Przeprowadzka

3 0 0
                                    

Ten moment, musiał nastąpić.
Prędzej, czy później, to się miało stać.

PRZEPROWADZKA

Obecnie zrywam z tym i przeprowadzam się na konto KoloroweSowy gdzie będę kontynuowała swoją przygodę z wattpadem pod kryptonimem CzerwonaSowa.

Powód jest bardzo prosty - wattpad ma mnie w dupie i nie chce mi zmienić hasła.

Czy będzie kontynuowana ta książka?
Możliwe i całkiem prawdopodobne.
Czy będą inne książki?
Na stówę, mam mnóstwo pomysłów, a i resztę Sów, na pewno zagonię do roboty.
Co powiedzą osoby które poprosiłaś o recenzje?
Nie wiem, ale mam nadzieję że to zrozumieją, uszanują i przeniosą się na konto Sówek.
Dlaczego prowadzisz wywiad sama ze sobą?
Sama chciałabym wiedzieć

Okej, mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe, w końcu chcę dobrze. I postaram się aby to nie wyglądalo jakby to pies wyżygał (oryginalne stwierdzenie by ja). A i w kwestii myślników zamiast pauz - może wydawać się to dziwne, ale nie wyobrażam sobie pisania książki nie na telefonie. A w telefonie pauz nie ma. Jednak ortografię i stylistykę postaram się zachować na jak najwyższym poziomie (welcome my teatchers of polish (?!))

Jeszcze raz sorki, ale nie chciałam tego odwlekać

Widzimy się na nowym koncie!

Ps. Mam pomysł na książkę która jest zainspirowana (jak ktoś się będzie bił, że zerżnięta, to niech potraktuje to jako historię alternatywną) Life is Strange (tia, tak dlatego mnie tyle nie było), więc nie bijcie za imiona, miejsca, nazwiska, fabułę itd itc itp. Ale nawet nie wiem czy wyjdzie

2Ps. Oby Opowieści Gimnazjalistki nie skończyły jak Juliet (1 rozdział na blogu do edycji, zapomnienie hasła (tradyszionali) a we łbie fabuła aż do końca)

Opowieści GimnazjalistkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz