2.BÖLÜM "Meriç Tiçırım Red Oldunuz"

333 30 8
                                    

Multimedya: Masal
-----------------------------------------------------------------

Sınıfa tam olarak girdim ve hocaya döndüm. Hoca tabi wefad,iptal,ölü. Benim gibi vakaya daha önce kesin rastlamamıştır. İyi işte bana da eğlence çıktı. "Sen az önce bana hoca mı dedin?" dedi Hoca. "Evet"dedim istifimi bozmadan bikauz Masal olmak bunu gerektirir canlar. "Yeni mi geldin sen?" dedi Hoca. "Evet" dedim tekrar istifimi bozmadan,neydi? Masal olmak bunu gerektirirdi beybiler. "Geç bakalım tahtaya tanıt kendini" dedi Hoca. Ben hocaya ciddi mi diye baktım,o ne be öyle ilk okul bebeleri gibi,tövbesteyşın. Ciddi olduğunu anladığımda sorun çıkartmak istemedim ve tahtaya geçtim,tabii kide müdürden filan korkmuyorum saçmalamayın ayrıca saç malanmaz taranır sadece müdür benim sorunlarıma eskiden alışıktı şimdi bi anda müdürün karşısına çıkarsam adam kalpten gider mazallah,hiç onunla uğraşamam.

Tahtaya geçtim ve kendimi tanıtmaya başladım. "Merhaba işsizler ve kendini işsiz hissedenler,gerçi işsiz olmasaydınız okula gelmezdiniz ya neyse,adımı çoğu insan bilir ama yinede söyliyim,Masal. 1 buçuk sene önce bu okulda okuyordum,yani liseye burada başladım sadece 1 dönem okudum ama 1 dönem boyunca tam tamına 201 tane kavga ettim kız erkek karışık bu yüzden beni çoğu eski insan tanır,tanımayanlarda en kısa zamanda tanır zaten. 1 dönem okuduktan sonra bazı nedenlerden dolayı Almanya ya gitmek zorunda kaldım. Ailem orda yaşıyor." dedim ve hocaya döndüm. "Edebiyat dersi öğretmeniyim,edebiyatı severmisin?" dedi Hoca "Hayır" dedim istifimi bozmadan,bende durmadan istifimi bozmuyorum ne kıymetli istifim varmış ama pardon Masal olmak bunu gerektiriyordu değil mi? "Neden?" diye sordu Hoca cool cool. "Bilmem,edebiyat dersinde duygu gerekiyor ben duygulu bi insan değilim duygusuzum ben,ha ama duygumu dışa vurmak istersem şarkı söylerim Almanyada müzik kursuna gidiyordum grubum bile var hatta YouTube da kanalımız da vardı." dedim. Hoca şaşkınca gözlerini açtı 'ne var yarram beğenemedin mi?' demek istesemde sustum bikauz imanlı görlüm. "Sen mi şarkı söylüyosun?" dedi alayla Hoca,ben cevap vermeyince devam etti "Bi ara fılaşa yüklede tahtada izleyelim merak ettim". Bende Piç sımayl yaparak cebimden fılaşı çıkardım ve tahtaya taktım. Videoya bastım. Video başladı,Video düetti,Bruno Marsın Uptown Funk şarkısıyla düet yapıyorduk. (Multide var). Şarkıya ilk ben başladım,şarkıya başlamamla sınıftaki uğultular çoğalmaya başladı.

Şarkı bitince fılaşı çıkarıp,hocayıda göt edip bizimkilerin yanına ilerledim hep beraber bana sarıldılar. Sanırım çok sıkıyorlar bikauz beyaz ışığı gördüm. "Lan bi durun beyaz ışığı gördüm,aha şurdaki aksakallı dede mi?" dedim elimi bi noktaya sabitleyerek tabii o zaman onlar benden ayrılmıştı hatta gülüyorlardı. Sonra bana sarılmayan tek insan durdu karşımda,Kuzey "Hoşgeldin Masal" dedi gülümseyerek "Hoşbulduk" dedim ve sımsıkı sarıldık birbirimize,Kuzey Güneyin ikiz kardeşi bu yüzden onun yeri diğerlerinden çok daha farklı. "Çocuklar artık otursanız yerinize" dedi GÖT ETTİĞİM HOCA.

Yerimize oturduk ben Ruhinin yanına oturdum bikauz bi onun yanı boştu. "Kanka seninki sana sikici bakışlar atmaya çalışıyo" dedi Ruhi Tuğçeyi göstererek,bende Tuğçeye döndüm dedim ki "Özledin mi kız beni? Merak etme az sonra müdürün odasına iki elli uzatırım ben seni" dedim Piç sımayl yaparak,"Seksen değilmiydi o ya? Vah vah Alamanyalarda kızın türkçesini bozmuşlar" dedi Playful Ruhi. "Buna elli yeter kanka" dedim bu sefer istifimi bozdum,o nasıl oluyor bilmiyorum. "Tamam artık susun" dedi BİÇ HOCA. Taktım bu hocaya,gerçi takmadığım hoca yok ya neyse. Kıl olduğum hocasını dinlemeye başladım. "Adım Meriç.." der demez atladım "Meriç diye hocamı olur be?" diye sordum Ruhiye ama sessiz sormayı unuttum sanırsam bikauz şuan herkes bana bakıyor. Hoca sabır dileyerek devam etti "Edebiyat dersi öğretmeniyim ve ayrıca sizin rehber hocanızım. Şimdiden anlaşalım dersimde lavbalilik istemem" dedi bana bakarak "E tabi laf sokamayan bi edebiyat hocası olsam bende istemem" dedim kendi kendime ama galiba yine sesli söyledim bikauz yine herkes bana bakıyor ve gülüyor. Hoca kıpkırmızı oldu. "Meriç tiçirım red oldunuz." dedim sonra şöyle biraz daha süzdüm hocayı "size red çok yakışıyor" dedim,sonra herkes kahkaha atmaya başladı bikauz ben esprik yaptım.

Teneffüs zili çaldı. Herkes dışarı çıkmak için ayaklandı,omzuma birisi çarparak çıktı kim olduğuna baktım Tuğçeydi,bizim grup hariç şuan herkes bizi izliyor,kavga edecem sanıyorlar mallar,ama unuttukları bişey var ben kendim için yaşamıyorum bunu bizim gruptan herkes bilir. Bu cırtlak Tuğçe bile bilir bunu,başkasına yanlış yaptığı zaman dalıyorum. Ama bu bana taciz eden erkekleri dövmediğim anlamına gelmiyor.

Ceren bize dönüp "Hadi bahçeye çıkalım" dedi. Hepimiz bahçeye indik.

Meriçten

Öğretmenler camından dışarı bakarken,Masal ve arkadaşları çarptı gözüme bu sefer Masal biraz durgundu sınıftaki bana laf sokan kız o değildi sanki. Sonra yanıma sabahtan beri bana yavşayan kadın neydi adı he Ayşegül geldi. "Selam" dedi. "Selam" dedim soğuk bi ifadeyle sonra benim baktığım yere baktı,bu kadın benden 2 yaş büyük bide bana yavşıyor. "Masal..." dedi Masala bakarak "Bu kızı hiç sevmem oda beni sevmez ama yaşadıkları kimsenin kaldıramıyacağı şeyler büyük ihtimalle eski anılarını düşünüyodur,yoksa o gülen yüzü boşuna solmazdı" dedi,Masal o kadar ağır ne yaşamış olabilir ki,hayatı öylesine yaşayan bi kızı bile bu kadar sarsan ne olabilir ki? "Ne yaşadı ki?" diye sordum. "Arkadaşı gözünün önünde kendini astı" dedi sonra bekledi devam etti "Oda belalıydı ama uslu bi çocuktu,bu okulda Masalla kendisini Spor Salonuna kilitlemiş ordada kendini asmış sonra zaten 'Masal Almanya ya gitti haberini almıştık' şimdi yine gelmiş" dedi. Gerçekten zor şeyler yaşamış demek ki hüznünü belli etmemek için böyle davranıyo. "Kuzeyde kendini asan çocuğun ikiz kardeşi" dedi,demek sınıfta o yüzden ona uzun uzun sarıldı,aman bana ne canım arkadaşı sonuçta. Ayşegülle konuşurken Masal ayaklandı ve hızlı adımlarla okula girdi.

Masaldan

Artık dayanamıyorum,bizimkilere WC ye gidiyorum dedim. Ama ben Spor Salonuna indim. İçeri girer girmez o ipi astığı yere gittim ve diz çökerek sessizce ağlamaya başladım,biraz daha ağladıktan sonra yanımda hareketlilik hissedince o tarafa baktım gelen GÖT ETTİĞİM HOCA MERİÇTİ.

-----------------------------------------------------------------

Merhaba arkadaşlar yeni bölüm geldi inş. kitabı sevmişsinizdir sevdiyseniz eğer vote atmayı unutmayın. Arkadaşlarınıza tavsiye etmeyide unutmayın. Bye bye....:))

WHAT Dedin HOCA.? #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin