Bab 6

4 0 0
                                    

Di water park

"Waaah hyung aku nk naik gelongsor yg tinggi tu cptlh"kata chen dn baekhyun."sbrlb baru nk daftar"kata suho

Suho pergi ke kaunter untuk membayar yang lain semua tgh bersiap untuk mandi.

Suho p.o.v

Aku menapak untuk pergi ke beg aku tapi enfon aku berdering

Di dalam talian.

Suho:anyeong appa
Appa:anyeong suho. Suho bisy x lusa.
Suho:x appa kenapa.
Appa:appa nak mintak tolong boleh
Suho:boleh appa anything for you
Appa:suho kene pergi ke landon dalam masa seminggu untuk mengrusan syarikat appa. Boleh tunaikan x
Suho:boleh appa
Appa:terimakasih suho anyeong
Suho:anyeong

Pangilan tamat

"Hyung x nak mandi sekali ker"tanya sehun."kejap lagi lh"jawab suho."ala hyung ni "kata sehun lalu muncung . "Yelah2 ingt comel"kata suho."wait mana jinyoung ngn hyeri"kata suholagi."diorang pergi beli makanan kat sebelah"tiba2 luhan menyampuk."ok"jawab suho ringkas lalu terus terjun ke bawah.(hoho hentam jlh 😄😄)

Selesai mndi

Mereka menukar pakaian yang basah kpd yang kering."kai bak balik baju aku"kata xiumin."x nk tdi hyung larikan kai punya boxer boleh"bls kai."itu tdi ni skrang"kata xiumin.

"X kira kai nk bls dndm cugk"kai berlari dari ximin yang mengejar.kebetulan kris keluar dan kai merempuh semua yang berglk tawa terus terdiam."mk kau skit gila kpla aku. Aku langgar apa ni langgar tiang elektrik ke KLCC aduh"kata kai yang sudh jatuh ke lantai.

Jongsuk menghampiri kai lalu menolng kai untuk bangun."Hyung bersedia pkk kn telinga ye"bisik jongsuk di telinga kai. kai mndongk ke ats dia mliht muka kris yang mrh mna kala xiumin yg sudh selesai menukar pakain mngajak yang lain lri.

"Kim jongiiiin!!!!!".jerit kris....x guna punya budak kau dh rempuh aku nsib x jtu klau x hilang aku punya coool'bisik hati kris. Dia berlari ke arh kai.

Di rumh..

Suho pov

"Semua sini kjp"kata ku. Yang lain berkumpul di ruang tmu."knp hyung??"kata tao."apa kta kite buat pertunangan buln dpn boleh x??"kata suho lalu mmndng groupnya.

Yang lain berfikir dan....

"Boleh"kata mereka serentak."ok esok kite bagithu hyeri dn suk ok tpi kalau dia tnya kite buat apa kt sini ckp jer x buat apa..esok kite bagi thu ok dh pergi tidur"

"Amboi halau nmpk "kata xiumin."mna ade halau suruh pergi jer"kata suho."kau tu suruh org tidur tpi kau x plk"kata luhn."betul ckp hunie"tiba2 sehun menyampuk.

"Yelh nk pergilh ni"kata suho lalu berjalan menaiki tangga sebelum tu dia ditahn ileh seseorg."tdi bincang apa"kata hyeri."x bincang apa2 pon main truth or dare jer dh gi tido"kata suho."ylh"kta hyeri laku mebanapak ke biliknya.

Pada keesokan hari

"Hyung lapar"kata baekhyun."sabalh x nmpk ke hyung tgh msk atau kau buta"kata d.o."x sbr. Baek x buta lh boleh nmpk lgi kalau buta knp sm apa baek"kata baek dgn loyar buruk."aeh budk ni aku cepuk kang"kata d.o sambil mengangkat sudip.

"Kang Apa hyung kang gery ker??"kata baek."budak ni mmg nk kene"kata d.o lalu mengambil pisau yang berhampirn."lari satansoo dh dtg!!!!kata baek lalu lari.

Mereka saling kejar mengejar di dapur."d.o dh lh tu cpt siapkn apa yang patut kt dapur ni pastu dtg ruangtamu"kata suho."ylh"kta d.o.Manakala baek dh lri ke ruang tmu.

Dia Aku PunyaWhere stories live. Discover now