Capitolul 2

47 1 0
                                    

Jane

Drumul spre scoala este ca de obicei aglomerat iar eu voi intarzia a nu stiu cata oara din vina soferului care nu stie sa ocoleasca.
-O sa ajung si eu vreodata la timp,Patrick?
-Nu este vina mea,domnisoara Lorens.
-In fiecare dimineata este la fel de aglomerat insa tu nu ocolești.
Patrick este soferul meu,nu de alta insa la cei 17 ani ai mei mama crede ca am nevoie de tâmpiți ca Patrick din vina carora sa intarzii zilnic.
Zilnic ma duce si ma aduce de la scoala pentru a fii mama sigura ca "sunt in siguranță". De fapt vrea sa-mi contoleze viata asa cum a făcut si cu fratele meu Jake iar acum este student la drept din vina scorpiei. Atunci cand mama si tata s-au despartit ea a ramas cu o buna parte din afacerile tatei,casa si masinile pe care acesta le deținea in perioada aceea. Acum ea a devenit o femeie de afaceri foarte cunoscuta aici in Santa Monica iar el a pierdut tot ceea ce ia ramas de la partaj. Dar problema nu ar fi ca mama are succes ci ca de atunci am nevoie de sofer si nu am voie sa ies ca un adolescent normal de varsta mea.
Dupa aproape 40 de minute petrecute în trafic am ajuns intr-un sfarsit in fata liceului.
-La ora 2 voi fi aici pentru a va lua inapoi acasa, domnisoara Lorens.
-Ma numesc Jane si sincer chiar stiam ca vei fii aici cand ies,nu de alta dar mama te-ar fi facut mancare pentru catei dacă nu ma aduci acasa la timp.
M-am întors cu spatele la el si am plecat spre clasa mea.
-Jane iar ai întârziat,imi spune Amy razand
-Patrick ca de obicei. Eu am intarziat dar tu de ce nu esti la ore?
-Sincer nu am chef de ore si ma gandeam sa lipsim toata ziua.
-Sa lipsim?
-Da. Amandoua. Derek ma asteapta la garaj si vreau sa stau cu el nu aici.
De cand Amy l a cunoscut pe Derek face numai prostii. Derek este fantasticul ei iubit.
-Du-te.
-Te rog,vino cu mine.
-Mama m-ar omora daca ar afla ca nu sunt la scoala.
-Nu o sa afle.
-Amy,nu!
-Bine atunci. Te sun diseară.
Amy este cea mai bune prietena a mea din a treia cand una din surorile Smith s a luat de mine iar Amy a vrut sa-i dea cu scaunul in cap.De atunci nimeni si nimic nu a mai putut sa ne despartă,inafara de mama care nu ma lasa sa ies din casa.
Orele au trecut repede si ca de obicei Patrick era in fata liceului.
Am pornit muzica ca de fiecare data apoi brusc el a oprit-o.
-Ce naiba..
-Mama ta m-a pus sa te anunt ca Austin se va muta la voi in fosta camera a fratelui tau.
-Si pe mine de ce m-ar interesa?
-Stie ca nu il suporti si..
-Si totusi il aduce in casa mea,il intrerup pe Patrick.
Tot drumul nici unul dintre noi nu a spus nimic insa cand am ajuns in fata casei telefonul meu a inceput sa sune. Un mesaj de la Amy isi facu' aparitia
"Diseara la 10 este o cursa ilegala la debarcader. Vreau sa merg pentru ca si Derek concureaza. Te rog,te implor vino si tu"

"Vi sa ma iei? Nu pot sa i au masina."

"Da. Vin sa te i au. "

Normal nu as fi mers insa nu am de gand sa imi petrec seara cu mama sau Austin. O sa spun ca ma bag la somn si voi iesi pe geam ca de fiecare data.
Am intrat in casa iar Austin statea pe canapea si manca. Cum am intrat in casa m-am dus in bucătărie si mi-am luat o sticla cu suc apoi m-am întors in sufragerie sa-mi i au ghiozdanul.
-Buna Jade,a spus zambind ca un imbecil.
-Buna.
"Vreau sa-ti fac cunoștinta cu unul din prietenii lui Derek."

"E vreun tatuat cu geaca de piele,pierceuri si atitudine de fraier ca Derek?"

"Nu chiar.."
-Cu cine vorbesti domnisoara,o aud pe mama spunand cand iese din birou.
-Cu Amy.
-Iti spune ceva interesant observ.
-Vreau sa stiu de ce dobitocul ala s-a mutat aici.
-Pentru ca este noul director al firmei.
-Fraierul ala? Noul director? Dar Jake trebuia sa fie directorul.
-Jake nu este capabil sa se descurce cu acest post.
-Si Austin este..
-Diseara vreau sa iesi cu el in oras,mergeti va plimbați.
-Am o zi grea maine si vreau sa ma bag devreme la somn.
-Bine dar maine o sa iesi cu el.
Am facut un dus si m-am schimbat in pijamale apoi am pornit un film. Speram ca timpul sa treaca foarte repede si sa fie ora 10 .
Dupa ce am vazut deja Beastly si 3 episoade din PLL telefonul meu incepe sa sune

"Schimbare de planuri. La ora 9 sunt langa casa familie Scott"

"De ce asa devreme?"

" Va fii toata gasca de la ora 9 la debarcader."

"Bine atunci. La noua sunt la Scott in fata.

Era deja 8 jumatate iar eu nici macar nu m-am imbracat. I-am spus mamei ca ma bag la somn apoi am luat repede un maiou negru,o pereche de blugi rupti,tenesii negrii si o geaca de piele neagra apoi am iesit repede pe geam. Era 9 fix iar Amy nu era aici dar se auzea un motor ce venea spre locul in care eram. Pe motor fiind chiar domnul Derek DuBois.
-Te-a trimis pe tine sa ma iei?
-Masina ei a ramas fara benzina iar pana se duce ea sa i a benzina am venit eu sa te i au.
-Fata asta ar trebui sa mearga cu bidonul de benzina la ea,jur.
-Urca si taci,imi spune Derek foarte plin de el.
M am urcat in spate apoi mi-am infasurat bratele pe abdomenul lui. Era pentru prima oara cand ma urcam pe un motor.
-Jane,Jane!imi spune foarte raspicat
-Ce e?
-Nu o sa pot sa conduc daca ma strangi in halul asta,spune razand desi eu eram speriata.
-Scuze.
In 10 minute eram deja la debarcader. Era plin de baieti pe motoare si fete ce ii tot inconjurau. Bitchis!
-Hai sa o cautam pe Amy,imi spune Derek după ce se da jos de pe motor.

Ethan

Un tricou alb,blugii,geaca de piele si tenesii. De atat aveam nevoie pentru a fii gata. Ethan Damon sau regele curselor ilegale. Pentru cei de la curse eram regele curselor iar pentru fete eram cel mai frumos cosmar. Aveam 21 de ani si sute de fete pana in momentul de fata in pat. Faceam sex cu fete diferite in fiecare seara iar daca erau norocoase ar mai fi ajuns inca o data in patul meu dar apoi uitam unul de existenta celuilalt. Ele nu ma uitau insa eu nici macar numele nu le stiam. Drogurile,adrenalina si motoarele au fost mereu viata mea insa dupa ce unul din cei mai buni prieteni a murit dupa o supradoza de droguri am promis sa nu ma mai droghez. Adrenalina o am in sange iar motoarele sunt ceea ce mai am acum. Singura mea familie sunt cei de la curse si Loren cu Dustin. Dustin este cel mai bun prieten al meu iar Loren este iubita lui. Locuim toti 3 in apartamentul lui Dustin de aproape 3 ani. Atunci cand tata a intrat la puscarie iar mama si-a refăcut viata m-am apucat de droguri si am plecat de acasa. Singurul ce m-a ajutat sa scap de droguri a fost Dustin si moarte lui Marco. Tot de atunci am devenit cuceritorul de astazi.

Prințesa Din CastelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum