Jane
Avea ochii verzi si o caldura rar intalnita.
-Iti multumesc..stiu ca am mai spus o,insa simteam nevoia de a repeta asta,am spus fara suflu.
-Daca-ti mai ceri scuze nu o sa mai rezist si o sa te sarut,mi a spus zambind
-Hai sa mergem inapoi. Cred ca o sa fie o seara interesant,am spus ridicandu-ma de pe banca in graba. Speram ca nu vorbeste serios in legătură cu sarutul.
-Hai,am observat zâmbetul dragut de pe fata lui când a vazut graba cu care m am ridicat de pe banca.
Ne indreptam grabiti spre locul unde s a tinut cursa.
-Stai,Jane,spune cu acelasi zambet dragut de mai devreme.
-Ce?
-Ia ma de mana.
-Ce?
-Noi tocmai ne am sarutat,tu esti topita dupa mine nu uita asta.
M a bufnit rasul apoi l am luat de mana
-Sper ca nu vrei sa ti spun si "iubitule".
-N ar fii rau.
Radeam amandoi ca doi fraieri continuandu ne drumul spre gasca.
-Jane esti...ok?imi spune Amy speriata.
-Da. Hai sa petrecem!
Muzica rasuna iar Jai imi zambea in continuare dansand alaturi de mine. Derek si Amy eram langa noi destul de surprinsi de atitudinea mea.
-Putem sa vorbim ceva?imi spune Jai la ureche
-Da.
M a luat de mana indrumandu ma spre un loc mai retras.
-Stiu ca am spus ca nu vreau nimic..nu vreau sa te sarut sau ceva insa crezi ca ai vrea sa iesi cu mine candva la un suc? Poti sa o iei ca pe o intalnire sau doar ca pe o invitatie amicala,spune usor stânjenit.
-Nu stiu ce sa zic..viata mea e usor complicata..Ethan
Atunci cand am vazut o fugind spre partea retrasa a debarcaderului am vrut sa merg dupa ea insa de obicei fetele fug dupa mine,nu eu dupa ele. Jai a observat la fel de repede ca mine ca micuta lipseste si a mers dupa ea. M am tot gandit ce naiba se intampla acolo insa cand chiar imi făcusem curaj sa merg dupa ei,ea tinandu l de mana pe jegul de Jai au aparut. Simteam cum sangele in fierbe. Nu poate sa l atinga. Ea trebuie sa ajunga in patul meu. Cum poate cineva ca ea sa ma inebuneasca in halul asta? O vreau pentru o noapte apoi poate fii a lui Jai.
Ma uitam la ei cum dansau si erau foarte fericiti unul in compania celuilalt
Trebuie sa fie a mea inainte de a fi a lui Jai! Niciodata nu a suportat sa i a resturile lasa te de mine. Ce fac acum? Ce ar trebui sa fac?Jane
-Complicata?
-Da.. Nu stiu daca am timp sa ti explic.
-Vei avea la o întâlnire,spune razand.
-Jai.. ca sa fiu acum aici am fugit pe geam. Suna foarte amuzant insa sunt un fel de printesa tinuta in castel,sub lacat.
-Printesa tinuta sub lacat,se amuza Jai.
-Nu mai rade. Nu glumesc! Spun bufnindu ma si pe mine rasul.
-De ce printesa este tinuta in castel? Vrei ca Eu cavalerul din povesti sa te scap din castel?
-Nu ti mai bate joc,Jai,spun lovindu l pe aceste in umar.
-Mama e o femeie de afaceri cunoscuta si crede ca sunt mult prea firava sa ies din casa fara un bodyguard. Iubeste sa detina controlul. Fratele meu este student la drept doar datorita ei. Acum planul ei este sa ma combine pe mine cu Austin,un prieten de al fratelui meu si un baiat cu parintii afaceristi. Iti dai seama cum mi ar sta mie cu o acritura ca Austin. Mai nou s a mutat la noi acasa. Acum trebuia sa ma uit cu el la un film dar i am spus ca ma bag la somn si am fugit sa fiu aici.
-Ok..credeam ca nu e chiar asa de complicat.
-Eu ti am spus.
-Atat de complicat si totusi nu o sa ma dau batut pana nu vom iesi la acel suc.
Priveam acei ochi verzi,calzi gandindu ma ca poate el imi va schimba viata de acum.
-Nu are rost sa ne amagim,am spus plecand de langa Jai. Incearca sa uiti de seara asta.
Am trecut pe langa Ethan in drumul meu spre Amy si Derek. L am privit dezgustata apoi i am gasit pe cei doi.
-Ma duceti acasa,va rog?
-Iubitule hai sa o ducem,spune Amy. Ti a facut ceva?
-Nu. Am putea fi buni prieteni insa mai bine pentru el este sa uite seara asta . Viata mea e prea complicata.
-Oricum sigur nu da doi bani pe tine sau vreo amintire cu tine,spune Derek razand.
-Derek, tipa Amy la el.
-O sa chem un taxi. Nu e nevoie sa ma duce ti.
-Jane,intoarce te! Imi pare rau,spune Derek.
Asa e. Niciun baiat nu da doi bani pe mine.. Pentru Jai ca si pentru orice alt baiat sunt doar o micuta bogata sau..printesa din castel.
CITEȘTI
Prințesa Din Castel
RomanceEa si El provin din doua lumi total diferite. Ea este cuminte. El este un golan Ea il iubeste din prima secunda. El tarziu isi da seama ca o iubeste. Ea ar da totul pentru el,pentru a fii doar cu el. El in schimb e un fustangiu. Dar intr-un tarziu...