Dohliadneš na ňu?

130 10 9
                                    

Leonardo išiel k dverám bratovej izby, zaklopal a vošiel. Svojho brata našiel rozvaleného na posteli v prítmí. "Raph?" "Hmm?" odpovedal do vankúša. "Môžeš mi preukázať službičku?"

Raphael otočil hlavu tak aby videl na svojho brata :"O čo ide?" spýtal sa ešte ospalo a pomaly zatváral oči. "Dohliadneš na Miu?" Po týchto troch slovách Raphael totálne ožil. "Čože?." spýtal sa a už aj vstával z postele. "Leo  toto nemyslíš vážne. To dievča je hyperaktínejšie než Mikey a to už je čo povedať." "Prosím, vážne potrebujem aby si na ňu dohliadol. K Donniemu ju dať nemôžem lebo zase experimentuje s mutagenom a dobre vieš, že Mikey a Mia spolu nikdy nerobia dobrú robotu, takže zostávaš ty." vysvetlil svoj výber Leonardo.

"Nie." povedala korytnačka s červenou páskou a otočila sa svojmu bratovy chrbtom. "Postarám sa o to, že Mia a Mikey sa ti nebudú týždeň motať pod nohy." položil Leonardo svoju ponuku s lákavym hlasom. Raphael sa znovu otočil bratovy tvárou :" Ak mi prestaneš buzerovať moje neskoré príchody tak berem."  "Platí." povedal Leonardo a už išiel k  dverám.

"Počkaj!," zastavil ho hlas brata, "kedyže ju mám postrážiť?"

"Dnes." odpovedal a definitívne za sebou zavrel dvere.



............................................................................................................................................................

Aby bolo jasné toto je taká medzi kapitola. Ďalšia časť bude normálna kapitola ale potrebujem s ňou helfnúť :)

Bojová úloha: Čo bude Raph robiť s Miou kým ju bude strážiť?

V budúcej kapitole bude použitý aj návrh s plávaním :)


Môj otec v modromWhere stories live. Discover now