtim Eşyaları alalım Çıkalım Burdan '' değimde Sinirle ayağa kalktı. eliyle çenemi tuttu ve çenemi sıkarak konuştu .
''Bana bak Küçük hanım Bu iş Çocuk oyuncağı Değil Önceden Nasıl Davranıyorsun bilmiyorum ama bundan sonra liderin olarak benim dediklerimi yapacaksın '' Korkmuştum Gerçekten Korkmuştum Çenemi Çok Kötü Sıkıyordu. Max araya girecekken onu elimle durdurdum .
''Odam Nerde?'' dediğimde Memnuniyetle sırıttı ve elini çenemden çekti.
Ryan Ayağa Kalkarak ''gel Ben sana göstereyim ''dedi Onu Takip ettim Eşyalarımı dizdikten sonra geri aşağı indim .Max Ve çocuklar Gülüşüyordu. max Şimdiden alışmıştı. bende Ryanın yanına oturup Onlara katıldım . Herkes televizyon izlerken Kapı Çaldı Kimse kalkmayınca ben kalkıp kapıyı açtım. Karşımdaki adam Bana sırıtarak vücuduma baktı ve hızla içeri girdi.
''Justin Mallar geldi demek için gelmiştim ama sen yeni bir Sürtük Bulmuşun sanırım oyüzden mallarla ilgilenmezsin ''dedi sırıtarak justin rahatını bozmadan adama bakarken adam konuşmaya devam etti .
''ama bu diğerinden daha güzelmiş'' İyice sinirlenmiştim bana sürtük demişti.Gösteririm ben sana piçç..
''Nededin sen ?'' adamın üstüne yürürken max lafa atlamıştı ''Yapma sakın Miley.. ''Lafını getirmeden bağırdım.
''Max Kapaçeneni!!.!''
Max Susunca adam konuşmaya başladı.
''dedimki SÜRTÜK'' Bunu Duyunca Yüzüne attığım Yumrukla Sendeledi. saçlarını tutup yumruklarımı indirdim kolunu arkadan tutum dizene tekme attım Kulağını eğilip
''Lafını Geri Al Seni Piç Yoksa Bırakmam ''diyince Özürdilemeye başladı.
''Tamam Özür dilerim Lütfen Bırak Beni '' Sonkez yumruk Atıp Bıraktım . yerde uğunurken herkesin bize ağzı açık baktığını gördüm.gözümü tekrar yerdeki adama kaydırdım
''Karşındakinin Kim Olduğunu Bilmeden Ona Sakın Sürtük Deme Yoksa Olacaklardan Ben Sorumlu Olmam ''bu sözü söylerken Selenaya bakmıştım Sertçe Yutkunmuştu.Gözlerim Justin'a Kaydığında Sırıtıyordu ama neden ? sonuçta sevgilisine Demiştim o lafı ?? ilk günden Bunları Yaşıyorsam ilerleyen günlerde neler olurdu kim bilir? (Ben Bilirim asdfghgh )
Düşünürken Bukadar saçma gelmiyordu . Neyse Kötü Yazmış Olsamda Lütfen Okuduktan sonra yorum yapın ona göre devam edeceğim ne düşündüğünüz benim için önemli :) teşekkkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bad Girl (Justin Bieber Fanfiction )
Fanfiction''Neden Beni Yanında istedin ?'' ''Çünkü sen Benimsin'' ''Ben Senin Malın Değilim Justin'' ''Hayır Sen BENİM KÖTÜ KIZIMSIN Sadece Benim'' ... . . . . ''Neden Sadece Akışına Bırakmıyorsun?'' ''Yoruldum Seni Sevmekten ve Senin KÖTÜ KIZIN olmaktan Y...