1.Bölüm -Neden Ben ?

13.3K 502 31
                                    

Justin Bieber'ın Ağzından 

Miley Canımı Ne Kadar Sıkarsa Sıksın Tam Aradığım Adam Tipiydi .  Aynı Benim Kadın Versyonumdu. Otururken Selenanın Ona Sürtük Dediğini Duymuştu,Duymuştuk Ben Tepkisini Bekledim ama O Hiç birşey demedi.

Hakkında Bazı Şeyler Duymuştum Mesela Ona Sürtük Denmesinden Nefret ediyor Hatta Diyenleri Öldürdüğü Bile Oluyormuş.Ama Selenaya Bişey dememişti. Taki Jason Malları Getirdiğinde Ona sürtük Diyene Kadar İşte Ozaman Anladım Onu Bu Grupta İsteme Nedenimi,

O Aynı benim Gibiydi.

Adamı Tehtit Ederken Aslında Selenaya Uyarıda Bulunuyordu . Bu Tam Anlamıyla Müthişti Çünkü Bu İş Böyle Yürür .

Miley Jasonı Dövüp Yerde Bırakıp Odasına Gitmişti. Çocuklara Yerdeki Jason'ı Kaldırmalarını Ve Malları Almalarını Söyledim .Bu sırada Miley'nin Odasına Çıkıyordum Bu Akşam Bir Görev Vardı Ve Hepimizin Hazırlanıp Aşağıda Olması Gerekiyordu.Odanın Kapısının Önüne Geldiğimde Telefonla Konuştuğunu Duydum Ve Evet Dinledim .

''Ben Onca Yolu Boşuna mı? Katettim Gerizekalıı!!'' Miley Telefondaki Kişiye Bağırdı. 

''Tabi ki Onu Bulacağım Ve Bulduğum zaman Ne Olacağını İyi Biliyorsun'' 

''Bu Grupta Olmam Fikrimin Değiştiği Anlamına Gelmez ''Ne Hakkında Olduğunu Anlamaya Çalışıyordum. Kapıya İyice Sokuldum 

''Beni O Lanet Yere Gönderdiği Zaman İntikam Yemini Ettim ...''Miley Tam Devamını Getiriyorduki Aşağından Gelen Selenanın Sesi Bunu Bozdu.

''Justin Gideli 15 dakika oldu Ne yapıyorsun orda '' Ah lanet Olsun Kapıyı Bİdaha Dinlediğimde Miley telefondaki kişiye 

''Seni Sonra Ararım Şuan İşim Var '' Gibi Şeyler söylüyordu Kapıyı açıp İçeriye girdim . Kısa Bornozuyla Yatağa Oturmuş Saçlarını Havluya Siliyordu. İstem Dışı Sert bir Şekilde Yutkundum Şuan  Fazlasıyla ..ımm.. Şey 

Seksi 

Duruyordu Beni Görünce Yüzü Gerildi. (Bornozlu Fotoğrafı External Linkte Var )

''Kapı Çalmak Nedir Bilmez Misn?''Üstünü Düzeltirken Konuşmuştu. 

''Ev Benim Olunca Buna Gerek Duymuyorum '' Cevap Vermedi. ama İçinden Küfrettiğine Yemin edebilirim.

''Herneyse Buraya Akşam Görev Olduğunu Söylemek İçin Geldim Seksi Bir Şeyler Giy Ve aşağı Gel'' Kapıdan Tam Çıkarken Dediği Şeyle Gülümsedim.

''Ben Hep Seksi Giyinirim Bieber İstersen Böyle Bile Gelebilirim '' Ona Doğru Döndüm Ve Üzerine Baktım . Etkilenmemiş gibi Yaparak Ona Küçümseyici Bir Bakış attım. Etkilenmemek için büyük Uğraş Veriyordum Çünkü Bornozu Çok Kısa Ve Bacakları.... Herneyse

''Sen Şuan Seksi Olduğunumu Düşünüyorsun . Herneyse Dediğim Gibi Seksi Giyin'' Diyip Dışarı Çıkarken Bana

''Canın Cehenneme Bieber''Diye Bağırdını Duydum .

Gülerek Aşağıya İndim Çocukların Yanına Oturduğumda Selena Gelmişti Üstündeki Kısa Mini Elbise Ona Seksi Değide tatlı Bir hava Katmıştı. Yanıma Oturacağı Zamn Kolundan Tutup Çektim Ve Kucağıma Oturttum . Gülerek Dudaklarıma Yaklaştı onu Şuan Burada İstiyordum . ama İşimiz Gereği Yapamıyordm.Öpüşmemiz Büyürken Bu görevi Kime Yaptıracağımı Düşünüyordum.

Miley Cyrus'un Ağzından


Lanet Olsun Sana Bieber Neymiş Seksi Olcakmışım . Hıh Ben Hep Seksiyim Bi Kere Hızla dolabıma Gittim Üstüme  Göbeğimi Açıkta Bırakan Göğsümü Gösteren Bir Atlet Tarzı Yarım Buliz Ve Takımı Olan Mini renkli Şortumu  Altına siyah Deri   Topuklu Çizmelerimi  Giydim .(Multimediadaki )

Saçlarımı Kurutup Maşayla  Kıvırcık Yaptım ve Makyaj Masama Oturdum . Siyah Kalem , Rimel, Maskara ve Pembe Rujumla Tamamdım. Gözlerim Mavi Olduğu İçin Çok Şanslıydım Sanırım Sadece Gözlerimi seviyordum .Parfümü Sıktım Ve Aşağı İndim. Herkes Koltuğa Oturmuş Televizyon İzlerken Selena Justinın Kucağına Çıkmış Bakın Oturmuş Demiyorum Çıkmıış Yayılıyordu. Yanlarına Gittim.

''Ben Hazırım ''Sesimle Herkes Bana Dönmüştü.Selena Dahil Herkes Ağzı Açık Bana Bakarken Ryan'nin Islık Çaldığını Duymuştum Gülerek Gidip Yanına Oturdum. 

''Evet Görev Neyse Merakla Bekliyorum. '' Chaz Konuşmaya Başladı.

''Jack Bizden Paralarımızı Çalmıştı . Onun Evine Gitip Parayı Geri Almamız Gerek  Yani Baskın Yapmamız Gerekiyor Korumaları Oyalayıp İçeri Gireceğiz ''

''Ama Korumaları Kim Oyalayacak ''Emilynin  Sorusu Benide Meraklandırmıştı.Justin Konuşmaya Başladı.

''Aslında Seni Düşünmüştim ..... ''dedi Bende Emily Dİye Sevinirken Devamını Getirdi.

''Seni Düşündüm Miley '' hızla Ayağa Kalkarak Konuştum 

''Neden Ben ?Bence Bu Göreve En Uygun Kişi Selena ''Dediğimde Selena Bağırmak İçin Çenesini açarken Justinin Cevabı Onu Sırıtıp Oturttu.

''Çünkü Ben Patronunum Ve Öyle İstiyorum  Selenayı  Korumalardan Kıskanırımda Diyebiliriz'' Bu Susmam İçin Yeterli Bir Sebepti.. 

Umarım Beğenirsiniz Canlar :) <3 

My Bad Girl (Justin Bieber Fanfiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin