Hikayemin Tutulduğunu Görmek Beni Çok Mutlu Etti Umarım Beğenirsiniz Benim Yanımda Olmanız Beni Çok sevindiriyor Siz Benim Meleklerimsiniz iyiki Varsınız :)En Kısa zamanda yeni Bölüm Gelecektir İyi OKumalar :) <3
Justin Bieber'ın Ağzından..
Birazdaha Suda Oyalanıp Dışarı Çıktık Miley Üzerini Değiştirip Yatağına Yattı. Yanlış Anlamayın ben Yanındayken Değiştirmedi Tabikide Ah Keşke Yanımda Değiştirseydi Nediyorum Ben Ya . bende Dışarı Çıktım İşte şimdi En Zevkli Kısma Gelmişti. Görev ;Jack'in Ağzına Sıç
Araba Atlayıp Depoya Doğru Sürdüm . İçeri Girdiğimde Jacki Sandalyeye Bağlamışlar Ağzı Yüzü Kanlar İçindeydi. Gülümseyerek Yanına Gittim .
''Sonunda Bieber Aramıza Katılabildi Kızına Ninni Söyleyip Uyuttun mu Bari ''Diyerek Dalga Geçti. Sinirlenme Justin Sinirlenme Bende Gülümseyerek İyice Yanına Yaklaştım.
''Evet Şimdi Sıra Sana geldi Seni Sonsuza Kadar Uyutacağım'' Sırıtarak Bana Baktı.
''Sorun Değil Bieber İstediğini Yapabilirsin Kızına Dokunmadan Ölseydim Kendimi Kötü Hissederdim Ama Onun O bal Dudaklarına ... ''Devamını Getirmeden Ağzına Yumruğumu İndirdim.Ağzından Kan Akarken Umursamadan Devam etti.
''Beyaz Sütun Gibi Bacakları... ''Karnına Tekme Attım Sandalyesi Devrildi. Çocuklar Kaldırırken İnledi. Kemiklerini Kıracağım..
''En Güzelide Göğüsle....''Busefer Daynamadım Ve suratına Yumruklarımı İyice Geçirdim acıdan inlerken Cebimden Bıçağımı Çıkarıp Eline Getirdim .
''Hangi Elinle Dokundun?''diye Tısladım
''İkisiyle ''Diyerek Sırıttı. Öylemi Piç Ozaman İkiside Cezalandırılacak Bıçağı Eline Getirip Boydan Boya Çektim . İnlemeleri ve Bağrışları Beni Mutlu Ediyordu Bu Sefer Diğer Eline Getirdim ve Onuda Derinden İyice Çizdim.
Ellerinden Kanlar Akarken Gözleri Baygın Bakıyordu. Ah Bunlar Daha Az Sana daha çok Çektireceğim . Kenarda Duran Biralardan Birini Alıp Eline Dökmeye Başladım . Artık Gözünden Yaş Gelmeye Başlamıştı. Artık Bağırmıyor Çığlık Atıyordu.
''Yeter'' dedi Zorla Gülümsememi Takınıp Yüzüne Yaklaştım.
''Bunlar Daha Az ''Chazin Yanına gidip Kemerini Çıkartmasını İstedim Kemerini Çıkarıp Bana Verdi .
''Kemerle Ellerini Bağlamıştın Değilmi ?'' Diye Sordum. Bitkin Halde Evet Anlamında Kafasını Salladı. Yanına Gidip Boğazına Kemeri Bağlayıp Sıktım . Nefes Alamazken Kulağına Eğlip Konuştum.
''Cehennemde Görüşürüz '' Gülümsedi Ve Kesik Kesik Konuştu.
''Se.n.i Or.a.da .Bekl..iyor ..Olaca...ğım'' Tam Birkez Daha Sıkacaktımki. Arkadan Gelen Sesle Durdum.
''Bekle!!'' Kafamı oraya Çevirdiğimde Mileynin Buraya Geldiğini Gördüm.
''Senin Burda Ne İşin Var Benimi Takip ettin ?!'' Diyerek Tısladım.
Miley Cyrus'un Ağzından..
Justin'nin Dediği Şeye Çok Şaşırdım Ne Yani Beni Sevdiğini söylemişti . Hayal Gibi Asla gerçekleşmeyecek Bir Hayal Gibiydi Ama O bana Seni Seviyorum demişti. Beni Yatağıma Yatırıp Odadan Çıktı. Biraz Bekledim ve Evin Dış Kapısının Kapanma Sesini Duyduktan Sonra Hızla Yataktan Kalkıp Üzerimi değiştirdim . Onu Takip edecektim .Çünkü Jack'in Yanına Gideceğini Biliyordum.
Taksi Ormanlık Bir Alanda Durduğunda Karşı Tarafda Yıkık Ama büyük BirDepo Olduğunu Gördüm Taksiciye Parayı verip Depoya Girdim.içerden konuşmalar geliyordu. İçeri İlerledikçe Konuşmalar Daha netleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bad Girl (Justin Bieber Fanfiction )
Фанфик''Neden Beni Yanında istedin ?'' ''Çünkü sen Benimsin'' ''Ben Senin Malın Değilim Justin'' ''Hayır Sen BENİM KÖTÜ KIZIMSIN Sadece Benim'' ... . . . . ''Neden Sadece Akışına Bırakmıyorsun?'' ''Yoruldum Seni Sevmekten ve Senin KÖTÜ KIZIN olmaktan Y...