Глава 4

87 5 0
                                    

Събудих се и взех четката си за зъби от чантата и отидох в банята където се оправих. Облякох си сини къси панталонки, бяла жилетка и черен топ и обух ботите си чийто цвят беше смесица ог сиво и синьо.

 Облякох си сини къси панталонки, бяла жилетка и черен топ и обух ботите си чийто цвят беше смесица ог сиво и синьо

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Слязохме долу и с Джен закусихме набързо, а след това се качихме в колата.

-Е, какво ще кажеш ако Дийн те покани?-попитаме слагайки си гланц на устните.

-Ами естествено ще приема, но така неочаквано... малко е странно.-отговорих без да отделям поглед от пътя.

-Че кое му е странното? Ти си невероятно момиче, не мисля, че има нещо странно в това.

-Не знам дали да приема.-обърнах се към нея за миг и не осъзнах кога съм изпуснала волана.

-Трис внимавай!-извика Джен, а аз спрях колата на сантиметри преди да се ударим в едно дърво. Целя ми живот мина през очите ми.. Това беше наистина страшно, можеше да умрем.

-Какво ти стана?-извика Джен. -Добре ли си? Удари ли се някъде?-попита ме.

-Съжалявам, не очаквах да стане.

-Няма нищо, случва се. Трябва да внимаваш.-погледна ме притеснено.

-Да.-кимнах и отново запалих колата и тръгнахме към училище. За малко да закъснеем, но се справихме на време. Имахме история. Този предмет ми беше любимия. Обичах да научавам неща който са се случвали преди векове и нда.
Часът свърши бързо. Събрах нещата си и излязох от класната стая и се запътих към шкафчето си. Оставих си учебниците по история вътре и взех тези по математика.
Затворих шкафчето си и изведнъж Брент се появи.

-Ти пък какво правиш тук?!-почти извиках.

-Дойдох да видя Ния.

-Както виждаш не е при мен, а ето там.-посочих му с пръст една групичка момичета и момчета. Брент кимна и отиде на там, а в същото време забелязах, че Дийн идваше насам. Направих се, че не го забелязвам и отново отворих шкафчето си и започнах да го "подреждам" .

Как се случи?Where stories live. Discover now