Mia
Zachránilo ma zvonenie na hodinu. Nečakala som, že sa to behom dňa tak ľahko naučí. Nie žeby som to niekedy robila ale občas si pozriem anime ale ani neviem o tom, že je to yuri, yaoi alebo hentai. Tie scénky sú tam príliš krátke takže ani nevnímam, že tam nejaké také sú, no niektoré sú až príliš zapamätateľné. Postavila som sa a upravila. Vzala som si jedlo a odišla bez rozlúčenia. Bude dlho trvať kým sa prestanem červenať. Nasadila som si na hlavu kapucňu (mám mikinu) a pridala do kroku smerom do triedy.
Sadla som si na svoje miesto a začala si čmárať do zošita. Absolútne som nevenovala pozornosť ľuďom v triede.
,,Mia !"
Už asi po šiestykrát na mňa zakričala učiteľka. Pozrela som sa na ňu.
,,Máš ísť do riaditeľne." povedala a ja som sa postavila a vyšla na chodbu.
,,Ahoj Mia. Aj teba volá riaditeľ ?"povedal známy hlas. Pozrela som sa pred seba a stála tam Amy.
,,Už som si zvykla len teraz neviem čo som vyviedla. Asi teraz sa bude riešiť to, že som zničila nástenku."
,,Zničila nástenku ?" opýtala sa a chytila ma za ruku a viedla ma do riaditeľne.
,,To sa ti ako podarilo ?"
,,Noo... Ťažko sa to vysvetľuje."
,,Počúvam."
,,Chodila som so skateom po chodbách a nástenka sa stala obeťou môjho zlého činu. Stala sa mojou prekážkou, no keď som skákala so skateom tak mi to nevyšlo a bum rovno na nástenku."
,,Neviem načo som sa pýtala."
,,Heh."
Keď sme stály pred riaditeľňou tak sme zaklopali a vošli. Riaditeľ nás už čakal.
,,Tak, Mia. Začneme tebou. Mám tu na teba jednu sťažnosť, nejakú nástenku. Nechce sa mi ťa zase riešiť tak to budem ignorovať, dobre ?"
,,Dobre."
,,Amy, z dôvodu, že vás je v triede veľa som sa ťa rozhodol presunúť do Miinej triedy, dúfam, ze ti to nevadí."Amy
,,Amy, z dôvodu, že vás je v triede veľa som sa ťa rozhodol presunúť do Miinej triedy, dúfam, ze ti to nevadí."
Po týchto slovách sa mi rozžiarili oči.
,,Nie nevadí."
,,Fajn, môžete ísť. Od zajtra budeš chodiť do Miinej triedy." a odišli sme.
,,Tak to je super, že budeš chodiť do našej triedy." povedala Mia.
,,Áno. Budeme spolu !"a objala som ju.
,,Áno...budeme spolu..."povedala Mia ako robot. Prišlo mi to trochu ako keby jej z toho bolo zle. Pustila som ju. Mia sa pozrela na svoj mobil.
,,Hej, zachvíľu končí hodina no tak by bolo zbytočné sa vraciať do tried. Ak chceš tak môžeš ísť ty do triedy ale ja už tam nejdem."a odišla niekam. Chcela som ju nasledovať ale rozmyslela som si to. Čo jej je ? Asi ju to stále trápi čo sa stalo na streche. Musím ju zatiaľ tak nechať. Možno ju to prejde po škole.
Vrátila som sa do triedy a pokračovala v písaní poznámok. Asi to nebol dobrý nápad ju takto znemožniť. Je to moja vina. Cez prestávku ju pôjdem skontrolovať.
Po hodine som sa pozrela do jej triedy, ale ona tam nebola. Kam mohla ísť ? Otočila som sa a rozbehla sa smerom na strechu. Pri zatáčke som omylom narazila do nejakého vysokého chalana až som spadla.
,,Ou... prepáč, príliš som sa ponáhľala a nedávala pozor na cestu."ospravedlnila som sa a pozrela som sa na neho.
,,Nevadí."
,,Asi by bolo dobré kebyže sa predstavím. Ja som Amy."a podala som mu ruku, s ktorou má vytiahol na nohy.
,,Yamato. Máš nejaký problém, že si rýchlo utekala ?"
,,No, hľadám kamarátku."
,,Pomôžem ti ju nájsť. Ako vyzerá ?"
Vybrala som si mobil a zapla Fb pretože nemám žiadnu jej fotku a ukázala mu ju. O krok cúvol a zakoktal: ,,T-t-ty myslíš bi-bit-bitkárku M-M-Mi-u ?!"(Taaakže, ďalšia časť dúfam, že sa páčila a ak by ste chceli vedieť názov anime odkiaľ je ten chalan tak je to: Sukitte li na yo/Say I Love You :3 Ďakujem za VOTE, Komenty a že ste si to vôbec prečítali :D Vaša: RoseWolf1)
YOU ARE READING
I Think I Love Her
RomanceJe možné sa zamilovať behom jedného dňa? Áno je... Mia a Amy chodia na jednu a tú istú školu. Jedného dňa sa spoznajú na hodine telesnej výchovy a tým začne ich priateľstvo. Amy si to behom toho dňa uvedomí jednu vec... že Miu miluje a urobí všetko...