.....
Bacaklarım artık Beni Taşımıyordu Yere oturup Bacaklarımı Kendime Çektim .
Ağlıyormuyum Ah Hadi Ama Ben Ağlamam.
Peki bu Gözümden Akan Sıcak Sıvıda ne?
Ne Yapmam Gerektiğini Yada Nasıl Yapmam Gerektiğini Bilmiyorum . Tek İstediğim İntikamımı Almak
Ben Hala Yerde Ağlarken Kapı Hızla Açıldı Kafamı Kaldırıp Gelen Kişiye Baktığımda Yüzünde Şaşkınlık Vardı.
Justin Bieber'ın Ağzından
Miley'i İsteyen Adamları Yolladıktan sonra Koltuğa Tam Oturuyordum ki Kırılma Sesi Geldi. Nerden Geldiğini Merak edip Yukarı Çıktım Mileynin Odasının Önünden Geçerken Hıçkırık Sesi Duydum Ve Merakıma Yenik Düşüp Kapıyı Hızla Açtım.
Herşeyle karşılaşmayı Bekliyordum. Ama Yerde iç Çamaşırlarıyla Oturmuş Ağlayan Mileyliyle Karşılaşmayı Beklemiyordum . Etrafa Baktığımda Telefonunu Duvara atmış Ve Telefonu Kırılmıştı.
''Justin ?''Diye fısıldadı Gözünden Düşen Bir Yaşla Bana İlk defa Justin Diye Sesleniyordu Herzaman Bieber diye Seslenirdi Ne Olmuştu Benim Kötü Kızıma..?
Yutkunup Bu duyguyu Yok Etmeye Çalıştım Lanet Olsun Neden Onun Canı Acıdığında Benimkide Acıyordu ?
Hemen Kendimi Toparlayıp Dalgaya Aldım
'' Merak Etme Miley Seni Satmadım Bukadar Kendini Hırpalamana Gerek yoktu'' dedim Sırıtarak . ama O gözlerimin İçine Bakıp Yutkundu.
''Umrumda Olduğunumu Sanıyorsun ?Satsan Ne Fark eder ki Zaten Alıştım''ağzım Şaşırarak Açıldığında Merakla sordum .
''Ne demek isiyorsun ?''soruma cevap vermeyip Ayağa Kalktı Vücudunu İncelerken Kendime Lanet ettim Kız Ağlıyor ama Benim Tek Düşündüğüm Onu Arzulamak..Kendime gelmek için İçsel Bir Tokat attım ama Üzerindeki Kıyafetler Buna Yardımcı Olmuyordu.
''Bunun Bir Önemi Yok Bieber Şimdi Gidebilirsin Gösteri Bitti''dedi ve Göz Yaşlarını Silip Yatağının Üzerindeki Kıyafetleri alıp Giymeye Çalıştı . Çalıştı Çünkü Ben Engelledim Kolunu Hızla Çekip Bana Döndürdüm .
''Kes Şunu Artık Miley Benden Kaçmayı Kes Ve Bana Ne Olduğunu Söyle ?!!! ''Diye Bağırdım. Gözlerimin İçine Bakarken Dolmaya Başlamıştı. Kim Üzmüştü Benim Kızımı?
''Lanet Olsun Hernekadar Kötüde Olsam Bende Kızım Justin ve Benimde Hayatım İyi Sayılmaz Lütfen Beni Zorlama''dedi Dolmuş Gözlerinden Bir Yaş Süzülerken Koluna Bakıp tekrar bana Döndü ''Lütfen ''diye Tekrarladı elimi Gevşettim Ve Kolunu Serbest Bıraktım .
O an Aklıma Birşey Geldi. Sinsice Gülümsedim.Miley Pijamalarını Giyerken Onu Tekrar Durdurdum.
''Gerçekten Yoruldum Justin Lütfen Bırkta Üzerimi Giyineyim''dedi Bıkkın Birşekide Gerçekten canı sıkkındı.
''Dışarı Çıkıyoruz Kıyafetlerini Giyde Gel'' dedim Sert Bir şekilde.
''Neden Görev mi var Görev değilse Uyumak İstiyorum Justin'' dedi. Bugün Bu sorunu Çözücez Miley Hanım.
''Bir Bakıma Görev Hadi Üstünü Giyinde Gel ''Dedim ve Kapıyı açıp Dışarı Çıktım . Aşağı İnip Çocukların Yanına Oturdum .
''Ryan ,Benim Mileyle Birkaç İşim Var Sen Benim Yerime Çocukları İdare Et''dedim Monoton Bir sesle. Selena Hızla Yanıma Gelerek
''Ne İşi Justin Bende Geliyim Hem.... ''Devamını Getirmeden Bağırdım .
''Gerçekten Bunu Yine mi Yapıyorsun Sana Kaçkere Burnunu İşlerime Sokma Dedim !!!''diye Bağırdım .Gerçekten Kaç Yıldır Yanımda Hala Öğrenemedi.. Suratı Asılıp Giden Selenaya Gözlerimi Devirdim.
''Tamam Dostum Ben Hallederim , Siz eğlenmenize bakın'' Cümlesinin Sonunu Kısık Sesle Söyledi ve Göz Kırptı.Tabiki Rayn Anlamıştı. Gülüp Önüme Döndüm. Nerde Kaldı Bu Kız Acaba Pijamasını Giyip Uyudumu ?
Saçmalama Justin Kimse Seni ekemez (-_-)
Merdivenlerden Gelen Topuklu Ayakkabı Sesiyle Oraya Baktım . Miley Mini Siyah Elbisesi Ve Siyah Desenli Çorabıyla Gerçekten Güzel Götünüyordu.(Multimedyadaki )
Burası Fazlamı Sıcak Oldu ?
Gözüm dalmış Bacaklarına Bakarken
''Görev ne ?''Diye Soran Miley'i Bu Fantezimi Bozdu.
''Bara Gidiyoruz Görevi orda Söyleyeceğim ''dedim Meraklı Mileye Daha Çok Meraklanmıştı. Aslında Merak Edecek Birşey Yoktu.
Sadece Miley'iBirazcık Sarhoş Edip Ne Olduğunu Anlattıracaktım.
Tamam Belki baya Sarhoş Edip Benim Hakkımda ne düşündüğünüde sorabilirim .
Bu Fikrime Kendi Kendime Sırıtıp Bana Meraklı Gözlerle Bana Bakan Mileye Dönmüştüm.
Evet Miley İtiraf Zamanı .
......
Kısa Oldu Çünkü Bu Bölüm 2 Part Yapıcam Gençlik Umarım Bağenirsinz :) <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bad Girl (Justin Bieber Fanfiction )
Fiksi Penggemar''Neden Beni Yanında istedin ?'' ''Çünkü sen Benimsin'' ''Ben Senin Malın Değilim Justin'' ''Hayır Sen BENİM KÖTÜ KIZIMSIN Sadece Benim'' ... . . . . ''Neden Sadece Akışına Bırakmıyorsun?'' ''Yoruldum Seni Sevmekten ve Senin KÖTÜ KIZIN olmaktan Y...