Razboi, dezamagire si uimire

17 4 1
                                    

In aceste 2 luni Harley si Mr.J au locuit impreuna iar Caroline si Heinz si-au continuat antrenamentul .
~ Dupa 2 luni ~
Heinz:Esti pregatita?Uitandu-se la ea serios .
Eu:Da,sunt . Ma uit la el ingrijorata . Mi-a trimis o scrisoare . O deschid si incep sa citesc cu voce tare . Scria asa :" Maine la ora 2 te astept pe tine si pe Heinz in mijlocul padurii.Pregateste-te sa mori . "
Heinz:Nu a sunat deloc infricosator . Incepand sa rada.
Eu:O sa moara in chinuri .
Heinz:Azi trebuie sa te odihnesti .
Eu:Stiu.Mergand sus spre camera mea .
Heinz:Se duce sus in camera lui pentru a-i pregati armele, dupa care se duce la culcare .
Intre timp Harley si Mr.J se pregateau sa faca noi crime .
Mr.J:Harley,esti pregatita pentru o noua crima?Intreband el punandu-si mana desenata in dreptul gurii razand ca un maniac .
Harley:Desigur,honey,oricand.Razand ca o psihopata .
In timp ce Harley si Mr.J se duc sa faca noi crime ,clanul Unrey se pregatesc de lupta .
Zeyn:Trebuie sa fim in stare sa-i omoram pe amandoi .
Yto:Dar, nu inteleg de ce mortii mamei mele i-ai trimis scrisoarea aia.Doar stai langa ea.Uitandu-se la el ciudat .
Zeyn:N-am chef sa vomit .
Chocola:Mai avem 13 ore la dispozitie .
Tohuru:De parca am castiga noi .
Yto:Exact .
Zeyn:Fiti  si voi mai optimisti.Spunand   nervos .
Yto:Kkkkkkkkk..
Chocola:Isi da ochii peste cap .
Tohuru:Mda..
Zeyn:Dar tot nu stiu daca s-a antrenat  sau nu .
Chocola:Tu ce crezi?Uitandu-se urat  la el .
Zeyn:Incep sa se bata din priviri .
Yto:Se incinge atmosfera.Razand pervers .
Chocola:Tch...Taci .
Zeyn:Da,taci .
Timpul  trece  iar toti se pregatesc pentru razboi.Ei se intalnesc in mijlocul padurii, acolo unde era planuit sa se intalneasca .
Eu:A trecut ceva timp de la moartea parintilor mei.Ar trebui  sa mori in chinuri .
Zeyn:Asta daca nu te opresc eu.Razand pervers .
Chocola:Pff...Pervers pe zi ce trece.Ofteaza .
Eu:Nu ai cum  sa faci asta .
Zeyn:Ba da,am, vrei sa vezi?Apropiindu-se de ea usor .
Eu:Tac din gura dar cand se apropie mai mult de mine ii trag un picior in acea zona fragila a lui .
Zeyn:Pica jos de durere .
Yto:"Cainele care nu latra ,musca"incepand sa rada rautacios .
Eu:Era la picioarele mele.Ma uit la el.Daca vrei sa apuci ziua de maine pleaca de aici.
Zeyn:Vai,incerci cumva sa ma intimidezi ?
Eu:Nu,incerc sa scap de  tine si de clanul tau nereusit .
Yto:Rekt.Incepand sa rada .
Zeyn:Tu de partea cui esti?!Tipand tare .
Yto:Nu stiu.Zambind malefic .
Zeyn:Isi da ochii peste  cap .
Eu:Ridica-te "fetito" si hai sa ne luptam ca barbatii.Si mai repede caci acasa ma asteapta fursecurile .
Zeyn:N-ai sa mai apuci sa mananci.Zice dupa care se ridica .
Eu:Ma dau mai in spate  ca sa incepem lupta .
Zeyn:Vine spre ea cu o viteza mare dand sa-i traga una in bot .
Eu:Imi scot repede pistolul ascuns si il impusc in pumn.Substanta otravitoare ii intra in corp paralizandu-l .
Yto: ??!
Chocola: Eh!?
Tohuru: !?!!
Eu:Vrei si voi soarta asta?Nu?Atunci  plecati departe .
Toti pleaca inafara de Chocola .
Chocola:Te inving eu ca astia-s fricosi. 
Eu:Sa te vad .
Chocola:Vin spre ea incepand sa o atac .
Eu:Ma feresc fara probleme si o impusc in cap.Ea moare.Il iau pe Zeyn si  incep sa ii tai pielea bucatele cu bucatele .
Zeyn:Tipa de durere .

Eu:Incep sa ii rup bratele si picioarele.Sangele cu scurgea.Rad malefic uitandu-ma la el.Ma bucur ca ne-am inteles.Ne vedem in iad.Si nu ai sa scapi de mine nici acolo .

Zeyn:Tch..Inchide ochii de durere .

Eu:Mai vrei durere?Razand ca o maniaca .

Zeyn:Nu!!Te rog , ai mila!

Eu:Nu.Nu am mila.Nici tu nu ai avut mila cu parintii mei.Fi pregatit sa mori.Dau sa ii tai capul dar Yto ma opreste .

Yto:O opresc.Nu face asta .

Eu:De ce sa nu fac asta ?

Yto:Ii da un pumn in cap .

Eu:Scap pistolul jos dar il iau repede si o impusca in cap .

Heinz:Se lupta cu Ortru.Heinz castiga batalia .

Eu:Ma uit la Zeyn cum sufera.Il impusc in cap si il ingrop acolo .

Heinz:Ofteaza .

Eu:Mda.2 luni de chin pentru un cacat ca asta care puteam sa-l fac si eu fara antrenament.Ce porcarie.Imi iau pusca de jos AK-47 si plec inainte nervoasa .

Heinz:Ofteaza inca o data si o ia dupa ea .

Tohuru:Ramasese singurul din clanul Unrey.Nu stia ce s-a intamplat cu ceilalti asa ca merge acasa .

Harley si Mr.J ajunsesera acasa dupa niste crime bine facute .

Harley:M-am distrat atat de bine.Nu-mi vine sa cred , pe zi ce trece e din ce in ce mai bine cu tine honey.Ii sare in brate .

Mr.J:Sentimentul e reciproc.Imbratisand-o strans .

Harley:Trebuie sa facem o baie si sa dormim.Maine e o alta zi .

Mr.J:Ai dreptate.Dandu-i drumul din brate mergem in camera mea.Mergem amandoi la baie , avand 2 bai .

Amandoi fac baie , iar apoi se duc la culcare impreuna , in acelasi pat .

O scrisoare vine la usa lui Caroline .

Eu:Aud soneria . Stateam si eu in pat linistita , gandindu-ma la un baiat frumos iar cacatu' asta imi strica totul! Ies afara si ma uit . Ma uit jos si o vad . O iau , intru inapoi si merg in camera mea punandu-ma pe pat ca sa vad ce scrie . Scria asa"Draga Caroline , sunt eu Harley . Acest colet este pentru tine . Este acel ceas care cica este magic . Te rog sa ai grija de el . De mine este prea mic . Este acel ceas al acelui om . Dar se spune ca nu sta la toti . Incearca tu . Daca te strange sau te curenteaza inseamna ca nu este bun de tine .  Are o magie unica in el . Nu stiu ce inseamna asta dar da . Cu drag , Harley . " Eh?..Spunandu-mi confuza . Nu vreau sa ma electrocutez dar am sa incerc . Probez ceasul . Imi venea perfect . Ma uit la ceas . Trebuie sa il reglez . Este cu o ora in urma . Il reglez iar culoarea lui se schimba din auriu in albastru . Wow..E frumos . Ochii imi stralucesc iar o magie puternica e in jurul meu . Era ca o aura . "Aura" aceasta era de culoarile : Albastru , mov , negru , rosu . Era combinate foarte frumos . Il pun jos de pe mana iar aura dispare. Se pare ca eu eram aleasa.Dorm cu gandul la ceas .


Iubiri interogateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum