Bab 3

7 0 1
                                    

Keesokan hari nya~~

"Hyeri bangun sarapan jom."kata sehun. Hyeri tidak menunjuk sebarang tanda2." Yah!!kaja bangun semua dah tunggu tu"kata sehun lagi." Alah sebok lah baru nak tido"balas hyeri dengan malas +marah.

'Ok kau tak nak bangun tengok lah' desis hati sehun."Baby bangunlah"kata sehun sambil membuat suara mengoda."aah bising lah kau"marah hyeri.' Ok tengoklah'desis hati sehunn

"Sayang, oppa lapar lah jom lah makan"kata sehun dengan memegang bahu hyeri." Ish ape ni "kata hyeri dan pusing kan badannya ke arah lain.

'Ok kau cabar aku sekarang"desis hati sehun."Chagi~~"kata sehun sambil baring di sebelah hyeri." Bile masa aku jadi isteri kau gila"kata hyeri lalu berlari ke bilik chanyeol.

Tok!Tok!Tok

Pintu bilik chanyeol di ketuk. Chanyeol membuka pintu dan hyeri terus lari kebelakang chanyeol dan memeluk.

"Kenapa saeng"kata chanyeol dengan simpati." Oppa sehun nak try saeng tadi"kata hyeri yang nak buat 2 nangis tapi dalam hati dah gembira sebab dah kenekan sehun.

"What!! Tak boleh jadi ni"kata chanyeol yang dah naik angin." Xiumin hyung!kris hyung!luhan hyung!suho hyung". Laung chanyeol. Sebab ape pangil diorang diorangkan yang paling tua dan suho leader.

"Wae chanyeol!!"kata xiumin."Hyung sehun cuba nak try adik aku"kata chanyeol."Yah OH SEHUN DATANG KE BILIK PERBINCANGAN SEKARANG!!!"kata kris dengan amarah nya.

"Wae hyung sehun kene pergi sana ape salah sehun"kata sehun dengan blur.
"JUST GO!! NOW!!"kata kris.'ape salah aku aku x buat ape2 pon'

Di bilik perbincangan

"Kau asal nak try adik aku"kata chanyeol yang hilang sabah."aku nak kejutkan dia,dia x nak bangun aku panggil dia chagi dengan suara godaan aku lepastu aku baring sebelah dia dia bangun terus lari"kata sehun panjang lebar.

"Cakap betul2 sehun jangan tipu hyung"kata luhan yang macam x percaya" ye"tibe2 ayat sehun terpotong kerana ade orang masuk bilik meeting siapa lagi hyeri lah.

"Aeh kau nak kemana lawa2 ni " kata chanyeol" Adalah ni semua untuk bersedia".kata hyeri"ok sambung oh sehun".kata hyeri lagi.

"Betul hun tak tipu"kata sehun." Jangan main2"kata suho pula." Ia hun tak tipu hun sanggup buat apa2 asalkan ni semua betul'."ok"kata kris

"Kim hyeri sila jelaskan"kata xiumin. Hyeri membuat peace dan lari keluar dari bilik dan sempat berpesan kepada lay yang dia akan balik petang. Niat hyeri nak jalan 2 kat taman.

Hyeri berjalan 2 di taman tapi ternamapak beberapa perempuan dan seoarang lelaki
Ia lebih jelas yang perempuan itu membuli lelaki itu

Hyeri berjalan dekat ke arah pembuli itu'wait,itu bukan sora ker dengan geng diorang x habis perangai dia tu' hyeri bergegas ke arah lelaki tu dan menyelamatkan nya.

"Hoi perempuan dah x de otak ke nak pukul orang ape salah dia sampai kau nak pukul dia haah??!!!!!"kata hyeri dengan geramnya."Salah dia adalah x nk bagi duit kt kitorng tu lh padannya apa masalah kau hah perempuan x guna"balas sora." Kau tanya apa masalah aku masalah aku adelah mamat ni kau tukan ank org kaya x abis nak kebas duit orng by the way aku bukan perempuan x guna tapi kau yang perempuan x guna yg x patut jadi kawan aku dulu perempuan PABO kau tahu x yang kau tu Pabo.balas hyeri dengan amarahnya.

Sora ingim menampar muka hyeri tapi sempat dihalang oleh mamat yang putih melepak korang tahukan sape lagi buka sehun"Woi perempuan jangan kau sesekali kau sentuh adik aku kalau kau buat apa2 kat dia nahas kau"kata sehun dengan geramnya.

Sora kaku sebentar dan mengajak gengnya pergi ke tempat lain." Kau kenapa tipu aku haah mati2 aku percaya yang sehun nak try kau"kata chanyeol yang tak puas hati." Chill la aku nak gurau jer""gurau-gurau kau pergi mintak maaf kt xiumin oppa luhan oppa kris oppa and suho oppa now"kata chanyeol dengan tegas.

"Oppa mianhaeyo~~"kata hyeri sambil buat aeygo"kata hyeri."yelah oppa maafkan"kata kris xiumin luhan and suho serentak. "Aeh korang tak payar nak berfeilling filing sngtlh ni mamat ni kite nk wat per"kata d.o.Hyeri pergi ke namja tu dan mencari telefonnya setelah jumpa hyeri telefon omma kepada namja tu. Omma kepada namja itu mengucapkan terima kasih keoada hyeri dan omma kepada namja tu pon balik

Dia Aku PunyaWhere stories live. Discover now