Yeni bir güne gözlerimi açtım . Güneş'in sabah sabah yaydığı ve perdelerin arasından sıyrılıp kaçan o güzel ışınlar gözlerimi doldurdu. İçim kıpır kıpırdı. Kollarımı iki yana açıp dizilerde gördüğüm o hasret kaldığım sabah esnemelerinden birini gerçekleştirdim... falan falan hayaller hayatlar yaşayan bir ben.
Tabiki öküzlerin şahı olan barkın bodoslama odaya girip bir bardak dolusu suyu başımdan aşağı döküp ardından perdelerin hepsini açıp kapalı olan pencereyi açtı.
Vampir günlükleri dizisindeki yeni vapmir olmaya başlamış biri gibi ışıktan korkarak kaçan ben hızla yorganı tamamen üstüme çektim.
"Hadi kızım kalk" tabi ki barkın gelip hızla yorganı üstümden çekti. Kış ayında olduğumuz için oda soğuktu. Bu yüzden yorganın çekilmesiyle sıcak hava dalgası uzaklardan el sallayıp yerini soğuk hava dalgası almıştı.
"Barkın yürü git sabahın köründe insan mı kaldırılır be " barkın geri çekilip modacıların yeni yaptığı kombine bakarmış gibi elini çenesine koyup diğer elini bel boşluğuna yerleştirdi.
"Sana burdan bakılınca pek ibsan gibi gelmedin dostum" sırıtarak kendini toplayıp yanağımdan makas aldı. Gözlerimi devrip ardından Acıyan yanağımı ovuşturdum. Yere düşmüş vaziyette duran yorganı kavraydım. sırtımın iki yanına alıp başım yarısını kavrayacak şekilde olduğum yerde oturdum. Bir büşü oldum yani.
Barkın bana alayla bakarken tek eliyle yorganı çekiştirmeye başladı. Onun bu çekişyirmesine karşı iki elimle bende asıldım yorgana.
"Ya barkın bırak"
"Yo borkon borok . Bak zeren 3.dünya yorganlar savaşını başlatırım görürsün sonra he kalk artık saatten haberin varmı senin?"
Elimi bir anda yorgandan çekmemle barkını yerle buluşması bir oldu. Ayağıma dolanmış yoganı hızla çekip paspas gibi yere serilmiş barkının yanına çömeldim.
Gülmemek için kendimi tutmaya çalışsamda çabalarım sonuçsuz kalıp kahkayı bastım.
"Savaş başlatacağım derken beynini dağıtıyordun" ben gülmeye devam edreken barkın kafasının acıyan bölgesini avuşturup yüzünü buruşturdu.
"Hani şu çizgi filmlerde düşen kişinin etrafında bişeyler döner ya" bana bakıp ardından sırıttı.
"Şuan benimde etrafımda yorganın altında beni bekleyen birsürü kız dönüyor"
Barkın'a yumruklarımdan birini geçirdip ters ters gözlerinin içine baktım.
"İğrençsin barkın"
Herzaman ki barkındı işte. İçindeki yaraları gizleyip ört bas ederdi hep.
Kapının hızla çarpılmasıyla kapıya döndü gözlerimiz.
Ayaklanıp kapıyı açtığımdaysa koridorun diğer tarafında kendi odasının kapısını kapatan liz 'i gördüm.
Odaya tekrar döndüğümdeyse barkın ayaklanmış yerdeki yorganı alıp yatağımı örtüyordu.
"Lizmiş "
"Neden o kadar hızlı çarptı kapıyı?"
Dudağı büküp bilmediğimi belli ettim. Bu aralar bi farklıydı zaten.
Barkın başını sallayıp ellerini birbirine çarptı.
"Tamam güzellik bugün bu saçma küslük biticek . Valla siz bu küslüğün bitirmesiniz ama beni bitirdiniz" ses tonunu fısıltı ayarına alıp gerçi ayarsızdır ama yanağımı koparan makaslarından birini aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah ' İzim
Teen Fictionuzun uzun baktım okyanus mavisini barındıran gözlerine. Gözlerinde kaybolup gözlerinde boğulduğum adamın şimdi gözlerini yaşlar süslüyordu.güçlükle kaldırabildiğim ellimi güneş ışığım olan saçlarına daldırdım . şimdi saçlarının üstünde kara bulutlar...