Hello nasılsınız meleklerim size bir haberim var Sezon finaline az kaldı üzgünüm bunu yapmam 2 veya 3 bölüm sonra sezon finali ile karşınızdayım .
Şarkı biterse başasarın umarım beğenirsiniz :)
İyi okumalar:)
"Justin sencede fazla abartmış olmazmıyız ?" dedim gülerek oda güldü ve kafasını hayır anlamında salladı .
"Hadi ama güzelim eğleniyoruz işte " 3 gün geçmesine rağmen Luke bize bulaşmamıştı . Daha doğrusu bize boş anımızda saldırmak istiyordu. Evde nekadar hazırda beklersek bekleyelim Justinla artık sevgili olduğum için Justin beni dışarı çıkartmak istemişti . Şuan luna parktayız .
"Justin ama o çocuklar arkamızdan ağlıycak "
"Miley biz neyiz ? Biz kötüyüz hadi ama eğlenmek için " daha fazla hayır diyemedim ve kafamı sallayıp kabul ettim .
Elimi tuttu ve ellerindeki Pamuk şekerlerle ailesini bekleyen çocukların önüne ilerledik .
"Hazırmısın ?" güldüm ve kafamı salladım .
"Hey çocuklar arkanızdaki sünger Bob'mu ?" çocuklar "Nerde ?" diyerek merakla arkalarını döndüklerinde Justin bana seslendi.
"Şimdi! " komutumu aldığım zaman
Hemen elimi atıp pamuk şekeri kapttım Justinda aynısını yaptığında .
Gülerek kaçmaya başladık çocuklar ağlayarak 'anne 'diye bağırdıklarında arkamızdan edilen küfürleri umursamadan korku tüneline girdik .
Gülerek pamuk şekerleri yerken korku tünelinin trenleri hareket etmeye başlamıştı .
Önümüze çıkan şeylere insanlar korkarak çığlık attığında biz daha çok gülüyorduk.
Korku tünelinden dışarı çıktığımızda Justin beni çekiştirerek çarpışan arabaya bindirdi .
Birbirimize çarptıkça gülerken birtane arabanın bana çarpmasıyla kolumdaki yarayı arabaya çarpmam bir oldu .İnleyerek Kolumu tuttuğumda Justin çalışan arabaları umursamadan bana çarpan adama yumruğu indirdiğinde gülmemiz solmuştu.
. . . . . . .
"özür diledim Miley hadi ama uzatma "
Justin Adamı hiç durmadan yumrukladığında adam kanlar içinde yerde yatıyordu .adama zorla benden özürdilettiğinde ise Justin'ı beklemeden Luna parktan dışarı çıktım.
"Herzaman böylesin küçücük bir hatada kimseyi dinlemeden kavga çıkartıyorsun"
Adımlarımı hızlandırdım ve sahile doğru yürümeye devam ettim . Bileğimi kavramasıyla acıyla yüzümü buruşturdum .
"Özürdilerim öfke sorunlarım var tamam mı dayanamıyorum "
Kafamı eğdim ve onu dinlemeyi redettim . Hafifçe parmaklarını yüzümde gezdirip kafamı kaldırdı ve yüzüme baktı .
"Lütfen güzelim hayatımda ilk defa mutluyum onuda tartışarak berbat etmeyelim "
Kafamı tamam anlamında salladığımda belimden kavrayıp bana sıkıca sarıldı .
"Teşekkür ederim " diye mırıldadığında gerçektende tartışmamızdan nefret ettiğini anladım . Gülümseyerek geri çekildim ve elini tutup sahile ilerlettim gelince kendimi bırakıp uzandım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bad Girl (Justin Bieber Fanfiction )
Fanfic''Neden Beni Yanında istedin ?'' ''Çünkü sen Benimsin'' ''Ben Senin Malın Değilim Justin'' ''Hayır Sen BENİM KÖTÜ KIZIMSIN Sadece Benim'' ... . . . . ''Neden Sadece Akışına Bırakmıyorsun?'' ''Yoruldum Seni Sevmekten ve Senin KÖTÜ KIZIN olmaktan Y...