÷2÷

960 88 21
                                    

Tony elindeki süsleri asarken derin bir nefes aldı. Tam bir saattir bahçeyi süslüyorlardı ve Steve'in arkadaşı Bucky, Tony'e inat yaparmış gibi Steve'i seven kızları ve onun sevgililerini anlatıyordu.

"Hatırlıyor musunuz bir keresinde Lucy, Steve'e onunla beraber olmak istediğini söylemişti ve Steve utancından kekelemiş ardından kesin bir şekilde reddetmişti. Kız da sinirinden Steve için gey demişti. Sanki Steve bir günahkâr olabilir de."

Natasha ve Wanda hariç herkes kahkaha attığında Tony elinde tuttuğu yıldızlı süsü fırlattı. Öfkeden yüzü kıpkırmızıydı. Ayağa kalktı ve lavaboya ilerledi.

"Tony?"

Arkadaşı Sam arkasından seslendi fakat aldırmadı. Kapıyı iterek içeri girdi. Cebinden kamerayı çıkardı ve kayda başladı.

"Hayal safirim,

Artık dayanamayacağım. Her gün sana olan sevgim daha da artıyor ve ara sıra utangaç bakışlarınla karşılaşmak bu durumu iyiye götürmüyor. Gözlerine baktığımda artık içime huzur yerine hüzün yayılıyor. Tam tersi olması gerekmez mi? Safir aşk taşı değil mi ve aşkın güzel olması gerekmez mi? Bekle az önce aşka güzel bir şey dedim. Kahretsin! Sanırım değişiyorum. Aşk üç harfli ve tek heceli bir beladır. Yine de sana aşık olmak güzel hissettiriyor. En azından Bucky eskiler ve geyleri kötülemek adına konuşmadığı zamanl-"

Tony aniden videoyu kapattı ve kaydederek kamerayı hemen cebine yerleştirdi. Lavabonun önüne gelerek yüzünü yıkmaya başladı. Biri geliyordu. Omzunda aniden bir el hissetti. Sıçrayarak arkasını döndü. Steve arkasında dikeliyordu. Gözleri kocaman açılmıştı. Tony onu ürkütmüştü fakat hemen toparlanıp şirince gülümsedi.

"İyi misin?"

Anthony başını sallayarak onu onayladı.

"İyi olmana sevindim. Natasha gitmek için dışarıda seni bekliyor." dedi.

"Tamam geliyorum."

Steve gidecekken dönüp Tony'nin omzunu sıktı. Omzumdan vücuduna bir titreme yayıldı.

"Tony, senin eşcinsel olduğunu biliyorum ve biraz önce Bucky'nin söyledikleri adına senden özür dilerim." dedi ve Tony'nin duymamasını istermiş gibi mırıldandı fakat Tony duymuştu. "Ayrıca evet bir günahkâr olabilirim."

***

Yazacak yazar notu bulamadım afsghdj

Umarım beğenmişsinizdir♡

Roof | Stony  [AU]Where stories live. Discover now