Adevar si minciuna

14 4 0
                                    

Dimineata vine.Caroline si Heinz stateau imbratisati in patul lor moale.Este cel mai frumos sentiment.Asa am auzit eu.Avand in vedere ca dorm cu ursuletul de plus si ma trezesc foarte bine, pot spune ca cei care au spus asta au dreptate.Sa continuam.

Era ora 9:09.Caroline se trezeste lent , somnoroasa.Incearca sa se ridice dar era imbratisata de puturosul Heinz.

Eu:..Da-mi drumul..Zbatandu-ma in bratele lui ca sa-l trezesc.

Heinz:Ce e?? Mormaind.

Eu:Da-mi drumul.Eu ma trezesc nu stau ca tine.E bine ca e sambata ca uitasem sa pun si ceasul pentru liceu.

Heinz:Mda...Ii da drumul.

Eu:Plec spre baie.Ies de acolo dupa 15 minute uda la par.Dupa ce mi-am terminat de facut rutina de dimineata merg jos ca sa pregatesc  micul dejun.merg in timp ce imi sterg parul cu un prosop.

Heinz:Cand iese ea , intra el.Face la fel , dupa care , peste 10 minute vine jos in bucatarie.Ce imi dai de mancare?Spunand glumet uitandu-se la detaliile corpului ei.

Eu:Pai sandvisuri.

Heinz:Si la desert?

Eu:Mai vrei si d-ala?Uimita.

Heinz:Normal ca da.

Eu:Atunci o sa mananci fursecuri cu ciocolata calda de la mine.

Heinz:Bine.Se uita la ea mai aproape.

Eu:Nu te mai holba la mine ma sperii.Ce vrei sa faci?

Heinz:Nimic , doar te admiram.

Eu:Atat de urata sunt?Rad glumeata.

Heinz:Ba din contra.Esti cea mai frumoasa.

Eu:Vai , tu , mananca-ti sandvisul.

Heinz:Ia sandvisul de pe farfurie si incepe sa manance.

Eu:Fac la fel.

Caroline nu mai avea nicio indoiala ca o inseala..Totul a pornit de la o fata care l-a imbratisat in oras ,si ca statea tot timpul pe telefon.Nu avea facebook , nu avea nimic.Avea decat niste jocuri.

Insa Heinz inca o mai suspecta.Voia sa faca asa fel incat sa afle daca este vampir sau nu.

Heinz:Ia cutitul si se taie la mana.

Eu:Ce naiba faci?!Ma uit la el ingrijorata si iau cutitul.Cand iese sangele imi tin putin respiratia ca sa nu miros nimic , caci daca o faceam isi dadea seama ca sunt vampir din cauza ochiilor.Merg sa iau trusa de prim ajutor , stai aici!Ma uit la el urat si nervoasa.Ajung in camera mea si incui usa.Incep sa respir greu , si sa ma calmez.Imi las corpul sa pice rezemat de usa.Ma calmez si iau trusa de prim ajutor.Gandesc: "Sigur a facut asta sa vada daca sunt vampir sau nu..Dar de unde stie ca sunt vampir?Am facut cumva ceva gresit , sau ce?" ma ridic de acolo iau trusa si fug la el cu o scuza.Scuzee , nu am ...Mirosea a sange dar incerc sa ma calmez.In timpul asta ma uitam la rana lui prefacandu-ma ca ma uimesc.Nu am gasit trusa.O iau repede si ii sterg rana , il bandajez si las trusa sub masa , intr-un sertar.Ce te-a apucat!??! Tipand la el.

Heinz:M-am jucat.Nu am voie?

Eu:Sa stii ca nu ai o scuza buna domnule.

Heinz:Vai tu domnisoara.

Eu:Mda..Ii frec mana usor.Te doare?

Heinz:Nu , ma ustura.

Eu:Oftez.Bine.Ii las mana si continui sa mananc abia mai putand sa rezist tentatiei.

Heinz:De ce esti asa incordata?

Eu:"Fuck" Spunandu-mi in gand.Pai nu ar trebui sa fiu?Avand in vedere pentru ce ai facut?Ar trebui sa stau linistita?

Iubiri interogateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum