Multimedya: Meriç
-----------------------------------------------------------------Meriçten
Masal beni görünce ilk başta şaşırdı,sonra tekrar ağlamaya devam etti,bende oturdum yanına destek olmak istercesine omzuna koydum elimi daha çok ağlamaya başladı. Bu kıza ağlamayı yakıştıramıyorum,kısa süredede olsa çok güçlü ve kendine çok fazla güvenen biri olduğunu gördüm,nedenini bilmiyorum ama ağlayınca içim tuhaf oldu,bence ağlamayı yakıştıramadığımdandır.
Ağlaması iç çekişlere dönüşünce konuşmaya başladı "O günü öyle net hatırlıyorum ki" dedi fısıltıyla sonra boğazını temizledi "Bana kantinde tost ayran ısmarlamıştı benimle konuşmak istediği bişey varmış tost ayranımı yiyim ondan sonra konuşacağını söylemişti,hızlı hızlı yedim -hafif güldü- 5 dakika 43 saniyede. Nerden bile bilirdim ki kendini asacağını eğer bilseydim o tostla ayranı ömrüm boyunca bitirmezdim." dedi sonra tekrar hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı,bu sefer dayanamayıp kendime çekip sarıldım,göğsümde ağlarken içim paramparça oldu sanırım ağladığı için ama ben bi kız ağlayınca içi paramparça olan bi insan değilim ki.
Biraz daha öyle kaldıktan sonra kendini geri çekti "Teşekkür ederim Meriç hocam ama size hala daha kılım" dedi,ciddi mi diye baktım,bu kızın ruh haline hayran kaldım,sonra ayağı kalkıp spor salonundan çıktı ardından bende çıktım. O gün onu bi daha hiç görmedim teneffüste bile.
Masaldan
Spor Salonunda Meriç hocayı görmemle biraz şaşırdım ama gider diye tekrar önüme dönüp ağlamaya devam ettim,ama gitmedi aksine yanıma oturup destek olurcasına elini omzuma koydu. Şaşırdım bu hareketine,sonra daha çok ağladım insanların bana acıyacağı duruma kadar düştüm mü ben? Sonra içimdekileri daha fazla tutamayarak söyleyiverdim,içimdekileri söylememle Meriç hoca bana sarıldı ilk başta şaşırdım bu hareketine ama sonra ihtiyacım varmış gibi hissettim ve sesimi çıkarmadım. Kokusu,sarılışı ve kalp atışlarını dinlemek o kadar rahatlattı ki Güneyde bile bulamadığım güveni ve desteği buldum orda,oradan hiç ayrılmak istemedim,hep böyle kalıp sonsuz bi uykuya dalmak istedim. Sonra kendime geldim ve geri çekildim teşekkür edip kalktım yanından tabii kide kıl olduğumu söyledim saçmalamayın bikauz Masal olmak açık sözlü olmayı gerektirir.
Öğrencilerin derse girdiğini görünce bahçeye çıktım,şimdi hiç bi hocayla tanışacak ruh halimde değilim ama 1-2 dakika sonra ruh halim değişeceğinden bilemiyorum,bokta çıkabilir,güvenemiyorum yani.
Bahçeye çıktığımda Cemil Babanın adamlarından biri geldi "Masal Hanım Cemil Bey sizi bekliyor" dedi,bişey demeden arabanın açılan kapısından içeri girdim.
Cemil Babanın villasına gelince indim arabadan direk Cemil Babanın yanına gittim. "Beni mi özledin Cemil Baba" dedim alayla daha sabah beraberdik kendisiyle. "Evet,tapuğuna sıkmayı özledim" dedi,güldüm ve "Benim tapuğuma hiç sıkmadın ki" dedim,oda gülerek "Herşeyin bi başı vardır,neyse bugün hocanla Spor Salonunda ne konuştunuz bakalım" dedi,ilk başta şaşırsamda cevap verdim "Sen bizi mi dinliyosun moruk? Tamam anladık mafyasında bende geleceğin mafyasıyım benimle iyi geçin istersen,ayrıca Meriç hocayla konuştuğumuzu ve nerde konuştuğumuzu bildiğine göre ne konuştuğumuzuda biliyosundur." dedim alayla,"Saçmalama tabii kide biliyorum" dedi,bu haline güldüm,çok seviyorum Cemil Babayı gerçek Baba gibi,Babamdan bulamadığım sevgiyi onda buldum bu yüzden benim için çok önemli kendisi. "Niye çağırdın beni?" diye sordum,dikleşti "Güney sana bi mektup bırakmış" dedi,gözlerimi kısarak "Sakın bana okudum deme" dedim,Cemil Baba ne kadar dışardan sert gözüksede konu biz olunca meraktan çatlar bu yüzden bizden önce o öğrenir bizimle ilgili herşeyi. "Tamam böyle göz ucuyla baktım biraz" dedi güldüm,belli ki hepsini okumuş "Ayrıca,Güney çok doğru şeyler yazmış bende sana bişeyler söyliyecem bu konu hakkında" dedi derin bir nefes aldı ve devam etti "Sakın mafyayım diyipte aşktan kaçma,benim hatama düşme sen hariç hepinizi sokakta buldum ben hepsine söyledim bunu bi tek Güneyle sana söylememiştim çünkü sizin ikinizin geleceğinden emindim,eğer okurken aşık olursan mafya olma işini ikinci plana atıp kendi sevdiğin işi yapıcaksın eğer okurken aşık olmazsan zaten hiç bir zaman aşık olamazsın,ben geçmişte sevdiğim kadını değil mafyalığı seçtim ve hayatımın içine ettim" dedi,evet Cemil Baba bu konu hakkında çok hassas,siz şimdi diyeceksiniz bu nasıl mafya lan diye,anlatıyım Cemil Babanın Babası mafyaymış sonra bi gün Cemil Babada yanlışlıkla mafya işine bulaşmış onun önünde aşk mı? mafyalık mı? diye seçenekler yokmuş,bu yüzden sevdiği kadın gözlerinin önünde başkasıyla evlendi kadın 1 ay sonra 5 kutu ilaç yutarak intihar etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHAT Dedin HOCA.? #Wattys2016
Novela JuvenilEn genç ve tek kadın mafyası lise öğrencisi bir genç kız... Ve ona deli gibi aşık olan bir öğretmen... Kader onları bir araya getirebilecek mi? Kavgacı kişiliğiyle tanınan genç kız yaşadığı olaydan sonra gerçek aşkı bulabilecekmi? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥...