23:00 pm.
Katana si Deadshot le tineau pe Melanie si Amanda. Eu, ca de obicei, cu bata si pistolul.
Ajungem la locul stabilit asteptand sa apara Mister umbra. Katanei i-am zis sa stea cu Mel in tufis, o vom folosi ca post de arma secreta, in caz ca ceva nu merge cum vreau eu.
- Vad ca ai adus ce ti-am cerut, Miss Quinn. iese tipu' din umbra impreuna cu matahalele sale.
- Unde. E. ? am spus raspicat, uitandu-ma la el cu o privire cu care il puteam despica in doua.
- Mai intai sa vad ce ti-am cerut.
Ii fac semn lui Deadshot sa vina mai in fata cu Amanda. Biata de ea, se zbatea mai rau ca un caine la injectii.
- Acum, unde e Mister J. ??
- Intai dane-o pe Amanda.
- Ma crezi fraiera cumva ?! Crezi ca daca ti-o dau pe Amanda prima, tu nu o sa fugi, si eu nu o sa-l mai vad pe Joker vreodata ?! tip nervoasa.
- Mai usor ca o sa-ti pierzi vocea papusa. Sunt un om de cuvant, crezi ca as putea face asta ? sarcastic.
A început sa rada ca un psihopat.
- Asa ca, mai bine pentru tine, dane-o pe Amanda. a spus cu o voce serioasa.
Wow, si-a schimbat starea de spirit foarte repede.
- Nici. Gand. am zâmbit draceste.
- Bine, tu ai vrut-o.
Voia sa plece.
- Katana, adune oaspetele de onoare, te rog !
Din tufis vine Katana cu Mel. Era legata de maini si de picioare. La gura avea scoci. Mel avea ochii rosii de la atata plans.
Mister umbra se intoarce si ramane socat.
- Melanie.... sopteste.
Voia sa vina la ea, dar l-am oprit.
- Ne, ne, ne.... *i-am pus varful batei in piept* Daca o vrei pe Mel, mai intai trebuie sa mi-l dai pe Joker, ce zici ? E un targ corect, Mister umbra ?? zambeam ca o psihopata.
- Sandra...ce i-ai facut Sandrei ?! tipa ca un descreierat la mine. Cum le-ai gasit, maniaco !!!
- Mai usor umbrica, te-ai facut rosu ca racu' ! Nu-i treaba ta cum le-am gasit, treaba ta e sa mi-l dai pe Mr. J., iar Melanie nu pateste nimic. Claros ?!
S-a departat .
- Sandra, e ok, e doar legata la ea in casa, dar Mel...hmm...nu stiu ce sa fac...*ma jucam cu pistolul in mana* sa-i dau drumul, sa o patrez, sau sa omor ? Greu de decis... nuiasa Mel ? zambeam draceste catre ea.
- Nu ai tupeul sa tragi intr-un copil ! Ai o fire prea blanda...nu te tine inima sa tragi in ea, esti slaba.
Nervii mi-au ajuns la maxim. Mi-am indreptat pistolul catre cele doua matahele, si i-am impuscat rapid.
Tipu' ramane cu gura căscată.
- Tu urmezi. i-am zis indreptand usor pistolul catre el.
Se indeparta usor de mine, mergand cu spatele.
- Putem negocia ! Nu e nevoie sa tragi ! inca mergea cu spatele si eu dupa el.
- Ai avut timp sa negociezi, acum esti mort. am apasat pe tragaci.
A cazut la pamant in jurul lui formandu-se o balta de sange.
- Puddin' !! am fugit catre el.
Era aflat la pamant, slabit si ranit.
- Harley....sunt mandru de tine. a spus respirand greu.
L-am ajutat sa se ridice.
- Multumesc baieti...va raman dator. spune Jokerul zâmbind.
- Atata timp cat sunt liber, nu e nevoie ! spune Deadshot in timp ce da mana cu Joker.
- Pai noi plecam, aveti grija. spune Katana si apoi pleaca impreuna cu Deadshot.
- Deci, ce facem cu fata ? intreaba Jokerul zambind la ea.
Mel era pe jos speriata toata.
- Putem sa o pastram ?? Te rooogg!!!! fac moaca de catelus plouat.
- Bine. Tu ai grija de ea.
- S-a facut! Ai auzit micut-o ? Voi fi ca o mamica pentru tine. i-am zis zambind dulce dandu-i banda jos de la gura.
- N-nu ma vei omori ?? spune speriata.
- Nu aveam de gand ! Imi pareai simpatica de la inceput, dar va trebui sa-ti schimb stilul ! Esti prea simpla, ok ? zâmbesc.
- B-bine. incerca sa zambeasca.
Am dezlegat-o si am luat-o de mana.
- Puddin' !
- Hm?
- Cum sa-i vopsesc parul lui Mel ?? zâmbesc.
- Jumate verde, jumate blond...ce zici ? se uita la mine zambind.
- Suna bine ! Maine draga mea Mely, o sa-ti schimbam stilul ! Abia astept.
***
- Mely, vei dormi cu mine in camera, si maine avem muuuuulta treaba, vom merge la mall, si apoi la salon, si o sa te dau la scoala !! Mereu mi-am dorit o fetiță !! zambeam in timp ce-i pieptănam parul saten.
- Mami niciodata nu mi-a zis asta...imi cumpara haine numa' cand mi se rupeau celelalte si nu ma lasa sa dorm cu ea niciodata...
Se uita in jos trista.
- Nu-ti face griji, eu o sa-ti fac toate poftele! Doar sunt rau-facatoare ! zambesc.
Se ridica in picioare si imi zambeste.
- Nu esti asa rea cum am crezut! ma ia in brate.
Nu ma așteptam la asta, dar i-am raspuns la imbratisare.
E ciudat acest sentiment....cand un copil te imbratiseaza cu atata iubire...
Ne despartim din imbratisare.
- Ok micuta mea infractoare, hai la culcare, maine plecam devreme !
- Bine mami ! ^^
Ce bine sună. ^^
***
Dupa ce Mely a adormit, am coborat la parter.
- O ador pe Mely! am zis cu voce tare.
- Eu te ador pe tine.
Ma imbratiseaza pe la spate si ma saruta pe obraz.
- Mi-a fost dor de tine, Puddin' !
- Si mie de tine, Harley!
- Sunt foarte mandru de tine ! Nu ma asteptam la asa mult de la tine . zambeste.
- Merci ! Cand cineva se pune cu tine, se pune cu mine !
Ma saruta pe frunte si mergem fiecare in camera lui.
CITEȘTI
Suicide Squad [f.f.]
ФанфикSo...am vazut filmul, si vreau sa fac continuarea, exact cum vrea creierasul meu ala tampit, asa ca...da! Daca nu ai vazut filmul, nu o citi ! ^^ asa ca mai bine fugi pe net si uitate la film, ii super tare!