Capitolul 3

27 1 0
                                    

Jane

M-am indreptat spre Luke ce deja se indeparta de mine încercând să o caute din priviri pe Amy.
Intr-un sfârșit am gasit-o pe aceasta cu un grup de vreo 20 de persoane. Toti tatuati,cu pierceuri si imbracati cu geci de piele. Amy arata asa ciudat printre ei fara vreun tatuaj,pierce sau geaca de piele.
-Jade ai venit! Sare in bratele mele in timp ce ma pupa pe frunte. A fost mereu mai inalta decât mine iar asta a fost salutul nostru. O imbratisare si un pupic pe frunte.
-Si eu sunt chiar aici,spune Luke aproape omorand-o din priviri pe Amy
-Iubitule pe tine te-am mai vazut inainte sa pleci.
-Bine atunci,pleaca suparat spre "barul" improvizat.
-Gasca ea este Jane prietena mea cea mai buna.
-Hei Jane,au spus toți in cor iar pe mine si Amy ne-a apucat rasul. Pareau asa fiorosi apoi zici ca erau corul bisericii "Buna Jane "
-Hei,spun zambind.
Un motor se apropie iar toată lumea sa dat brusc înapoi. O singura fata s a apropiar de motor atunci când acesta se oprii. Baiatul misterios isi da manusile jos apoi i le da fetei iar dupa isi scoate brusc casca pe care din nou i-o da fetei. Avea un par usor blond destul de lung si ochii albastri. Se da jos de pe motor si se duce spre Luke acesta tinand-o acum pe Amy in brate.
Cine naiba este el? De ce toata lumea s-a dat la o parte cand a venit?
-Ethan,fratele meu. Spune destul de tare Luke apoi bat palma.
Ce mama naibii se intampla aici?
Amy il saluta la randul ei pe acest "Ethan " apoi rand pe rand toti cei din grup il saluta.
-Regele curselor va concura si in aceasta seara? Spune unul dintre baieti.
-Doar ma cunosti Jai. Am venit sa casting,nu doar sa concurez.
-Concureaza si Sean.Ai multe șanse sa nu iesi invingator astazi.
Se făcu brusc liniste apoi Ethan sari la gatul acelui baiat impingandu-l foarte tare intr-unul dintre pereti.
-Repeta ce ai spus,Jai. Spune foarte rastit Ethan.
-Lasa-l Ethan! Tipa Luke apoi încearcă sa-l traga.
-Hai sa pariem acum cine castiga.
-Hai,spune Jai deloc speriat de reacția lui Ethan.
Amy veni langa mine
-Hai sa mergem sa ne plimbam.
-Vreau sa stau aici.
-De obicei cand pariaza aleg o fata care sa taie apoi aceasta il saruta pe castigator. Esti noua si risti aceasta "binecuvântare".
-Hai sa mergem,dar cand sa ne întoarcem sa plecam Luke se pune in fata noastra luand-o pe Amy de langa mine.
-Luke ma duc sa ma plimb cu Jane. Dupa vin la tine.
-Trebuie sa vorbim acum Amy.
M am intors cu spatele in speranta ca de data asta nimic nu ma va mai oprii sa plec spre lac dar brusc se auzii "O vreau pe ea" apoi toata lumea se uita la mine in timp ce incercam sa înaintez prin multimea de oameni.
M am intors cu fata spre locul unde erau cei doi pariori iar acestia se uitau la randul lor la mine.
-Vream ca tu sa tai,tu sa fii bonusul in seara asta,spune Jai zambind.
-Eu,eu..eu nu.
-Tu da.
-Daca eu castig vreau motorul tau nou. Iar daca castiga Sean iti ofer masina de la ultima cursa,spune Luke foarte serios privindu-l pe Jai in scarba.
-Se accepta.Vino sa tai frumoaso.
Toata lumea se uita la mine iar eu stateam nemiscata pana ce unul dintre baieti imi dadu un impuls impingandu-ma spre Jai si Ethan.
Am taiat apoi cei 2 se îndreptau spre linia de start. Aparu si Amy cu Luke alaturi de inca un baiat banuiam ca el este Sean deoarece el si Ethan au dat mana apoi s au urcat in mașini.

Ethan

Ea paru perfecta pentru pariu. Niciunul din noi nu o cunostea dar imi surade idea de o noua cucerire. O sa castig si imi voi petrece seara alaturi de ea si corpul ei bine facut.
Parul acela inchis si cret,lasat pe spate cu acei ochi verzi o faceau sa para o zeita. Acea privire speriata,inocenta ,zambetul pe care l-am vazut cand am venit si buzele acelea carnoase. Era clar urmatoarea mea cucerire. Pacat ca va ajunge doar in patul meu apoi voi uita de ea ca si de celelalte.
Am urcat in masina si ma gandeam la cum va fi sa o sarut pe fata cea noua in fata tuturor dupa ce voi castiga aceasta cursa.
Pe locuri. Fi ti gata.Start! Asta am auzit apoi am accelerat cat de tare am putut. Sean era langa mine. Aveam un avantaj foarte mic dar gandul acelor buze ma faceau sa imi doresc din ce in ce mai mult sa-l inving pe idiotul asta.
Mai aveam foarte putin pana la Finish iar Sean era pe urmele mele. Nu puteam sa ma las invins iar la un moment dat aceasta a ajuns in fata mea.
Aproape de finish eram amandoi unul langa altul iar atunci..

Jane

Ethan avea un avantaj dar nici celălalt nu se lasa mai prejos. Amy aparu brusc in timpul cursei.
-Imi pare rau Jane,imi spune Luke destul de abatut.
-Trebuia sa nu te las singura.
-E ok..nu are ce sa se intample.
-Va trebui sa stai cu castigatorul toata noaptea in timpul petrecerii,spune Luke.
-Plec imediat dupa ora 1. Prind doar 30 de minute din petrecere,atat.
-Jane,ramai mai mult,spune Amy. Hai sa ne distram si noi macar in seara asta.
Apoi brusc toata lumea a inceput sa tipe in spirit de fericire iar ambele masini se aflau dupa linia de finish.
Dar cine? Cine a câștigat cursa?

Prințesa Din CastelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum