9.Kapitola

381 32 1
                                    

Mia
,,Ehm... "začala som ale nedošla som k tomu pretože som už videla Amy stáť a... plakala ?
,,J-ja... prepáč čo sa stalo na streche !" zvrieskla. Hneď na to zazvonilo na hodinu ale ona už utekala niekam preč.
,,To bolo pekné ospravedlnenie."povedal Yamato. ,,Tak nič, idem ja. Ahoj Mia."a odišiel. Šla som do vedľajšieho automatu a kúpila si Snickers a Backe Rolls. K tomu z automatu na vodu jahodový džús.
Nech už zazvoní ! Úplne najedená som sa modlila nech už zazvoní. Počula som kroky smerujúce ku mne. Otočila som sa tým smerom a bolo vidieť Amy ako ku mne miery.
,,Mia ? Nepôjdeš dnes k nám ? Otec s mamou šli na týždeň preč."
,,Dobre."
,,A nechceš aj nocovať ?"
,,Na celý týždeň ?"
Prikývla.
,,Počkaj."a vytiahla som mobil. Našla som otca a vytočila jeho číslo.
,,No ?"
,,Ahoj oci, budem nocovať na týždeň u kamarátky, tak po mne netruchli."
,,Dobre ale o dva týždne keď budú jarné prázdniny ideš k mame. Vieš o tom, však ?"
,,Áno."a zložila som. ,,Môžem ísť."
,,Super !"a zazvonilo.
,,Vďaka Bohu !"a vzala som si tašku a rozutekala sa domov.
Nabalila som si veci na týždeň a aj učebnice a zošity. Následne som sa rozbehla smerom k Amy. Netrvalo dlho a už som tam bola. Amy ma už čakala v izbe.
,,Ehm... Kde budem spať ja ?"
,,So mnou, vedľa mňa."
,,Amy ?"podvihla som obočie a ona sa na mňa usmiala. Pretočila som očami a začala sa vybaľovať. Amy mi s niektorými vecami pomohla.
Keď sme skončili tak som si vydýchla.
,,Fuj, ďakujem za pomoc."
,,Aj nabudúce ale niečo za to chcem."
Pozrela som sa na ňu. Amy sa iba smiala od ucha k uchu.
,,Ehm... pozeráš každý deň yuri ?"opýtala som sa náhle.
,,Samozrejme."začala sa ku mne pomaly približovať a ja zase cúvať dokiaľ som nenarazila na stenu.

Amy
Mia bola v pasci. Teraz mi neutečie a celý týždeň tu bude so mnou. Ešte nevie čo ju bude čakať.
,,A-Am-my ?"vykoktala. Sadla som si na jej nohy a naklonila sa k jej uchu, olízla som jej ho a trochu zaťahala. Jemne som jej potom do ucha zašepkala: ,,Vyspi sa so mnou..."
,,Nie."povedala a postavila sa tak aby som z nej skĺzla.
,,Miaaa..."
,,Prestaň."
,,Nieee."
Ignorovala má... úplne... ;-;...
,,Mia ?"
,,Co chceš ?!"zvrieskla na mňa až som poskočila.
,,N-nie si smädná ?"
,,Nie !"
Sklonila som hlavu a chytila si sukňu. Asi som to prehnala. Vzdychla som a pozrela som sa na Miu, ktorá si dobrovoľne robila úlohy ? Pridala som sa k nej ale ani jedna z nás sa na seba nepozrela.
Po hodine písania pukla Miina ceruzka. Pozrela som sa na ňu a ona na mňa.
,,Chceš novú ceruzku ?"
,,Nie..."zašepkala.
,,Už máš dokončené ?"
,,Áno a ty ?"
Pozrela som sa na konečne dokončenú úlohu a potom na Miu.
,,Áno mám."
,,Super."a pobozkala ma. Zostala som v šoku ale potom som sa k nej pridala. Chytila ma za zadok a zdvihla. Obmotala som okolo nej svoje nohy a ona zatiaľ cúvala na posteľ. Prestala aby sa mohla nadýchnuť a ja tiež.
,,Mám zatiahnúť ?"
,,Áno..."vydýchla som a postavila sa aby mohla zatiahnúť. Potom šla okamžite ku mne a naklonila sa k môjmu uchu: ,,Si pripravená ?"
,,Áno..."
,,Nebudem sa držať späť."
,,Ani ja."a začala zo mňa strhávať veci. Skončila pri mojom spodnom prádle.
,,Aby to bolo fér a aby si tu ty nestála jediná polonahá má zoblečieš ty alebo sa mám ja zobliecť ?"
,,Zobleč sa prosím."
,,Dobre."a začala sa zobliekať. Tiež skončila pri spodnom prádle. Mala ho čierne a ja ružové... Obe sme si vzdychla. Mia sa pozrela na posteľ.
,,Bude lepšie ak si ľahneme."
Súhlasila som.

(Taaakže, ďalšia časť a dúfam, že sa páčila :3 idem hneď pokračovať ;) Ďakujem za VOTE, Komenty a že ste si to vôbec prečítali :D Vaša: RoseWolf1)

I Think I Love HerWhere stories live. Discover now