Primul antrenament

19 4 0
                                    

Caroline dormea linistinta cand telefonul o trezeste sunand cu o melodie rock si foarte zgomotoasa pe fundal.Aceasta se trezeste putin somnoroasa.Se sterge la ambii ochi si merge in baie.Isi face treburile si iese uda la par.Se sterge si se imbraca intr-un trening negru simplu.Ii statea bine , si arata foarte sexy.

Eu:Este 7:45 , inca 15 minute sa imi beau ciocolata calda si sa il trezesc pe Heinz.

Heinz era deja treaz.El a pregatit toata noaptea armele si pistoalele.Curtea ei mare din spate ca un teren de fotbal arata ca un teren de razboi din Counter Strike.Harley era plecata la un film.Avea de gand sa se intoarca acasa seara la 8.

Eu:Cobor jos scarile grabita.Mai aveam putin si cadeam.Il strig foarte tare pe Heinz.Heinz!!!Trezirea!!!

Heinz:O aude.Sunt treaz!Vino aici!

Eu:Merg in camera lui fara sa mai ciocan.

Heinz:Am facut toata treaba.Tu tot ce trebuie sa faci este sa ma asculti.Si sa faci pasii pe care eu ii fac.Asculta-ma.Voi fi mult mai dur decat deobicei.Asa ca ai grija.Nu am mila in astea 2 luni de zile.De ce 2 luni?Poftim scrisoarea de la Clanul Unrey.

Scrisoarea Unrey era una eleganta , cu un miros de sarcasm foarte patrunzator.Scria asa:"Peste 2 luni voi declara razboi.Ar trebui sa fiti foarte speriati acum avand niciun pic de putere impotriva mea.Voi veni si va voi distruge , asa cum am facut si cu parintii ei.Da , eu i-am omorat parintii si eu am transformat-o pe ea in vampir la 4 ani.Am recunoscut-o dupa mirosul sangelui.Este la fel de bun ca intotdeauna.La revedere"

Eu:Okay , inca un motiv intemeiat ca sa-l omor si sa te ascult.Cum ar trebui sa te numesc?Sensei?Spunand pe un sarcasm micut.Incep sa rad.

Heinz:Senpai*Corectand-o.Asa ai voie sa-mi spui.Senpai , nu sensei.

Eu:Si daca nu vreau?Punandu-mi mainile in solduri.

Heinz:S-ar putea sa simti glontul lui M4A3.Zambind usor.

Eu:Okay.Unde ma vei antrena senpai?Accentuand ultimul cuvant.

Heinz:In gradina din spate.

Eu:Ma faci curioasa...Spunand pusa pe ganduri.

Heinz:Vei vedea.Acum , beati ciocolata calda si bea apa dupa.Daca-ti e sete nu poti veni sa bei apa.

Eu:Dar daca iei o sticla cu apa?

Heinz:Shhh.Nu ai voie si punct.Trebuie sa rezisti si fara apa o zi.Eu reusesc sa stau fara sa beau apa 3 zile.M-am obisnuit.Iar corpul meu e si mai sanatos.

Eu:"Asta pentru ca tu esti un simplu om" Spunandu-mi in gandul meu.Mda.Cum spui.Spunand putin ofticata.

Heinz:O ia de mana.Hai sa mergem.Ajungem in spatele conacului.

Eu:Wow!Ma mir si raman gura masca.Imi placea rau cum era menajat.Imi musc usor buza.

Heinz:Asa ziceam si eu.Acum , poftim.Ia acest pistol.Sunt 4 metrii de la tine pana la papusa aceea.Incearca sa o impusti in cap.

Eu:Impusc , dar o impusc in gat.

Heinz:Slab , mai incearca.Daca se termina gloantele si nu il tintesti fara mancare o zi.Stiind ca e foarte greu pentru ea sa se abtina din fursecurile acelea si din ciocolata calda.

Eu:Ma abtionez putin mai mult si cand il impusc , il impusc in nas.

Heinz:Si mai slab.Uita-te sa vezi cate gloante mai ai.

Eu:Mai am 2.Nu a fost incarcat!Abia acum imi dadusem seama ca nu era incarcat.

Heinz:Nu conteaza , poti sa o faci de data asta.Concentreaza-te am zis!Ridicand tonul catre ea.

Iubiri interogateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum