Jane
Dar cine este castigatorul? Cine m-a castigat pe mine?
Priveam multimea din fata mea nedumerita încercând sa-mi dau seama din reactiile lor care dintre cei 2 este invingatorul din aceasta seara. Eram speriata si respiram sacat din cauza emotiilor. De ce trebuia sa fac parte din pariu? Trebuia sa raman acasa. Luke si Amy erau in spatele meu dar atunci cand unul dintre baieti s-a urcat pe rampa mi-am dat seama ca urmeaza un anunt si am simtit doua maini pe umerii mei.
-Iar castigatorul din seara asta este...Ethan
Acceleram dar parca dadeam deja ce e mai bun din mine. Simțeam ca pista era a mea dar totusi ma simteam incoltit. Sean nu era departe dar avantajul exista. Buzele alea,prezenta ei si acei ochi caprui si mari ma faceau sa nu ma dau bătut. Nu-mi pasa de masina pe care urma sa o pierd sau motorul pe care il puteam castiga. O voiam pe ea. Jai nu e ce are ea nevoie. E inocenta iar ea ar fi o provocare pentru mine. Trebuie sa o fac a mea! Dar inainte de asta trebuie sa castig cursa. Mai aveam putin pana la linia de sosire iar masina mea si a lui Sean erau una langa alta atunci...
Jane
-Castigatorul din seara asta este Sean Allen.
Am simtit cum pamantul imi fuge de sub picioare. Nu putea el sa câștige! Ethan avea un avantaj foarte mare atunci cand priveam cursa. Nu putea sa piardă! Nu vreau sa imi petrec seara cu Jai. Voiam acel sarut cu Ethan,nu cu Jai. Ce tot spun? Nu vreau cu niciunul din ei sa ma sarut. Nu vreau ca primul meu sarut sa faca parte dintr-un pariu. M am intors la 180 de grade apoi am fugit mancand pamantul. Am fugit spre cel mai ferit loc acesta fiind capatul debarcaderului. Erau 3 bancute iar eu m-am asezat pe ultima sperand ca nimeni nu a vazut scena in care am fugit afland verdictul.
Mi am auzit numele si am încercat sa fug din nou insa doua maini m-au prins de talie. Doua maini puternice m-au intors cu fata spre el.
-Nu mai fugii!a spus stins acea persoana. Vocea imi parea cunoscuta dar nu stiam de unde iar intunericul imi fura orice sansa de a vedea ceva. Am simtit ca ma trage spre lumina incepand sa dibui cine este persoana din fata mea. Jai!
-Ce vrei de la mine? Vrei sa fac pe dama de companie de acum? Ok dar de abia astept sa se termine seara asta. Mi e scarba de tine si de Ethan!
-Taci!strigatul lui m-a speriat groaznic. Parea bland si de treaba pana ce a urlat la mine. Deja mi-e frica. Nu vreau sa ma saruti si nici sa-ti petreci seara cu mine. Esti noua si pari foarte...inocenta iar eu nu obisnuiesc sa-mi bat joc de fete in schimb Ethan este interesat de tine iar eu vreau sa moara de ciuda. Nu te sarut dar daca cineva te întreaba de sarut vreau sa le spui ca s-a intamplat. Nu da detalii prea multe pentru ca vreau sa am eu onoarea asta,mi-a spus zambind si luându-ma in brate.
-Adica pierzi ocazia de a ma saruta doar pentru ca sunt noua si inocenta? Ok esti un tip de gasca dar te rog nu mai tipa la mine,i-am spus razand
-Vezi daca vorbesti prea mult,zambetul de pe fata lui m-a calmat.
-Jai parca.
-Eu nu-ti stiu numele,spune tot cu zambetul pe buze
-Jane,spun apoi intind mana
-Frumoasa Jane.
-Obisnuiesti sa faci complimente tururor fetelor pe care abia le cunosti?
-Doar celor foarte frumoase.
-Bine de știut.
Ochii verzi,zambetul si acea blandete erau lucrurile care il faceau pe Jai unul din cei mai frumosi baieti pe care i-am cunoscut vreodata.
CITEȘTI
Prințesa Din Castel
RomanceEa si El provin din doua lumi total diferite. Ea este cuminte. El este un golan Ea il iubeste din prima secunda. El tarziu isi da seama ca o iubeste. Ea ar da totul pentru el,pentru a fii doar cu el. El in schimb e un fustangiu. Dar intr-un tarziu...